1394/05/21 - 9 : 51
کد خبر: 5207
رئيس دانشگاه علوم پزشکي آذربايجان غربي:
برپايي المپياد دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي علوم پزشکي در اروميه
احرار نيوز: رئيس دانشگاه علوم پزشکي آذربايجان غربي گفت: المپياد فرهنگي و ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور به ميزباني اروميه برگزار مي‌‌شود.

به گزارش احرار نيوز، جواد آقازاده امروز اظهار کرد: دوزادهمين المپياد فرهنگي و ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور در 11 رشته ورزشي به ميزباني دانشگاه اروميه برگزار مي‌شود، به طوري که مقدمات لازم در اين زمينه فراهم شده است.

وي با اشاره به برگزاري آئين افتتاحيه در روز شنبه محل سالن ورزشي سه هزار نفري شهيد آهندوست واقع در خيابان ورزش، اضافه کرد: مراسم مورد اشاره ساعت 17 و 30 دقيقه مورخ 24 مرداد ماه با حضور جمعي از مسئولان استاني، شهرستاني و همچنين تلاشگران حوزه فرهنگ، جوانان و ورزش‌دوستان برگزار خواهد شد.

اين مسئول حضور اصحاب رسانه در اين رويداد بزرگ فرهنگي و ورزشي را خواستار شد و اضافه کرد: با انعکاس دادن و مخابره فعاليت‌هايي از اين نوع مي‌توان نشاط و شادابي را در جامعه به منصه ظهور رساند، به ويژه اينکه براي برگزاري با کيفيت اين المپياد تاکنون تلاش زيادي شده است.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي، خدمات بهداشتي و درماني آذربايجان غربي با اشاره به آغاز برگزاري المپياد مورد اشاره از سال 1373 تاکنون، گفت: امسال با همراهي جوانان، مشارکت مسئولان دستگاه‌‌هاي اجرايي و نهادهاي مختلف اروميه ميزبان اين رويداد فرهنگي ورزشي هستيم.

وي با اظهار به اينکه برنامه‌هاي فرهنگي، ورزشي، امکانات رفاهي، سالن‌هاي ورزشي و ... براي برگزاري باشکوه اين المپياد آماده هستند، بيان کرد: کميته فرهنگي برنامه‌هاي خود را جهت اجرا و عملياتي کردن در اين المپياد آماده و تکميل کرده است، تا اين المپياد به معناي واقعي رنگ و بوي فرهنگي به خود بگيرد.

آقازاده به وجود بخش‌هاي مختلف از جمله ديني و مذهبي، فوق برنامه و گردشگري، نشريات و ... ذيل برنامه‌هاي کميته فرهنگي المپياد اشاره کرد.

وي همکاري با سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري براي معرفي توانمندي‌هاي استان، تشکيل تيم‌هاي دانشجويي براي همکاري در زمينه‌‌هاي مختلف، تعامل با حوزه علميه خواهران آذربايجان غربي براي اعزام مبلغه جهت پاسخگويي به سوالات شرعي دانشجويان از جمله برنامه‌ها برشمرد.

اين مسئول بازديد از اماکن تفريحي و گردشگري توسط دانشجويان، جلب همکاري گروه‌هاي هنري براي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي، فضاسازي در گلزار شهداي گمنام دانشگاه و ... را از اقدامات کميته فرهنگي برشمرد.

آقازاده اظهار کرد: اين المپياد فرصت مغتنمي براي معرفي قابليت‌‌هاي متنوع اين استان به ويژه اروميه به اقشار مختلف مردم در ايران اسلامي به شمار مي‌رود.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي، خدمات بهداشتي و درماني آذربايجان غربي با اشاره به اينکه مقدمات لازم براي برگزاري باشکوه اين المپياد با همت کارشناسان، تلاشگران و دانشجويان اين دانشگاه فراهم شده است، گفت: اين سري از رقابت‌ها در فضاي صميمي و دوستانه برگزار شده و خاتمه پيدا مي‌کند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 6

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.