1403/03/27 - 0 : 50
کد خبر: 50169
پزشکيان: با مشارکت مشکلات کشور حل مي‌شود
احرار: مسعود پزشکيان، نامزد چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، گفت:‌ شايد ما نتوانيم همه مشکلات را حل کنيم ولي با همدلي و همزباني و بهره‌گيري از نخبگان و متخصصان بخشي از مشکلات را حل مي‌کنيم.

برنامه «با مردم» با حضور مسعود پزشکيان نامزد چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهوري پخش شد. پزشکيان در اين برنامه که سومين برنامه تلويزيوني وي است، به تشريح برنامه‌ها و معرفي خود به مردم پرداخت.

نامزد چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در اين برنامه گفت:براي انقلاب با تمام وجود کار کردم. هيچ جا سهم و امتيازي در اين انقلاب نگرفتم. دوستان من با بچه‌هايمان رفتند ولي من ماندم شايد نتوانم کاري کنم ولي اگر دست به دست هم دهيم مي توانيم اقدامي کنيم. مي‌توانيم عادلانه رفتار کنيم و اجازه ندهيم رفتار بدي با مردم شود. هر ايراني به عنوان يک پتانسيل و نيرو مي تواند در آينده کشور تاثيرگذار باشد. در زماني که وزير بودم به ما خانه مي‌دادند اما گفتم خودم کار مي‌کنم و خانه مي‌خرم. در لواسان ?? هکتار زمين مي‌دادند و مي‌گفتند اين زمين‌ها آينده دارد ولي هيچ‌وقت سهمي نگرفتم. الان هم نه جايي سهميه ندارم.

پزشکيان خاطرنشان کرد: من در حدي که در اختيارم است مي‌توانم آنچه را که مي‌گويم و در طول عمرم هم با همين‌ها زندگي کرده‌ام اين قول را بدهم که حرف‌هايي که بيان مي‌کنم هيچ وقت دروغ نگفته‌ام و هيچ وقت هم نخواهم گفت.

نامزد چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: مردم از ما صداقت مي‌خواهند ممکن است ما نتوانيم کاري انجام دهيم اما اگر صادقانه با آنها باشيم مردم با ما مشکل نخواهند داشت.

 

 

پزشکيان عنوان کرد: مشکل اين است که ما براي خودمان يک سفره پهن مي‌کنيم براي مردم که مي‌رسيم مي‌گوييم نداريم اگر نداريم براي تو هم نباشد و براي من و فرزند من هم نباشد آن وقت مي‌توانيم کنار هم بنشينيم و با هم زندگي کنيم در اين صورت مردم ناراضي نمي‌شوند، نارضايتي از تبعيض و بي‌عدالتي مي‌آيد.

پزشکيان گفت: دختران و پسران ما با ما مشکل پيدا کرده‌اند. مدرسه و مسجد و ادار? جوانان که ما بوديم. آمريکايي‌ها را که بيرون کرده بوديم. چه کرديم که جوانان ما اين‌طور شده‌اند؟ هرچه قدر تندتر برويم از هدفمان دورتر مي‌شويم. جوانان ما آيند? ما هستند.

وي ادامه داد: دختري که روسري ندارد تا زماني که کاري با او نداشته باشيم کاري با ما ندارد. بايد ببينيم کاري که مي‌خواهيم با آنها بکنيم باعث مي‌شود اصلاح شوند يا نه.

پزشکيان در ادامه مطرح کرد: وظيفه حاکميت اين است که بايد صداي افرادي باشه که کسي صدايشان را نمي‌شنود. بايد دنبال کساني باشيم که گرفتارند و کسي را ندارند. مي‌دانيد چه کساني زودتر مي‌ميرند؟ آن‌هايي که فقيرند، حاشيه‌نشين‌اند، معتادند، بي‌سوادند، پدر يا مادر ندارند و يتيم‌اند. حاکميت نياز دارد آن‌ها را ببيند.

پزشکيان اظهار داشت: اگر مي‌خواهيم مملکت از اين بحران بيرون بيايد به تجاري نياز است که صادق و درستکار هستند و به توليدکننده‌هايي نياز است که به مملکت خودشان عشق مي‌ورزند و جوانان و دانشجوياني که دلشان براي آب و خاکشان مي‌تپد، در اين صورت است که ما مي‌توانيم کاري انجام دهيم.

وي افزود: هر کسي را بايد با توجه به لياقت و شايستگي اجازه شکوفايي بدهيم. ما ذليل هيچکس نيستم و مقابل هيچ قدرتي کوتاه نخواهيم آمد. نيازمند يک تعامل سازنده با دنيا هستم.

وي تصريح کرد: مشکل ما هستيم وقتي ما آدم‌هاي غيرکارشناس و کم‌سواد را بر باسوادها حاکم مي‌کنيم وقتي کاري مي‌کنيم که به کساني که عالم و نخبه هستند بي احترامي مي‌شود، وقتي به قهرمانان خودمان را که در دنيا براي ما در دنيا افتخار خلق کرده‌اند بي‌احترامي مي‌کنيم وقتي به کساني که در اين مملکت شغل ايجاد و توليد مي‌کنند با آنها با يک زبان ديگر حرف مي‌زنيم و آنها را طور ديگري به جامعه معرفي مي‌کنيم مشخص است که بقيه گرفتاري‌ها زاييده همين رفتاري است که ما داريم. ما داريم از چرخه اقتصاد دنيا کنار زده مي‌شويم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 1

  آخرین اخبار
سرنوشت تراکتور در گرو جلسه نهايي استانداري
حضور هيات شهرداري تبريز در نشست تاسيس انجمن شهرها و شهرداري‌هاي بريکس پلاس
سانحه رانندگي با يک کشته و پنج مصدوم در جاده شبستر _ تسوج
عيادت شهردار تبريز از دختربچه سگ گزيده
آغاز دوره جديد آموزشي انجمن خوشنويسان تبريز از تيرماه
پيش‌بيني بارش‌هاي رگباري و سيل در آذربايجان‌شرقي
بيمارستان شهيد محلاتي تبريز مجددا حائز رتبه درجه يک عالي کشور شد
دو کشته و دو مصدوم در پي واژگوني سمند در جاده صوفيان-تبريز
تراکتور آسيايي شد!
تعداد ازدواج‌هاي ثبت‌شده در استان بيش از طلاق‌هاست
  پربازدیدترین اخبار
دو کشته و دو مصدوم در پي واژگوني سمند در جاده صوفيان-تبريز
بيمارستان شهيد محلاتي تبريز مجددا حائز رتبه درجه يک عالي کشور شد
پيش‌بيني بارش‌هاي رگباري و سيل در آذربايجان‌شرقي
عيادت شهردار تبريز از دختربچه سگ گزيده
آغاز دوره جديد آموزشي انجمن خوشنويسان تبريز از تيرماه
رئيس شوراي عالي استان‌ها: مردم ايران در 8 تيرماه حماسه خواهند آفريد
حضور هيات شهرداري تبريز در نشست تاسيس انجمن شهرها و شهرداري‌هاي بريکس پلاس
سانحه رانندگي با يک کشته و پنج مصدوم در جاده شبستر _ تسوج
سرنوشت تراکتور در گرو جلسه نهايي استانداري
حضور حداکثري در انتخابات منجر به تشکيل دولت قدرتمند مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.