1391/12/12 - 13 : 17
کد خبر: 441
آمار در خصوص بازي تراکتور – نفت چه مي گويد؟
تراکتور با سوخت گيري از نفت به قهرماني فکر مي کند
تيم تراکتورسازي اين هفته بايد در ورزشگاه يادگار امام به مصاف نفت تهران برود. اين تيم براي ماندن در جمع مدعيان کسب عنوان قهرماني بايد سه امتياز اين ديدار را نسيب خود کند تا جمعه با اميد بيشتري به مصاف استقلال صدرنشين ليگ برتر برود.

 

به گزارش احرار نيوز دو تيم تراکتورسازي تبريز و نفت تهران در چارچوب مسابقات ليگ برتر فوتبال از ساعت 16 روز دوشنبه اين هفته در ورزشگاه يادگار امام تبريز به مصاف يکديگر خواهند رفت.
 
اين ديدار در حالي برگزار مي شود که تراکتورسازي چند روز قبل از آن در اولين ديدار خود در چارچوب رقابت هاي ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا پيروزي دلچسبي مقابل الجزيره کسب کرد و علاوه بر آن توانست پرتماشاگرترين بازي اولين هفته اين مسابقات را رقم بزند.
 
شاگردان اوليويرا در اين ديدار براي کسب سه امتياز پاي به ميدان خواهند گذاشت تا بتوانند خود را به صدر جدول نزديکتر کنند و حساسيت بازي روز جمعه اين تيم مقابل استقلال را بيشتر کنند اما نفت نيز يکي از تيم هاي بالاي جدولي است که براي کسب امتياز به تبريز آمده است و تيم دست و پا بسته اي مقابل تراکتورسازان نخواهد بود. در ادامه طبق روال قبلي سرويس ورزشي نصرنيوز به بررسي آمار در خصوص ديدار دو تيم مي پردازيم.
 
تراکتور – نفت؛ هر دو تيم در مسير پيشرفت
 
دو تيم تراکتورسازي و نفت تهران در طول رقابت هاي ليگ جاري عملکرد قابل قبولي از خود ارائه داده اند. تيم ميزبان در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندي جاي گرفته است و بدترين رتبه اين تيم در اولين هفته ليگ بود که اين تيم در رتبه يازدهم قرار داشت که توانست با گذشت زمان خود را بالا بکشد و پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته باشد.
 
در مقابل تيم ميهمان نيز در هفته بيستم در همين رتبه يازدهم قرار داشت که پس از آن به رتبه ششم و يک هفته بعد نيز به رتبه پنجم صعود کرد و توانسته است تا بدين هفته ليگ برتر جايگاه خود را در اين رتبه تثبيت کند.
 
آمار در خصوص بازي تراکتور – نفت چه مي گويد؟
 
تراکتور تا بدين جاي کار چهارده برد، ده تساوي و سه شکست در کارنامه دارد. نفت نيز يازده پيروزي، يازده تساوي و پنج شکست تا هفته بيست و هفتم ليگ برتر داشته است.
 
در ديدارهايي که تراکتور ميزبان بوده است، هشت پيروزي و پنج مساوي حاصل کار شاگردان اوليويرا بوده است و نفت نيز در ديدارهايي که ميهمان بوده است، هفت پيروزي، چهار تساوي و سه شکست تجربه کرده است.
 
تراکتور در حال حاضر با 52 امتياز و با تفاضل گل مثبت 21 در رتبه دوم و نفت با 44 امتياز و تفاضل گل مثبت 12 در رتبه پنجم جاي گرفته است.
 
بهترين پيروزي تراکتور در شرايط ميزباني برد پنج بر صفر مقابل گهر زاگرس و بهترين برد نفت در شرايط ميهمان پيروزي شش بر دو مقابل صنعت نفت آبادان بوده است. تراکتور تاکنون در تبريز باختي نداشته است و بدترين باخت خارج از خانه نفت نيز مربوط به شکست دو بر صفر مقابل داماش مي باشد.
 
تاريخچه بازيهاي دو تيم: يک برد تراکتور، يک برد نفت و سه تساوي
 
دو تيم تاکنون پنج بار به مصاف يکديگر رفته اند که يک بار تراکتور به پيروزي رسيده است و يک بار نيز نفت پيروز ميدان بوده است و سه ديدار نيز تلاش دو تيم به تساوي انجاميده است.
 
در اولين ديدار دو تيم در مهرماه سال 89 تراکتور سه بر يک از سد نفت تهران گذشته بود و پس از آن در 27 اسفند همين سال و در ديدار برگشت دو تيم به تساوي يک بر يک دست يافته بودند.
 
سومين ديدار دو تيم 24 شهريور سال 90 در تبريز با نتيجه دو بر يک به سود نفت به پايان رسيد و در ديدار برگشت و در روز 14 بهمن ماه همين سال دو تيم در تهران به تساوي يک بر يک رضايت دادند.
 
در آخرين ديدار دو تيم نيز 10 مهرماه سال جاري در پايتخت دو تيم به تساوي يک بر يک دست يافتند تا تساوي يک بر يک رکورد تکرار نتيجه در بازيهاي دو تيم باشد. اما اين هفته دو تيم در تبريز به مصاف يکديگر خواهند رفت و بايد ديد اين ديدار با چه نتيجه اي به پايان خواهد رسيد.
 
تراکتور – نفت: بدون شکست در پنج ديدار اخير
 
تيم ميزبان در پنج ديدار اخير خود به دو تساوي مقابل ذوب آهن و صبا رسيده است و پس از آن سه پيروزي پياپي مقابل ملوان، گهر و فجر شهيد سپاسي شيراز را جشن گرفته است. در مقابل، تيم نفت تهران نيز مقابل ملوان، صنعت نفت و صباي قم به پيروزي رسيده و در مقابل پرسپوليس و گهر به تساوي دست يافته است. نتايج حاصل دو تيم در پنج ديدار اخير نشانگر شکست ناپذيري در اين تيم ها در اين ديدارها مي باشد.
 
برترين خط حمله ليگ در اختيار تراکتور، سپاهان و فولاد
 
تيم تراکتورسازي تاکنون با به ثمر رساندن 44 گل توانسته در کنار سپاهان و فولاد بهترين خط حمله ليگ برتر را نسيب خود کند. خط حمله تراکتور تا اينجاي ليگ توانسته است ميانگين 1.63 گل زده در هر بازي عملکرد خوبي از خود نشان داده است. اما در درون دروازه نيز با دريافت 23 گل و ميانگين 0.85 گل در هر بازي عملکرد قابل قبولي داشته است.
 
در مقابل نفت نيز تاکنون 34 بار دروازه رقباي خود را گشوده است که ميانگين 1.26 گل زده در هر بازي بازي براي اين تيم به ثبت رسيده است. در درون دروازه نيز اين تيم با دريافت 22 گل و ميانيگن 0.81 گل خورده در هر بازي عملکرد مشابهي نظير تراکتور داشته است.
 
سيد مهدي سيدصالحي بهترين گلن دو تيم
 
سيد مهدي سيدصالحي بازيکن تراکتور با 12 گل بهترين گلزن دو تيم است و پس از او فلاويو لوپز از تراکتور و يعقوب کريمي از نفت با 10 گل در جايگاه دوم ايستاده اند.
 
نفت تهران رکورد دار دريافت کارت قرمز
 
تيم ميزبان تاکنون  40 کارت زرد و دو کارت قرمز دريافت کرده است که ابوالقاسم دهنوي، محمد نصرتي، مصطفي اکرامي و محمد ابراهيمي هرکدام چهار کارت زرد دريافت کرده اند و مرتضي اسدي و فلاويو لوپز نيز سه بار با کارت زرد داوران جريمه شده اند.
 
همچنين ابوالقاسم دهنوي و محمد ابراهيمي نيز هرکدام يک کارت قرمز از داوران ليگ برتر دريافت کرده اند.
 
در سويي ديگر تيم ميهمان تاکنون 53 کارت زرد دريافت کرده است که در اين بين 8 کارت از اين کارت ها سهم وحيد حمدي نژاد و 5 کارت نيز سهم سيدايمان موسوي و مگنو باتيستا بوده است.
 
همچنين نقت تهران يکي از تيمهايي است که کارت قرمز زيادي از داوران دريافت کرده است و 7 بار کارت قرمز داوران براي جريمه بازيکنان اين تيم به کار رفته است. سوشا مکاني، سيدايمان موسوي، يعقوب کريمي، وحيد حمدي نژاد، هادي شکوري درخانه، وريا غفوري و مگنو باتيستا هرکدام يکبار توسط داوران از زمين بازي اخراج شده اند.
 
نفت با اين 7 کارت قرمز در کنار راه آهن رکورددار دريافت کارت قرمز مي باشد.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 4

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.