1402/08/21 - 14 : 49
کد خبر: 44417
اختصاص هفت درصد از بودجه کل شهرداري به ورزش
شهردار تبريز بزرگترين مشکل ورزش تبريز را نبود زمين براي احداث مجموعه‌هاي ورزشي دانست و گفت: هفت درصد از بودجه سال جاري شهرداري تبريز به بحث ورزش اختصاص يافته است.

يعقوب هوشيار در آيين افتتاحيه مجموعه ورزشي چند منظوره صائب تبريزي در کوي دادگستري، ايجاد زيرساخت‌هاي شهري را وظيفه شهرداري عنوان کرد و افزود: خداوند را شاکريم که امروز يک پروژه ورزشي و حوزه سلامت را تقديم به شهروندان مي‌کنيم.

 

وي با بيان اينکه شهرداري تبريز در دوره فعلي بصورت ويژه به حوزه سلامت و ورزش نگاه مي‌کند، گفت: ما در بحث ورزش، از ورزش همگاني شروع مي‌کنيم و در کنار آن به موضوع آموزش، استعداديابي و شکل‌گيري تيم‌هاي حرفه‌اي هم توجه ويژه داريم چراکه اين مقوله‌ها در کنار هم مي تواند نمود واقعي در عرصه‌هاي اجتماعي داشته باشد.

 

هوشيار با تاکيد بر ايجاد ساختار ورزش در شهر، همه رشته‌هاي ورزشي را مورد حمايت شهرداري اعلام کرد و يادآور شد: ما به دنبال اين هستيم که رشته‌هاي مختلف را در تمامي رده‌هاي سني تقويت کنيم و با توجه به حوزه زيرساختها، نگاه ويژه‌اي به ورزش بانوان داريم چراکه پنجاه درصد ظرفيت اجتماعي ما را بانوان تشکيل مي‌دهند.

 

وي خطاب به مديرعامل باشگاه ورزشي شهرداري تبريز، دستور شکل‌گيري تيم‌هاي پايه و تيم‌هاي بانوان شهرداري را صادر کرد و گفت: اين موضوع بايد در اولويت ورزش شهرداري باشد تا اگر در اثر کم‌کاري فاصله اي ايجاد شده، جبران شود.

 

تبليغ

 

تجارت کنيد که شما را از آنچه در دستان مردم است بي نياز مي سازد

 

اشتراک رايگان

 

شهردار تبريز در عين حال از فعاليت‌هاي عمراني در مناطق مختلف شهر خبر داد و افزود: توجه به ورزش و سلامت به معناي بي‌توجهي به ديگر حوزه‌ها نيست. بودجه امسال شهرداري تبريز ?? هزار ميليارد است که هفت درصد آن به ورزش اختصاص يافته است.

 

وي بزرگترين مشکل ورزش تبريز در را در بحث زيرساخت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اگر زمين در اختيار شهرداري باشد، ما در موضوع زيرساخت‌ها بيشتر فعاليت مي‌کنيم و مي‌توانيم هم از قهرمانان ملي و بين‌المللي حمايت کنيم و هم مي‌توانيم در بحث همگاني، پايه و بانوان فعاليت‌هاي بيشتري داشته باشيم.

 

هوشيار نوع نگاه اعضاي شوراي اسلامي شهر تبريز را مبتني بر توسعه ورزش شهر عنوان کرد و گفت: با وجود زيرساخت‌ها و توجه ويژه به ورزش، چهار سال بعد بچه‌هاي اين شهر در عرصه‌هاي بين‌المللي خود را نشان خواهند داد.

 

وي در پايان اظهار کرد: از همه کساني که تلاش مي‌کنند تبريز به هويت و عظمت واقعي خود بازگردد، تشکر مي‌کنم و اميدوارم همه ما دست به دست هم بدهيم و تبريزي آباد، شاد و سالم براي تک تک شهروندان تبريزي بسازيم.

 

 

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 5

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.