1402/09/04 - 13 : 18
کد خبر: 44476
بانک ملي ايران به دنبال خروج از بنگاه داري و واگذاري اموال مازاد است
احرار: مديرعامل بانک ملي ايران در جريان سفر به تبريزبه تشريح برنامه هاو سياستهاي اين بانک در دوره جديد مديريتي پرداخت.

ابولفضل نجار زاده در  مراسم افتتاح خط توليد سرم شرکت دارو سازي دانا ، گفت: براساس برنامه ريزي ها و سياست هاي دولت، بانک ملي ايران در مسير خروج از بنگاه داري، واگذاري اموال و دارايي هاي مازاد قدم برمي دارد و بنا داريم اين هدف با سرعت بيشتري محقق شود.

وي با بيان اين که برآيند اقدامات و عملکرد بانک بايد موجب خلق بنگاه شود و نه بنگاه داري، افزود: پرداختن به بانکداري به جاي بنگاه داري به عنوان يک راهبرد، اقدامي است که بانک ملي ايران آن را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار داده است و همه ارکان بانک در راستاي عمليات بانکداري و منطبق بر رويه و چارچوب هاي بانک عمل مي‌کنند. 

وي دربخش ديگري از سخنانش بر لزوم تلاش حداکثري براي تحقق شعار سال، بر حمايت از واحدهاي توليدي و طرح هاي ملي در جهت رونق توليد براساس اولويت هاي دولت تاکيد کرد.

عابدين خرم استاندار آذربايجان شرقي  نيز در اين مراسم از نقش بانک‌ملي‌ايران در حمايت‌ها و سرمايه‌گذاري در راستاي توسعه شرکت و افتتاح اين پروژه تقدير کرد.

وي با بيان اين که بانک‌ملي‌ايران با سرمايه‌گذاري توانسته سهم موثري در توسعه صنعت دارويي کشور داشته باشد، اظهار داشت: ريل‌گذاري جديد و حرکت کاروان توليد داروهاي راهبردي در کشور متوقف نمي‌شود و حتي بيش از پيش توسعه خواهد يافت.

مديرعامل بانک ملي ايران در بخش ديگري از سفر خود به تبريز با حضور دربيت امام جمعه تبريز با حجت الاسلام و المسلمين آل هاشم نماينده ولي فقيه وامام جمعه تبريزديدار و گفتگو کرد.

امام جمعه تبريز در اين  ديدار با بيان اينکه عملکرد وزارت اقتصاد در دولت سيزدهم در حوزه تحول اقتصادي مهم است بيان کرد: اصلاح و کارآمد سازي سيستم مالياتي حرکت مي‌کند و در زمينه تامين مالي و توسعه سرمايه گذاري از جمله اين اقدامات است که البته بايد مبتني بر عدالت مالياتي و اصلاح توام با اجراي قانون به عنوان تکليفي براي دوسال آتي باشد.

مدير عامل بانک ملي ايران نيز در اين ديدار با اشاره به فعاليت 95 ساله بانک ملي بيان کرد: اين بانک در فعاليت خود مبتني بر مسائل زير بنايي کشور حرکت کرده و?? ميليون مشتري دارد و در هيچ کدام از فعاليت ها به دنبال سود نيست

نجارزاده افزود: در دولت سيزدهم با توجه به تاکيدات رياست جمهوري توجه خاصي به مشتريان خرد ومحرومان داشته است که اکنون زير 300 ميليون تومان است

وي بيان کرد: در سال گذشته از10 همت تسهيلات 3 همت تسهيلات خرد بوده است و در 8 ماهه سالجاري بالاي 120 درصد عملکرد داشته ايم. 

وي تاکيد کرد: در زمينه سرفصل فرزند آوري و وام ازدواج تمامي بانکهاي کشور عملکرد 100 درصدي داشته اند. 

عادل غلامي، رئيس بانک ملي آذربايجان‌شرقي نيز در اين ديدار با اشاره به رويکرد بانک ملي در خدمات دهي به مشتريان بانکي بيان کرد: با وجود محدوديت‌هايي که داشته ايم سعي شده تا نهايت خدمات دهي به محرومان و تسهيلات خرد انجام شود.

 

مسئولان بانک ملي در ادامه برنامه حضور خود در تبريز از شعبه تبريزو شعبه بانک کارگشايي بازديد و با کارکنان اين شعبه ديدار کردند.

مدير عامل بانک ملي ايران در اين ديدار با تقدير از فعاليت‌هاي کارکنان اين شعبه بر رفع مشکلات و ارتقاي خدمات تاکيد کرد.

وي همچنين با اشاره به رويکرد مشتري مداري بانک ملي خواستار توجه ويژه کارکنان به تکريم ارباب رجوع و تسهيل در ارائه خدمات بانکي شد.

مدير عامل بانک ملي ايران همچنين  با تاکيد بر حساسيت شعبه هاي کارگشايي بانک ملي گفت: تمام شعب کارگشايي در سطح کشور با توجه به لزوم ارتقاي امنيت به پيشرفته ترين تجهيزات امنيتي مجهز ميشود.

حسن مونسان،عضو هيئت مديره بانک ملي ايران و معاون امور شعب نيز دراين بازديد عملکرد بانک ملي استان را مورد تقدير قرار داد و افزود: باهمکاري کارکنان بانک ملي در اين شعبه شاهد افزايش سپرده گذاري دراين شعبه و جلب اعتماد عمومي هستيم.

غلامي، رئيس بانک ملي آذربايجان‌شرقي نيز در اين ديدار با بيان اينکه بانک ملي شعبه تبريز يکي از اولين شعبه هاي بانک ملي در سطح کشور است، گفت: متنوع ترين و به روزترين خدمات کارگشايي در اين شعبه ارائه مي شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 8

  آخرین اخبار
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
حماسه حضور در انتخابات امروز تکميل مي شود؛ تبريزي‌ها با شور و شوق پاي صندوق‌هاي راي آمده‌اند
ورزش و سلامتي کارکنان
توسعه فضاهاي تفريحي تبريز با احداث شهربازي‌هاي جديد
خطوط توليد تراکتورهاي ايراني در خارج از کشور به چهار خط افزايش مي يابد
77کانون تخصصي خواهران در مساجد آذربايجان‌شرقي فعال است
آخرين زمان ثبت‌نام نمايندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ اين مهلت تمديد نخواهد شد
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
  پربازدیدترین اخبار
خطوط توليد تراکتورهاي ايراني در خارج از کشور به چهار خط افزايش مي يابد
77کانون تخصصي خواهران در مساجد آذربايجان‌شرقي فعال است
ورزش و سلامتي کارکنان
توسعه فضاهاي تفريحي تبريز با احداث شهربازي‌هاي جديد
حماسه حضور در انتخابات امروز تکميل مي شود؛ تبريزي‌ها با شور و شوق پاي صندوق‌هاي راي آمده‌اند
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
نبايد نسبت به تعيين سرنوشت خود بي تفاوت باشيم
خدمت به مردم افتخاري براي قرارگاه پيشرفت و اباداني
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
اصحاب فرهنگ و هنر پاي کار انقلاب هستند
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.