1391/12/23 - 10 : 47
کد خبر: 627
سردار قاسم سليماني
دفاع مقدس موجب انقلاب فرهنگي شد
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران با بيان اينکه دفاع مقدس موجب انقلاب بزرگ فرهنگي شد گفت: اسلام و وجود اسلام‌شناسي همچون مقام معظم رهبري عامل پويايي انقلاب ايران است.
به گزارش احرارنيوز، سردار سرلشگر قاسم سليماني ديشب در جمع رزمندگان لشکر عاشورا و خانواده‌هاي شهدا در تالار همايش‌هاي مصلاي امام خميني(ره) تبريز در خصوص نحوه پرداخت به موضوع جنگ در آثار مختلف هنري تاکيد کرد، درست است در فيلم‌ها، کتاب‌ها و نوشته‌هايي مختلف به جنگ پرداخته شده است اما بايد اذعان کرد به مسائل زيربنايي جنگ تا به امروز آنطور که بايد و شايد پرداخته نشده است.
 
دفاع مقدس تبلور حقيقي و عيني اسلام ناب محمدي است
 
وي تصريح کرد: اسلام ناب محمدي و اسلام آمريکايي از جمله موضوعاتي هستند که به درستي تبيين نشده‌اند، دفاع مقدس ما تبلور حقيقي و عيني اسلام ناب محمدي است که در هيچ جنگي نمي‌توان نظير آن را يافت و صاحبان آن جنگ هرگز نمي‌توانند اذعان کنند معرف مذهبشان است.
 
سرلشگر سليماني افزود: اگر آمريکا با جريانات و جناياتي که در عراق و افغانستان و جاهايي ديگر انجام داده بگويد رفتار آنان نماد مسيحيت است افتضاح بزرگي است، اگر رژيم صهيونيستي رفتار سربازان خود را معرف دين حضرت موسي(ع) معرفي کند شرم‌آور و توهين بزرگ به پيامبر خود کرده و يعني افتضاحي که قابل طرح نيست.
 
مهم‌ترين ويژگي دفاع مقدس نماد واقعي بودن مذهب اسلام آن بود
 
وي تاکيد کرد: اما وقتي به دفاع مقدس نگاه مي‌کنيم مي‌توان اذعان کرد شيعه يعني دفاع مقدس، اسلام يعني دفاع مقدس و در اين بين نماد تربيت اهل‌بيت(ع) کساني چون مهدي و حميد باکري، تجلايي، شفيع‌زاده و امثال اين شهيدان والا مقام هستند و از اين رو مهم‌ترين ويژگي دفاع مقدس ما نماد واقعي مذهب اسلام بودن آن است.
 
سرلشگر سليماني گفت: تمام صحنه‌هاي دفاع مقدس دلنشين بود و رزمندگان  ما در برخورد با دشمن مانند دوران رسول اکرم(ص) و اميرالمومنين(ع) رفتار کردند و با تاسي به ائمه اطهار(ع) حماسه‌ساز تاريخ اسلام و تشييع شدند.
 
کمک‌هاي بلاعوض عربستان سعودي به صدام دو برابر حجم هزينه‌هاي ايران در دفاع مقدس بود
 
وي افزود: در جنگ تحميلي ملت ايران‌ با مظلوميت تمام اما با اقتدار به اباعبدالله(ع) در يک طرف و ارتش تا بن دندان مسلح دشمن در طرف ديگر قرار داشت که فقط حجم کمک‌هاي بلاعوض عربستان سعودي به صدام دو برابر حجم هزينه‌هاي ايران در دفاع مقدس بود اما ايستادگي و پيروزي در مقابل چنان ارتشي با اتکا به مذهب حاصل شد.
 
دفاع مقدس موجب انقلاب فرهنگي شد
 
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران در ادامه به عنوان دومين نکته در خصوص ويژگي دفاع مقدس به تاثيرگذاري آن اشاره کرد و افزود: جنگ تحميلي باعث تحولات بزرگي در جامعه ما شد و سبب انقلاب بزرگ فرهنگي شد که همه از جبهه‌ها به جامعه راه پيدا کرد و تاثيرات بزرگي در جامعه گذاشت.
 
سرلشگر سليماني گفت: جنگ تحميلي در همه ابعادش ناب بود و رزمندگان و شهداي ما به درجه و جايگاهي رسيدند که علماي بزرگ ما به حال آنان غبطه مي‌خورند.
 
وي افزود: انسان صالح و پاک وقتي در راس جايي قرار مي‌گيرد، تاثير و تحولات بزرگي را حاصل مي‌کند و جامعه را عطرآگين مي‌کند و تاثيرات فراوان به جا مي‌گذارد.
 
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران در ادامه عامل تازگي و پويايي و فرسوده نشدن انقلاب را اسلام و  وجود اسلام‌شناسي چون مقام معظم رهبري دانست.
 
سرلشگر سليماني گفت: در راس دفاع مقدس انسان‌هاي صالحي بودند که مي‌توان اذعان کرد در اخلاق و شجاعت قله‌ آنان شهيد مهدي باکري بود تابع محض ولايت بود که ذرات نوراني امام راحل را گرفته و آن را منتشر مي‌کرد.
 
وي در ادامه ويژگي مهم شهيد باکري را اين عنوان کرد که براساس تعاليم اسلام به معني واقعي کلمه خودش را در درون خودش کشته بود و واقعا وي را بايد مالک اشتر ناميد يا به عبارتي شهيد باکري سلمان حقيقي بود که درونش مالک داشت.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 2

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.