1394/05/24 - 8 : 38
کد خبر: 5241
در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه سراسر کشور مطرح شد
هشدار ائمه جمعه نسبت به توطئه‌هاي جديد آمريکا
احرار نيوز: ‌ائمه جمعه سراسر کشور با هشدار نسبت به ‌اعتماد ‌به آمريکا اعلام کردند:‌ مردم و مسئولان بايد بدانند همان‌طور که مقام معظم رهبري فرمودند؛ آمريکا قابل اعتماد نيست.

به گزارش احرار نيوز، ائمه جمعه سراسر کشور در خطبه هاي نماز جمعه با تاکيد بر اينکه خوي استکبارگري آمريکا همچنان باقي است، اعلام کردند: آمريکا با حرفه‌هاي تهديدآميز و فشار و تحريم‌هاي مجدد درصدد تحميل خواسته‌هاي ظالمانه خود بوده بنابراين اعتماد به آمريکا و کشورهاي غربي عقلاني و مقرون به صرفه نيست.

*صدور مجوز بي‌بي‌سي براي يک روز هم قابل‌قبول نيست

امام جمعه تبريز نيز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر گفت: با وجود اعتراف راديو بي‌بي‌سي به دست داشتن در کودتاي 28 مرداد و فتنه 88 صدور مجوز فعاليت آن در ايران از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد حتي براي يک روز هم قابل قبول نيست.

‌‌آيت‌الله محسن مجتهد شبستري ‌به کودتاي 28 مرداد سال 1332 اشاره کرد و با بيان اينکه اين کودتا حاصل اعتماد به استکبار بود که نتايجي مانند تسلط بر امور سياسي، نظامي و فرهنگي کشور و عدم حضور مردم در صحنه را به‌ دنبال داشت، اظهار داشت: يک عده غرب‌زده‌ها از اين تجربه‌ها درس نمي‌گيرند.

وي افزود: آمريکا هميشه در اين فکر و خواب را مي‌بيند که دوباره با ترفندهاي مختلف به ايران بازگشته و بر آن مسلط شده و کودتاي 28 مرداد را تکرار کند.

خطيب جمعه تبريز خطاب به بيگانگان به ويژه آمريکا و انگليس گفت: شرايط ايران شرايط 28 مرداد نبوده الآن حکومت مردمي بوده و در صحنه هستند و ارتش مکتبي و بسيج و سپاه قهرمان در کنار هم و در آمادگي کامل قرار دارند و از همه بالاتر سايه رهبري هوشيار، مدير و مدبر بر سر ايران اسلامي قرار دارد.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي تصريح کرد: دشمنان قسم خورده خارجي و مزدوران داخلي بفهمند هيچ قدرتي نمي‌تواند در اين شرايط فعلي کوچک‌ترين آسيب و ضربه‌اي به نظام اسلامي وارد کند.

*اعتراض آقازاده‌ها به حکم دادگاه همان کاپيتولاسيون است‌

امام جمعه قزوين نيز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر گفت: اعتراض برخي آقازاده‌ها به حکم صادره از سوي دادگاه همان کاپيتولاسيوني است که زماني در زمان طاغوت در کشور توسط آمريکايي‌ها جاري بود.

‌‌حجت‌الاسلام عبدالکريم عابديني ‌با اشاره به جوسازي‌هاي برخي افراد به حکم صادره عليه يکي از آقازاده‌ها اظهار داشت: چرا عده‌اي در مقابل حکم دستگاه قضا جوسازي و اعتراض مي‌کنند مگر اينها با بقيه افراد تفاوت دارند.

وي افزود: جوسازي و مسائل ايجاد شده از طرف اين افراد در خصوص حکم صادر شده مانند کاپيتولاسيوني است که آمريکايي‌ها در کشورمان ايجاد کرده‌ بودند.

نماينده ولي فقيه در استان قزوين با اشاره به جمع‌بندي مذاکرات هسته‌اي کشورمان با 5+1 نيز يادآور شد: دشمن قصد دارد در خصوص اين مذاکرات در داخل کشورمان دودستگي و تفرقه ايجاد کند که بايد مراقب اين حيله دشمن باشيم.

*شعار همه مسلمانان واقعي مرگ بر آمريکاست

 

امام جمعه اروميه نيز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر با بيان اينکه اوباما در دانشگاه واشنگتن اعلام کرد شعار مرگ بر آمريکا شعار همه ايرانيان نيست و فقط تندروها مرگ بر آمريکا مي‌گويند، گفت: بر هر مسلمان از نظر شرعي و متون ديني نفرت از ظالم واجب است.

‌حجت‌الاسلام سيد مهدي قريشي افزود: شعار همه مسلمانان واقعي مرگ بر آمريکا است که براساس آيات و روايات بر نفرت از ظالم تاکيد شده و وظيفه شرعي ما نفرت از آمريکا است مگر اينکه آمريکا دست از ظلم بردارد که اين موضوع هم نشدني است.‌

خطيب جمعه اروميه تصريح کرد: مسئولان بايد از اشرافي‌گري دست بردارند و مسئول نبايد روش و منش اشرافانه داشته باشد و همچنين مصرف و تبليغ کالاهاي خارجي از طرف مسئولان حرام است.‌

*‌حزب‌الله ارتش تا بن دندان مسلح اسرائيل را به زانو درآورد

امام جمعه زنجان نيز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر گفت:‌ روز 23 مرداد يکي از روزهاي پر افتخار در تاريخ مسلمانان واقعي و مومنان است که عامل به قرآن مجيد شدند، صبر، استقامت و مقاومت جوانان انقلابي و مسلمان در کشور لبنان در برابر ارتش جهنمي رژيم جعلي، نژاد پرست و کودک‎کش اسرائيل موجب پيروزي شد.

وي ادامه داد: همه مردم اين منطقه در مقابل ارتش رژيم غاصب اسرائيل ايستادگي کرده و ارتش تا بن دندان مسلح را به زانو در آوردند.

خطيب جمعه زنجان تصريح کرد: اين جوانان به برکت مقاومت در برابر ارتش جهنمي اسرائيل ايستادگي کردند اکر چه تلقي دشمن اين بود که ارتش لبنان نسبت به کشورهاي ديگر در مقابل رژيم غاصب اسرائيل ضعيف است اما اينگونه نشد.

نماينده ولي فقيه در استان زنجان يادآور شد: آمريکا با همه توان پشتيبان رژيم غاصب اسرائيل بود که در حال حاضر هم در در مذاکرات پشتيبان اين رژيم است و خود را متعهد به تامين امنيت اسرائيل مي‎داند.

*مردم مومن ايران با هدايت‌هاي رهبري همچنان ايستاده‌اند

نماينده ولي فقيه در استان همدان‌ نيز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر ‌گفت: مردم مومن ايران با هدايت‌هاي رهبري همچنان ايستاده‌اند.

‌آيت‌الله غياث‌الدين طه‌محمدي ‌با اشاره به روز مقاومت اسلامي اضافه کرد: دشمنان در پي گرفتن مقاومت از امت اسلامي هستند اما نمي‌دانند مردم مومن ايران با هدايت‌هاي رهبري همچنان ايستاده‌اند.

*‌آمريکا تجزيه‌گر کشورهاي منطقه

‌امام جمعه اردبيل نيز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر گفت: با حمايت آمريکا 35 کشور جديد در خاورميانه با راه حل تجزيه در منطقه خاورميانه در حال زايش است.

‌آيت‌الله سيد حسن عاملي‌ به سخنان رئيس ستاد ارتش آمريکا که گفته تجزيه تنها راه حل عراق است، تصريح کرد: اين سخن دقيقا بيانگر مقصد بسيار شوم آمريکايي‌ها از تحرکات آنها در منطقه خاورميانه است و دقيقا به خاطر رسيدن به اين مقصد شوم مي‌گويند ايران نبايد در عراق و سوريه حضور داشته باشد و ايران بايد سياست منطقه‌اي خود را تغيير دهد.

امام جمعه اردبيل افزود: اگر حضور استشاري ايران در عراق و سوريه نبود اين دو کشور قطعا تا به حال تجزيه شده بودند.

عاملي راهکار غرب براي تجزيه کشورها را بالابردن تلفات از طرفين درگيري و رضايت از سر ناچاري آنها به تجزيه عنوان کرد ادامه داد: همچنان که در سودان بعد از کشته شدن 2 ميليون نفر با سلاح‌هاي اسرائيلي آنها را به تجزيه سودان وادار کردند و فرداي تجزيه سودان، اسرائيل در سودان جنوبي پايگاه نظامي برپا کرد.

وي با اشاره به انتقال ارمني‌هاي سوريه به قره‌باغ اشغال شده که به معني نقض حاکميت و تماميت ارضي آذربايجان است، ضرورت جدايي قره‌باغ از آذربايجان را از برنامه‌هاي قطعي آمريکا و اروپا دانست.

نماينده ولي فقيه در استان از وزير دفاع آذربايجان که اخيرا در جمع سربازان جبهه قره‌باغ گفته ما فقط با تقويت اعتقادات معنوي و مذهبي قادر به باز پس‌گيري قره‌باغ هستيم تجليل کرد و آن را بارقه اميد براي برگرداندن قره‌باغ دانست.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 6

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.