1402/10/18 - 17 : 4
کد خبر: 44666
دستگيري 5 زورگير و اخاذ در تبريز
احرار: فرمانده انتظامي شهرستان تبريز از دستگيري ? نفر متهم که با زورگيري و اخاذي از شهروندان، کلاهبرداري و درخواست پول مي‌کردند، خبر داد.

سرهنگ يدالله جهان‌آرا در تشريح اين خبر اعلام کرد: در پي خبري مبني بر يک مورد زورگيري و اخاذي در يکي از محلات تبريز ماموران کلانتري 25 به محل اعزام شدند. 

وي در ادامه گفت: ماموران کلانتري 25 تبريز پس از حضور در محل مشاهده مي‌کنند که يک نفر با ارائه کارت شناسايي جعلي و معرفي خود به عنوان مامور يکي از ارگان‌هاي دولتي و با استفاده از تجهيزات پليسي از يکي از شهروندان اخاذي مي‌کند که بلافاصله دستگير کردند.

وي افزود: ماموران متهم را به همراه ?نفر ديگر از همدستانش دستگير و به مقر انتظامي دلالت دادند. 

فرمانده انتظامي شهرستان تبريز تشريح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامي و در بازجويي‌هاي پليسي به بزه ارتکابي اعتراف و از آنان تعدادي سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وي در پايان ضمن اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند و خودرو آن‌ها به پارکينگ انتقال داده شد از شهروندان خواست، درصورت مشاهده موارد مشکوک به فوريت هاي پليسي ??? اعلام کنند.

کشف نزديک به 2 کيلو ترياک بلعيده شده از معده يک متهم در ميانه

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه از کشف يک کيلو و 900 گرم ترياک بلعيده شده از يک خرده‌فروش در عمليات ماموران پليس مبارزه با موادمخدر خبر داد.

سرهنگ حسن رفيعي در خصوص جزئيات اين خبر اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و مقابله با فروشندگان موادمخدر، مأموران يک سوداگر مرگ را در يکي از محلات شهرستان که اقدام به خريد و فروش موادمخدر مي‌کرد، به صورت ويژه در دستورکار قرار دادند.

وي افزود: با انجام تحقيقات ميداني توسط مأموران پليس و پس از هماهنگي با مرجع قضائي، موفق به شناسايي محل اختفاي متهم شده، که در يک عمليات وي را دستگير کردند.

وي تشريح کرد: در نهايت، مقدار يک کيلو و ???گرم ترياک از معده اين متهم که به صورت بلع و انباري شده بود خارج شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه بيان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.

وي خاطرنشان کرد: شهروندان در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزيع موادمخدر مراتب را از طريق تماس با شماره 110 و سامانه 128 به پليس اطلاع دهند.

کشف نزديک به يک‌هزار قطعه مرغ زنده بدون مجوز در مراغه 

فرمانده انتظامي شهرستان مراغه از کشف 900 قطعه مرغ زنده بدون مجوز به ارزش دوميليارد و 500 ميليون ريال خبر داد. 

سرهنگ توحيد فارسي در تشريح اين خبر بيان کرد: در پي کسب خبري مبني بر انتقال و نگهداري غيرمجاز مرغ زنده در يک مرغداري در حاشيه شهر، موضوع در دستورکار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: پس از شناسايي محل مورد نظر، با اخذ دستور قضائي مرغداري مذکور بازرسي و تعداد ??? قطعه مرغ زنده فاقد مدارک و مجوز قانوني که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان دوميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده کشف و مرغداري جمع‌آوري و پلمب و متهم نيز در اين خصوص با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

وي مطرح کرد: بنا به دستور تعزيرات حکومتي شهرستان مرغ‌هاي مکشوفه پس از تاييد سلامت و بهداشت طيور توسط دامپزشکي کشتار و در جهت رفاه حال شهروندان و توزيع در داخل شبکه شهرستان مراغه به بين عموم مردم در فروشگاه ها به قيمت مصوب پخش شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مراغه يادآوري کرد: برخورد قانوني و قاطعانه با قاچاق و توزيع خارج از شبکه و بدون مجوز طيور با جديت تمام در دستورکار پليس قرار دارد و از شهروندان نيز درخواست مي‌شود هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

کشف بيش از 2 هزار ليتر روغن موتور قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامي شهرستان مراغه از کشف 2 هزار و 64 ليتر روغن موتور قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 600 ميليون ريال داد. 

سرهنگ توحيد فارسي در تشريح اين خبر اذعان کرد: در پي اطلاع ماموران پليس امنيت عمومي از تخليه روغن موتور خودرو از يک دستگاه وانت نيسان در يکي از محلات شهرستان، موضوع در دستورکار اين پلس قرار گرفت.

وي اضافه کرد: ماموران پليس بلافاصله به محل اعلامي عزيمت و در بررسي‌هاي صورت گرفته با هماهنگي مرجع قضائي از يک دستگاه وانت نيسان تعداد 516 گالن 4 ليتري جمعا به مقدار 2 هزار و 64 ليتر روغن موتور قاچاق به ارزش دوميليارد و 600 ميليون ريال کشف کردند.

وي با بيان اينکه در اين زمينه يک متهم دستگير و خودروي وانت نيسان نيز توقيف شده است، ادامه داد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

، فرمانده انتظامي شهرستان مراغه در پايان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز در قالب قاچاق کالا و يا تهيه و توزيع کالاهاي قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

انتهاي پيام

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 7

  آخرین اخبار
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
حماسه حضور در انتخابات امروز تکميل مي شود؛ تبريزي‌ها با شور و شوق پاي صندوق‌هاي راي آمده‌اند
ورزش و سلامتي کارکنان
توسعه فضاهاي تفريحي تبريز با احداث شهربازي‌هاي جديد
خطوط توليد تراکتورهاي ايراني در خارج از کشور به چهار خط افزايش مي يابد
  پربازدیدترین اخبار
حماسه حضور در انتخابات امروز تکميل مي شود؛ تبريزي‌ها با شور و شوق پاي صندوق‌هاي راي آمده‌اند
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
خدمت به مردم افتخاري براي قرارگاه پيشرفت و اباداني
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
اصحاب فرهنگ و هنر پاي کار انقلاب هستند
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.