احرار: مدير بازرسي عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي از رشد عملکرد بانک توسعه تعاون آذربايجانشرقي نسبت به سال گذشته تقدير کرد.
به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي ؛ اميد هاشمي در جلسه بررسي عملکرد سلامت اداري و رعايت حقوق شهروندي افزود: بررسي عملکرد بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي حکايت از تغيير در حوزه هاي مختلف و اصلاح امور دارد.
وي با اشاره به سياستهاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در حوزه بازرسي اذعان داشت: يکي از اصلي ترين نتايج سلامت اداري و رعايت حقوق شهروندي در بانکها افزايش تعداد مشتريان بانکها است.
هاشمي تاکيد کرد: موفقيت شعب بانک در گرو احترام به مردم [ مشتريان ] است تا حس خوب به مردم منتقل شود و مشتريان روز به روز افزايش يابد؛ سلامت اداري و رعايت حقوق شهروندي در راستاي حمايت از مردم است.
وي با ابراز رضايت از عملکرد بانک توسعه تعاون آذربايجان شرقي اذعان داشت: تمام اقدامات بخش نظارت در مسير شفافيت و اعمال قانون است و خوشبختانه اين بانک مسير صحيحي را در پيش گرفته است.
اين گزارش مي افزايد؛ در ابتداي اين جلسه مسعود کردستاني مدير شعب بانک توسعه تعاون آذربايجانشرقي گزارشي از اقدامات صورت گرفته در بانک را ارايه داد.
انتهاي پيام/