احرار: شهردار تبريز گفت: " تبريز بهشت ماندگار"، " تبريز پايتخت زيست محيطي کشور هاي آسيايي" و" تبريز شهر ورزش و سلامت" مي تواند سه محور اصلي معرفي تبريز در سال هاي آينده باشد.
يعقوب هوشيار در نشست صميمي خود با مديران ارتباطات و امور بين الملل مجموعه شهرداري تبريز در اين باره اظهار کرد: مديران امور ارتباطات مجموعه شهرداري تبريز مي توانند با توليد محتوا و خبر در خصوص اين سه محور، تبريز را در سطح ملي و بين المللي معرفي کنند.
وي افزود: در کنار برند هاي "شهر بدون گدا" " شهر اولين ها" و "شهر پاکيزه" اين سه محور جديد که در دوره فعلي مديريت شهري در مورد آنها اقدام شده، منابع اطلاع رساني جديد هستند که ضرورت دارد در سطح ملي و بين المللي معرفي شود.
شهردار تبريز همچنين بر اهميت بهرهمندي از تکنولوژي هاي نوين در حوزه ارتباطات و تبيين خلاقانه اهداف کلان مديريت شهري تاکيد کرد.
وي يادآور شد: تقويت مشارکت عمومي براي اجراي سياست هاي کلان شهرداري تبريز نيازمند تبيين خلاقانه اهداف سازماني است.
هوشيار همچنين دادهپذيري هوش مصنوعي را فرصتي براي معرفي هرچه بيشتر ظرفيت هاي گردشگري و سرمايه گذاري تبريز برشمرد.
شهردار تبريز دستيابي به بستر مشترک براي بهبود فرايند هاي توليد محتوا از عملکرد مديريت شهري در حوزه هاي مختلف را از ديگر خط مشي حوزه ارتباطات عنوان کرد و افزود: خود انتقادي و بيان مشکلات شهري مرتبط با شرح وظايف سازماني،نقش مهمي در ايجاد ارتباط دوسويه با شهروندان ايفا مي کند.

همچنين برگزاري جلسات مشترک اداره کل ارتباطات با حضور مديران ارشد را ضروري دانست و عنوان کرد: مديران همواره نيازمند مشورت هستند و انتقال طرح هاي کارشناسي در اين جلسات ، به اجراي صحيح برنامه هاي مديريت شهري منجر مي شود.
هوشيار در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ارائه فراخوان عمومي براي جذب پيشنهادات جديد از سوي شهروندان و تقويت مشارکت در اجراي طرح هاي راهبردي از ديگر رويکرد هاي شهرداري تبريز در حوزه ارتباطات است.