1402/06/30 - 19 : 56
کد خبر: 44196
رييس نمايندگي بازرگاني سفارت روسيه در ايران:
آغاز سفرهاي بدون ويزاي اولين گروه‌هاي گردشگري ايران و روسيه
احرار: رييس نمايندگي بازرگاني سفارت روسيه در ايران از آغاز سفرهاي بدون ويزاي اولين گروه هاي گردشگري ايران به روسيه و بالعکس خبر داد.

رستم ژيگانشين در ديدار با شهردار تبريز اظهار کرد: اين سفرها نقش به سزايي در توسعه تعاملات و گسترش ارتباطات و در نهايت بهبود وضعيت گردشگري دارد.

وي با اشاره به ظرفيت بالاي تبريز در حوزه هاي مختلف  تجاري و صنعتي، تصريح کرد: ظرفيت هاي تبريز بستر مناسبي  براي توسعه روابط تجاري و صنعتي بين ايران و روسيه است.

رييس نمايندگي بازرگاني سفارت روسيه در ايران همچني تصريح کرد: پيمان خواهر خواندگي شهرهاي تبريز و قازان بستري مناسب براي ارتقا و گسترش سطح روابط تجاري و فرهنگي دو شهر است.

رستم ژيگانشين نماينده تجاري روسيه در ايران در ديدار با شهردار تبريز اظهار کرد: فعالين بخش خصوصي و دولتي روسيه علاقمند به مشارکت و فعاليت در بازار ايران هستند.

وي پيوند خواهرخواندگي بين تبريز و قازان را بستري مناسب براي ارتقا سطح ارتباطات شهري، تجاري و فرهنگي طرفين خواند و با اشاره به برگزاري همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري تبريز، گفت: براي توسعه ارتباطات و جذب حداکثري سرمايه گذاري در همايش پيش رو، از شهرداران مراکز دو استان تاتارستان و باشقيرستان دعوت به عمل آيد چون اين شهرها از لحاظ صنتعي سرآمد هستند.

يعقوب هوشيار، شهردار تبريز نيز در اين ديدار با اشاره نقش کريدوري تجاري تبريز و آذربايجان شرقي  به دليل مجاورت جغرافيايي با کشورهاي جمهوري آذربايجان، ترکيه و ارمنستان، خاطر نشان کرد: تبريز نقش به سزايي در مبادلات تجاري منطقه دارد و با گسترش روابط مي توان کمک شاياني به افزايش مراودات تجاري و روسيه انجام داد.

يعقوب هوشيار با تشريح اقدامات عمراني مديريت شهري در دو سال اخير، تصريح کرد: تبريز در حوزه اجراي پروژه هاي زيست محيطي، حمل و نقل، تاکسيراني و هوشمندسازي شاهد  پيشرفت هاي مطلوبي بوده  به طوري که اقدامات ارزشمندي براي ارتقاي زيرساخت هاي هوشمندسازي شهري آغاز شده است.

وي با بيان اينکه تبريز و آذربايجان شرقي از ديرباز فکر و رويکرد اقتصادي قوي داشته و اين شهر کريدور ايران به اروپا بوده است، تصريح کرد: پتانسيل مطلوب صنعتي تبريز فرصت بي نظيري براي افزايش تعاملات صنعتي و تجاري ميان تبريز و استان هاي روسيه است چرا که تبريز ظرفيت هاي متنوعي در حوزه هاي صنعتي، گردشگري، سرمايه گذاري و ... دارد.

شهردار تبريز در پايان سخنان خود از فعالان اقتصادي و حوزه سرمايه‌گذاري و شهرداران شهرهاي مهم روسيه براي حضور در همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري تبريز 2023 دعوت به عمل آورد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 9

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.