1391/12/23 - 10 : 39
کد خبر: 620
فرمانده انتظامي استان زنجان مطرح کرد
ساماندهي 3 هزار واحد گشتي براي ايام نوروز در زنجان
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينکهمراسم چهارشنبه آخر سال عقبه و ريشه‌اي ندارد و برگرفته از خرافه‌پرستي است، گفت: هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال تا 15 فروردين سال آينده مهمان پليس خواهند بود.
به گزارش احرارنيوز، عليرضا صالحي در نشست خبري با خبرنگاران با بيان اينکه اين روز بيشتر به يک عادت اجتماعي تبديل شده است، عنوان کرد: اگر اين مراسم خوب مديريت نشود به يک نابهنجاري تبديل شده و تبعات منفي بسياري را در بر خواهد داشت.
 
وي با تاکيد بر برخورد جدي با کساني که در اين روز هنجارشکني مي‌کنند، تصريح کرد: برخورد پليس با اين هنجار شکنان برخوردي سلبي و قاطعانه خواهد بود به طوري که کساني که در اين زمينه بازداشت شوند تا پايان (15 فروردين) سال آينده مهمان پليس خواهند بود.
 
فرمانده انتظامي استان زنجان از شناسايي قريب به 170 نقطه در سطح شهر و مديريت آن توسط نيروهاي انتظامي خبر داد و گفت: با توجه به اينکه آخرين چهارشنبه امسال با روزهاي پاياني سال توام شده پيش‌بيني مي‌شود حوادث کمتري نسبت به سال‌هاي گذشته رخ دهد.
 
وي خانواده محوري و محله محوري را شعار پليس در حفظ امنيت جامعه عنوان کرد و بيان داشت: نقش خانواده‌ها در کنترل و مديريت حوادث آخر سال بسيار تاثيرگذار است.
 
صالحي با اشاره به اينکه در راستاي کنترل و مديريت چهارشنبه آخر سال 511 هزار و 312 مورد مواد محترقه در سطح استان کشف شده است، افزود: اين آمار نسبت به سال گذشته افزايش 15 درصدي داشته است.
 
وي از تهيه و توزيع چندين هزار نسخه بروشور و بنر در سطح شهر خبر داد و افزود: سازماندهي اراذل و اوباش شناسنامه دار و شناسايي محله‌هايي که تنش‌هاي اجتماعي دارند و ارائه خدمات آموزشي در اين مناطق از ديگر اقدامات پليس در اين راستاي بوده است.
 
فرمانده انتظامي استان زنجان در ادامه از اجراي دقيق طرح امنيت محله محور در استان زنجان خبر داد و گفت: با توجه به اينکه در محله ها و کوچه ها پتانسيل هاي خوبي در راستاي ايجاد امنيت و حفظ آداب و رسوم دارد طرح امنيت محله محور در اين راستا اجرا مي شود.
 
*ساماندهي 3 هزار و 100 واحد گشتي براي ايام نوروز
 
وي در بخش ديگري از سخنان خود از ساماندهي 3 هزار و 100 واحد گشتي پياده، موتوري و خودرويي در ايام تعطيلات نوروز خبر داد و گفت: اين نيروها از (25 اسفند) سال جاري ماموريت خود را آغاز مي‌‌کنند.
 
وي تصريح کرد: در راستاي حفظ امنيت و آرامش شهروندان طرح نوروزي تا (15 فروردين) سال آينده در استان اجرا مي‌شود.
 
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستاي اجراي اين طرح عنوان کرد: استقرار 16 ايستگاه پليس در طول ايام نوروز، استقرار نيروهاي پليس در 50 نقطه استان جهت انجام ماموريت‌هاي ويژه، نصب دوربين‌هاي سرعت سنج و کنترل محورها توسط دوربين، ايجاد قرارگاه نوروزي پليس و ارائه خدمات ويژه به همشهريان و چاپ و توزيع 15 هزار بروشور در سطح شهروندان برخي از اقدامات پليس در اين ايام است.
 
*شناسايي 50 نقطه حادثه‌خيز در استان زنجان
 
صالحي  با بيان اينکه در راستاي کاهش تصادفات و حوادث رانندگي در ايام نوروز با کساني که 20 تخلف حادثه‌ساز در کارنامه خود داشته باشند برخورد جدي صورت مي‌گيرد، اظهار داشت: در سطح شهر نزديک به 150 نقطه حادثه‌خيز شناسايي و در اين مناطق نيروهاي پليس مستقر شده‌اند.
 
وي هماهنگي با شرکت‌هاي بيمه‌اي را نيز از ديگر اقدامات پليس به مناسبت تعطيلات نوروزي برشمرد و افزود: در ايام تعطيلات نوروزي اگر کسي دچار تخلف شد بيمه‌ها موظف هستند خسارت وارده را در اسرع وقت بپردازند.
 
*برقراري يک ميليون تماس با پليس 110 در زنجان
 
فرمانده انتظامي استان زنجان در ادامه سخنان خود به اقدامات پليس استان در سال جاري اشاره کرد و اظهار داشت: امسال بيش از يک ميليون تماس با سامانه 110 استان زنجان گرفته شده است.
 
وي با اشاره به اينکه از آغاز امسال تا کنون هيچ سرقت مسلحانه و آدم‌ربايي و جرائم خشني در استان نداشتيم، ابراز داشت: دليل عمده اين امر حضور مردم در صحنه است.
 
صالحي ادامه داد: تا کنون 118 درصد از وقوع سرقت اتومبيل در استان کشف شده و اين در حالي است که سرقت‌هاي صورت گرفته در سال هاي قبل و حتي استانهاي همجوار نيز در استان کشف شده است.
 
*دستگيري 600 مزاحم خياباني در زنجان
 
وي اقدامات صورت گرفته در عرصه حجاب و عفاف در سطح استان اشاره کرد و بيان داشت: در سال جاري 9 هزار تذکر لساني در سطح شهرها داده شده و 600 نفر از مزاحمان خياباني نيز دستگير شده‌اند.
 
فرمانده انتظامي استان زنجان از جمع‌آوري 20 هزار دستگاه ماهواره در سطح استان خبر داد و گفت: امسال در کشف مشروبات الکلي نيز موفقيت‌هاي بيشتري نسبت به سال گذشته کسب کرديم.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 9

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.