1403/03/07 - 16 : 49
کد خبر: 50074
مطهري: تراکتور تا روز آخر ليگ مي‌جنگد/ افسوس مي‌خورم هواداران را در بازي فردا نداريم
احرار: پايگاه خبري فوتبالي- مربي تيم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور تا روز آخر ليگ براي ارتقاي جايگاهش در جدول رده‌بندي مي‌جنگد.

، حميد مطهري در نشست خبري قبل از بازي با  ملوان  بندرانزلي، اظهار داشت: بازي فوق العاده سختي خواهيم داشت. ملوان کادرفني بسيار خوبي دارد و همگي از نظر فني و اخلاقي سرآمد هستند. ملوان امسال فراتر از انتظار ظاهر شده و زماني که در تراکتور نبودم، گفته بودم که ملوان ليگ را سورپرايز کرده است. ما هم تراکتور هستيم، به عنوان يک تيم بزرگ براي بهتر کردن جايگاهمان در جدول تلاش مي‌کنيم و اين شايستگي را هم داريم. اميدوارم برنده بازي با ملوان باشيم.

مربي تيم فوتبال تراکتور با بيان اينکه افسوس مي‌خورم هواداران را در بازي فردا نداريم، بيان کرد: نبود هواداران اتفاق بدي است. بازي کردن در ورزشگاه خالي از تماشاگر مثل اين است که در سالن کنسرت خالي از تماشاگر، حضور داريم. دوست دارم هواداران انرژي مثبت‌شان را از راه دور براي ما بفرستند تا در بازي پيروز شويم و آنان شاد شوند. ما در دو ديدار پاياني بهترين نمايش خودمان را نشان خواهيم داد تا فصل را به صورت شايسته تمام کنيم.

مطهري در رابطه با شعار برخي از هواداران عليه خودش در ديدار با  مس رفسنجان گفت: من از همان روز اول با نهايت احترام و ادب در خصوص هواداران صحبت کرده‌ام. تيم متعلق به هواداران بوده و بايد به اين عزيزان احترام گذاشته شود. همچنان در رابطه با بازي مس افسوس مي‌خورم. خيلي خوب بازي کرده بوديم، ولي برخي‌ها صرفاً نتيجه را مدنظر قرار مي‌دهند. ما در آن بازي يک پنالتي هم خراب کرديم و مستحق صعود به مرحله بعدي بوديم. فوتبال حرفه‌اي بوده و بايد آن بازي را فراموش کنيم. هواداران احساسي شده و از الفاظي استفاده کردند. انتقاد، حق هوادار است، اما همه جاي دنيا با توهين مخالف هستند.

وي در رابطه با حمايت ريکاردو آلوز و شجاع خليل‌زاده از مالک باشگاه تراکتور، بيان کرد: بازيکنان نظرات خودشان را مي‌گويند. من سعي مي‌کنم در خصوص مسائل فني صحبت کنم. ديشب هم در گفت‌وگوي تلويزيوني گفتم که تاکنون آقاي زنوزي را نديده‌ام و تلفني هم با ايشان صحبت نکرده‌ام؛ اما کسي که از جيب شخصي براي يک تيم هزينه مي‌کند، شايسته قدرداني و احترام است. 

مربي تيم فوتبال تراکتور با تأکيد بر اينکه به عنوان يک تيم بزرگ در دو بازي آتي با تمام وجود مي‌جنگيم، گفت: شانس اين را داريم که جايگاهمان در جدول را بهبود ببخشيم. تمامي بازي‌هاي ليگ سخت هستند و  سپاهان هم بازي‌هاي مشکلي دارد. بازيکنان من از هر لحاظ براي دو بازي باقي مانده به ويژه ديدار با ملوان توجيه هستند. طبق آمار از زمان حضورم تراکتور ميل به ارايه بازي تهاجمي و شناور دارد. سعي کرديم در مرحله اول سازماندهي دفاعي تيم را مستحکم کنيم و در اين امر موفق هم شديم؛ به طوري که در چهار بازي ليگ هيچ گلي دريافت نکرده‌ايم؛ هرچند با تيم‌هاي خوبي همچون استقلال گل گهر، فولاد و پيکان بازي کرده‌ايم. ما در ديدار با پيکان مستحق کسب سه امتياز بوديم. 

وي با بيان اينکه بازيکنان من خيلي جنگجو کار مي‌کنند، تأکيد کرد: بازيکنانم در شش بازي گذشته خيلي جنگجو کار کرده و دويده‌اند، کم کاري از آنان نديده‌ام. از بازيکنان جوان گرفته تا با تجربه‌ها با تمام توان بازي کرده‌اند. گاهي موضوعات فني باعث شده تيم به آن چيزي که مي‌خواهد نرسد؛ با اين حال همواره تا آخرين لحظه با تمام وجود جنگيده‌ايم و بابت اين موضوع از بازيکنانم تشکر مي‌کنم. بازي پيکان تيم خيلي خوب دويد و مثل خيلي از بازي‌ها در دقايق پاياني فشار آورديم. من مصاحبه شجاع خليل‌زاده را به طور کامل نخوانده‌ام، ولي چيزهايي شنيده‌ام؛ قطعاً او هم منظور خاصي نداشته است. 

مطهري در خصوص تکليفش براي فصل آينده، بيان کرد: من در دو بازي آينده با تمام قدرت در تراکتور هستم و اصلاً زمان حرف زدن در خصوص آينده نيست. نمي‌دانم چه اتفاقاتي رخ خواهد داد. مربيان فکر آينده هستند و يکسري موضوعات مطرح شده است. ما در دو بازي آينده با قدرت ظاهر مي‌شويم تا در آينده وضعيت مشخص شود. 

وي ادامه داد: هميشه سرمربي خواهم بود و صرفاً مي‌توانم دستيار آقاي گل محمدي باشم. چون از نظر اخلاقي بهم نزديک هستيم. ايشان دوست و استاد بزرگوار من هستند و صد درصد باشگاه تراکتور نظرات ايشان را هم لحاظ کرده است.

مربي تراکتور با بيان اينکه ملوان 11 گل روي انتقال سريع توپ به ثمر رسانده است، توضيح داد: صد درصد ما در خصوص اين نقطه قوت حريف برنامه داريم. سعي مي‌کنيم توپ را در اختيار داشته باشيم و در لحظاتي که از دست مي‌دهيم بايد براي باز پس‌گيري برنامه داشته باشيم. تدابيري اتخاذ کرده‌ايم تا از نقطه قوت ملوان ضربه نخوريم.

مربي تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تيمش، گفت: من از روزي که آمده‌ام سيد  محمد حسيني  مصدوم است. همچنين مهدي عبدي  هم دچار مصدوميت شده و  سيامک نعمتي  را هم به دليل چهار کارته شدن در اختيار نداريم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 7

  آخرین اخبار
برخورد با خودروهاي دود زا و فاقد معاينه فني در تبريز تشديد شود
نشست خبري رئيس‌جمهوري برگزار مي‌شود
نصب روزشمار بزرگترين مجموعه تئاتر و سينما در مرکز شهر/ زنگ نمايش «حيدر بابايه سلام» به صدا درآمد
ساماندهي اتباع خارجي در کشور آغاز مي شود
بار ناترازي برق در آذربايجان شرقي بر دوش توليد
طرح توسعه نيروگاه تبريز را با جديت پي گيري مي کنيم
تغيير ساعات کاري ناوگان اتوبوسراني تبريز از شنبه 17 شهريور
پابه‌رکاب شدن دختر دهه هفتادي با کاميونت‌هاي توليد تراکتورسازي
رئيس هيات بوکس آذربايجان شرقي به قتل رسيد
انفجار گاز شهري در تبريز 6 نفر را روانه بيمارستان کرد
  پربازدیدترین اخبار
بار ناترازي برق در آذربايجان شرقي بر دوش توليد
طرح توسعه نيروگاه تبريز را با جديت پي گيري مي کنيم
تغيير ساعات کاري ناوگان اتوبوسراني تبريز از شنبه 17 شهريور
ساماندهي اتباع خارجي در کشور آغاز مي شود
نصب روزشمار بزرگترين مجموعه تئاتر و سينما در مرکز شهر/ زنگ نمايش «حيدر بابايه سلام» به صدا درآمد
نشست خبري رئيس‌جمهوري برگزار مي‌شود
استاندار جديد آذربايجان شرقي زودتر معرفي شود
پروژه تقاطع غيرهمسطح حيدرآباد به پيشرفت 90 درصدي رسيد
برخورد با خودروهاي دود زا و فاقد معاينه فني در تبريز تشديد شود
مهاجم سابق تراکتور در مسير بازگشت به خانه؛ ستاره مغضوب استقلال در راه اصفهان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.