1402/06/02 - 13 : 0
کد خبر: 40059
بازيکنان تراکتور بايد بدانند در چه تيمي بازي مي‌کنند
احرار: مدافع پيشين تراکتور با اشاره به عملکرد ضعيف بازيکنان تراکتور گفت: اين بازيکنان بايد بدانند که براي کدام تيم بازي مي‌کنند.

مصطفي اکرامي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار کرد: با توجه به عملکرد تراکتور پس از قرارگيري پاکو خمس در راس کادرفني اين تيم در سال گذشته توقعات از اين تيم بالا رفته است.

 

وي با بيان اينکه شاکله اصلي تراکتور نسبت به فصل گذشته تغيير پيدا کرده است، گفت: اين تيم در دو هفته ابتدايي به مصاف تيم‌هاي مدعي رفت و پس از واگذاري نتايج اين دو بازي و باخت در مقابل شارجه امارات در مرحله پلي‌آف ليگ‌قهرمانان آسيا، باعث تضعيف روحيه بازيکنان شده است.

 

او ادامه داد: تعدادي از بازيکناني که در نقل‌ و انتقالات نيم‌فصل به تراکتور آمدند تا به حال توسط پاکو خمس به کار گرفته نشده و يا کمتر در زمين حضور پيدا کرده‌اند، و در اين ميان سوالي پيش مي‌آيد که اگر اين بازيکنان با نظر مستقيم سرمربي جذب شده‌اند، پس چرا در طي اين سه بازي براي هماهنگي بهتر، دقايق بيشتري در ترکيب تراکتور قرار نگرفته‌اند؟

 

اکرامي افزود: ترکيبي که تراکتور در طي سه بازي اخير در دستور کار قرار داده، بهترين ترکيب‌ اين تيم نيست و پاکو خمس مي‌تواند در چينش نفرات خود در زمين تغييرات بسياري انجام دهد.

 

پيشکسوت تراکتور با اشاره به اينکه اين تيم بازيکنان بسياري را در فصل نقل‌وانتقالات به خدمت گرفته است، عنوان کرد: جنس تراکتور جور نيست و اين تيم در برخي از پست ها از جمله مهاجم نوک با کمبود بازيکن مواجه است.

 

وي با بيان اينکه ريکاردو آلوز، فصل گذشته درحالي با ارسال بيشترين تعداد پاس‌گل به عنوان بهترين پاسور ليگ شناخته شد که اکثر پاس‌گل هاي اين بازيکن از روي نقطه کرنر و يا ضربات ايستگاهي بود، گفت: رضا اسدي به همراه محمد عباس‌زاده از اين توپ هاي بلند به نحو احسن استفاده مي‌کردند، تراکتور بايد اين دو بازيکن را حفظ مي‌کرد يا حداقل جذب مهاجمي براي استفاده از توپ هاي بلند ارسال شده توسط آلوز را در دستور کار قرار مي‌داد.

 

وي در واکنش به اظهارات مالک باشگاه تراکتور مبني بر اينکه اين تيم امسال بهترين تراکتور تاريخ است گفت: با نظر زنوزي مخالف هستم و فکر مي‌کنم اين حرف براي انگيزه دادن به بازيکنان مطرح شده است.

 

اکرامي با اشاره به عملکرد ضعيف بازيکنان تراکتور در سه بازي اخير اين تيم، بيان کرد: اين بازيکنان بايد بدانند که در کدام تيم بازي مي‌کنند، تراکتور برند است، هواداران هيچ تيمي به اندازه اين تيم با تعصب نيستند و برد و باخت تراکتور تاثير بسزايي بر روي زندگي هواداران دارد.

 

وي عنوان کرد: اين بازيکنان در صورتي که بخواهند در بين هواداران محبوب باشند و خودشان و تيم را به موفقيت برسانند، بايد با تمام توان، پا به ميدان گذاشته و بهترين عملکرد را به نمايش بگذارند.

 

وي افزود: نگاه تراکتور بايد روبه جلو باشد، اين تيم تنها در صورتي مي‌تواند موفق به بهتر کردن شرايط‌اش مي‌شود که به مشکلات اشاره شده توجه کند و در کم‌ترين زمان آن‌ها را برطرف کند.

 

مدافع سابق تراکتور خاطرنشان کرد: برخي از رسانه‌ها به دنبال ايجاد حواشي براي تراکتور هستند، هواداران بايد بدانند که دل هيچ کسي جز خودشان براي اين تيم نمي‌سوزد

 

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 6

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.