1392/9/15 - 08 : 57
کد خبر: 1086
هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال؛
صدرنشيني شاگردان جلالي با پيروزي در دربي تبريز
تيم فوتبال تراکتورسازي با برتري مقابل گسترش فولاد در دربي تبريز صدرنشيني هفته هفدهم ليگ برتر را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش احرار نيوز، گسترش فولادي ها با ترکيب محسن فروزان، رسول عليزاده، سيدمحسن حسيني، خالد شفيعي، سعيد مهدي پور، ميثم نقي زاده، مهرداد بايرامي، جابر انصاري، مصطفي اکرامي، فردين عابديني (  محمود خميسي ) و رسول پيرزاده ( از دقيقه ي 57 عليرضا نقي زاده) پا به ميدان مسابقه گذاشته بودند.

عدم حضور ايمان موسوي در ليست 18 نفره آبي پوشان از نقاط بحث برانگيز ترکيب آبي پوشان بود.

تراکتورسازان نيز با ترکيب حامد لک، ميلاد شيخ فخرالديني، مرتضي اسدي، فرشيد طالبي، محمد نصرتي، حبيب گرداني، مهدي کياني، مهدي کريميان، ميثم بائو (از دقيقه ي 58 مسعود ابراهيم زاده) ، سعيد دقيقي ( از دقيقه ي 89 محسن دلير) و جواد کاظميان ( از دقيقه ي 82 محمد حسين مهر آزما) در اين ديدار بازي کردند.

اين ديدار در حضور نزديک به سه هزار نفر هوادا مشتاق تبريزي آغاز شد، در نيمه ي نخست، دو تيم بازي پاياپايي را به نمايش گذاشتند و توپ بيشتر در ميانه ي ميدان در جريان بود.

شوت جابر انصاري در دقيقه 10 تيرک دروازه ي حامد لک را به لرزه در آورد تا اولين موقعيت حساس اين ديدار رقم بخورد.

در ادامه ميلاد فخر الديني در داخل محوطه جريمه صاحب موقعيت شد که با ضربه اي محکم توپ را به آسمان کوبيد، در دقيقه ي 26 شوت رسول عليزاده نيز فرصت ديگري را براي آبي پوشان ايجاد کرد که هيچکدام از اين موقعيت ها تبديل به گل نشد و در اين سو نيز، تراکتورسازان چند موقعيت نصفه و نيمه را روي دروازه ي تيم گسترش فولاد ايجاد کردند که در مهمترين آن ها، شوت بائو در محوطه ي جريمه به دست خالد شفيعي برخورد کرد که با اعتراض بازيکنان تراکتور همراه بود و در نهايت نيمه ي نخست اين بازي با نتيجه بدون گل به پايان رسيد.

آبي پوشان نيمه ي دوم را بسيار طوفاني آغاز کردند و در همان دقايق ابتدايي توسط سيد مهدي پور و مهرداد بايرامي دروازه حامد لک را به شدت تهديد کردند.

نيمه ي دوم اين بازي از سرعت خوبي برخوردار بود و دو تيم حمله را در دستور کار خود قرار داده بودند، در نهايت تراکتور ها در دقيقه ي 64 توسط جواد کاظميان و از روي ضربه ي ايستگاهي به گل برتري دست يافتند.

تراکتوري ها بعد از به ثمر رساندن گل حملات خود را ادامه دادند و صاحب چندين موقعيت خوب هم شدند و در دقيقه ي 72 سعيد دقيقي فرار بسيار سريعي انجام داده بود که خالد شفيعي با تکل از پشت، مانع از تک به تک شدن دقيقي شد که داور اين صحنه را خطا اعلام کرد و با دادن کارت قرمز خالد شفيعي را از زمين مسابقه اخراج کرد، در ادامه کاظميان باري ديگر از روزي ضربه ايستگاهي دروازه فروزان را به شدت تهديد کرد.

شاگردان رسول خطيبي براي جبران نتيجه جلو کشيدند و حتي توانستند صاحب موقعيت تک به تک نيز شوند ولي در ادامه اسير ضد حملات تراکتور شدند و مهدي کياني توانست با ضربه اي سر کش روي توپ برگشتي را در دقيقه ي 78 دروازه فروزان را باز کند.

در دقايق پاياني اين بازي شاگردان رسول خطيبي بسيار سردر گم کار کردند و در طرف ديگر تراکتوري ها چندين موقعيت حساس ايجاد کردند.

در وقت هاي اضافه ي اين بازي عليرضا نقي زاده با شوتي از پشت محوطه جريمه دروازه لک را گشود تا اين بازي با نتيجه ي دو بر يک به نفع تراکتوري ها به پايان رسد.

گفتني است، جواد کاظميان، حبيب گرداني از تراکتور و فردين عابديني و سيد مهدي اسلامي (به دليل اعتراض از روي نيمکت) از گسترش فولاد کارت زرد گرفتند و همچنين خالد شفيعي، مدافع گسترش فولاد نيز تنها اخراجي اين ديدار بود.

* علي کريمي که پس از آسيب ديدگي طولاني مدت، در بازي مقابل پرسپوليس به ميدان آمد؛ گفته مي شود مصدوميت وي تشديد شده است و در اين مسابقه، حتي در ليست 18 نفره نيز قرار نگرفته است.

* فرشيد طالبي که در بازي هفته ي گذشته مقابل پرسپوليس از ناحيه ي سر دچار آسيب ديدگي شده بود، در اين مسابقه با سري بانداژ شده به ميدان رفت.

تماشاگران حاضر در ميدان، به شدت اين بازيکن را مورد تشويق خود قرار دادند.

*در بين دو نيمه از "عشقعلي" که يکي از زحمت کشان قديمي ورزشگاه هاي تبريز است از سوي مسئولان اداره ي کل ورزش و جوانان استان تقدير شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 3

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.