1394/05/25 - 13 : 12
کد خبر: 5276
رئيس هيئت اتومبيلراني:
مسابقه اتومبيلراني اسلالوم برگزار نشد
احرار نيوز: رئيس هيئت اتومبيلراني و موتورسواري استان اردبيل گفت: در حالي صدا و سيماي اردبيل در خبر خود از برگزاري مسابقه اتومبيلراني اسلالوم خبر داد که اين مسابقه اصلاً برگزار نشد.

به گزارش احرار نيوز عزيزه تراز گفت: در حالي صدا و سيماي اردبيل در خبر خود از برگزاري مسابقه اتومبيلراني اسلالوم خبر داد که اين مسابقه اصلاً برگزار نشد.

وي اظهار کرد:‌ اداره ورزش و جوانان استان و در رأس آن بهتاج هميشه با هيئت همراه بوده و لحظه‌اي براي هماهنگي‌هاي لازم از تلاش‌ها و جديت دريغ نکرده است.

وي تصريح کرد: بنده شاهد پيگيري‌هاي مستمر مسئولان ورزش و جوانان براي برگزاري مسابقه اتومبيلراني در اردبيل بودم اما موفق به متقاعد کردن مسئولان ذي‌ربط نشدم.

رئيس هيئت اتومبيلراني و موتورسواري استان اردبيل گفت: در نهايت با سرافکندگي ما از ميهمانان خارج از استان عذرخواهي کرديم تا شاهد لغو مسابقه اتومبيلراني باشيم.

تراز افزود: بنده نمي‌توانم کسي را مسئول اتفاقات اخير بدانم جز نبود مکان مناسب براي اين ورزش جوان‌پسند و پرهيجان و سئوال واقعي اين است که مگر توقع ما مسئولان از جوانان اين مملکت جز حضور در فعاليت‌هاي سالم است؟

رئيس هيئت اتومبيلراني و موتورسواري استان اردبيل در بخش ديگري از سخنان خود بيان کرد: مگر نبايد موانع را براي جواناني که اشتياق به ورزش دارند، برداشت و آنها را همراهي کرد تا به قهرماني برسند.

وي اضافه کرد: فرصت‌طلباني از وضعيت به وجود آمده سوءاستفاده کرده و براي نفع شخصي گروه‌هايي را تشکيل داده‌اند که هيچ‌گونه انتصابي به هيئت يا اداره ورزش و جوانان ندارند.

تراز ادامه داد: در رأس آنها افرادي قرار دارند که اسباب تشويش و استرس شهروندان را فراهم کرده و مخل نظم هستند که ايجاد تنش و اقدام خودسرانه هر فرد و گروهي ولو با ظاهر ورزشکارانه از نظر هيئت مردود است.

وي در مورد ادعاي عده‌اي از شرکت‌کنندگان مبني بر دريافت مبالغ بيش از عرف از شرکت‌کنندگان در اين مسابقه گفت: مثل هر رشته ديگر ما حق ثبت‌نام دريافت کرديم تا به مانند بيمه ورزشي که هيئت پزشکي تعرفه آن را 15 هزار تومان اعلام کرده ما نيز وروديه دريافت کنيم.

تراز در ادامه افزود: زماني که اسپانسري وجود نداشته باشد که بتوانيم مسابقه را رايگان برگزار کنيم، براي تأمين جوايز ورزشکاران و هزينه‌هاي جانبي‌ مسابقه از جمله چاپ و نصب بنر، حق داوري، کميته اجرايي و ... از همين وروديه بايد منابعي را تأمين کنيم.

رئيس هيئت اتومبيلراني و موتورسواري استان اردبيل تصريح کرد: گاهي بنده از حساب شخصي خودم بخشي از هزينه‌ها را پرداخت مي‌کنم ولي امکان ادامه اين روند وجود ندارد و ضرورت دارد با مشارکت خود شرکت‌کنندگان هزينه‌ها تأمين شود.

وي بيان کرد: با توجه به برگزار نشدن مسابقه، حق ثبت‌نام پنج نفري که از آنها ورورديه دريافت کرديم، را پس از طي مراحل قانوني مالي به خودشان باز مي‌گردانيم.

برپايي نمايشگاه خودروهاي قديمي در اردبيل

رئيس هيئت اتومبيلراني و موتورسواري استان اردبيل از برگزاري نمايشگاه خودروهاي کلاسيک و آبشن‌دار در اين استان خبر داد و اظهار کرد: در هفته‌هاي آينده در جاده خروجي اردبيل به سمت سرعين اين نمايشگاه برپا مي‌شود که در آن انواع خودروهاي کلاسيک، آنتيک و خاص خارجي و داخلي به تعداد 30 خودرو در معرض ديد قرار مي‌گيرند.

تراز هدف از برگزاري اين نمايشگاه را ايجاد نشاط و آشنايي بيشتر شهروندان با خودروهاي قديمي و پرتوان اعلام کرد و گفت: استان اردبيل به لحاظ دارا بودن خودروهاي قديمي و ارزشمند از جايگاه خاصي برخوردار است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 5

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.