1394/04/30 - 12 : 46
کد خبر: 3935
استاندار آذربايجان غربي:
مذاكرات هسته اي تهديدات دشمن را به فرصت تبديل کرد
احرار نيوز: استاندار آذربايجان غربي گفت: مذاكرات هسته اي، پروسه دشواري را پشت سر گذاشت و تهديدهاي دشمن در اين مذاكرات سخت و دشوار، به فرصتي براي سازندگي و پيشرفت كشور تبديل شد.

به گزارش احرار نيوز به نقل از استانداري آذربايجان غربي، قربانعلي سعادت ظهر دوشنبه در جريان ديدار با کارکنان استانداري آذربايجان غربي به منظور تبريک عيد فطر اظهارداشت: اميدواريم با تصويب متن توافق در مجاري قانوني پيش بيني شده، شاهد مسيري هموارتر در جهت رشد و اعتلاي ميهن اسلامي مان باشيم.

 وي افزود: حركتي كه تيم مذاكره كننده هسته اي به عنوان نمايندگان نظام و دولت با حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب در جريان مذاكرات هسته اي انجام داد و دستاوردي كه حاصل شد در حقيقت يك ميثاق ملي است كه بايد با همدلي و همزباني مورد تاكيد مقام معظم رهبري، از اين دستاورد پاسداري كنيم.

استاندار آذربايجان غربي به قطعنامه‌هاي تصويبي در چارچوب فصل هفتم منشور ملل متحد نيز اشاره كرد و گفت: در تاريخ شوراي امنيت، سابقه نداشته كه قطعنامه‌هاي ذيل فصل هفتم منشور، بدون جنگ خاتمه پيدا كنند همانند آن قطعنامه‌هايي كه عليه ليبي و عراق صادر شد و در نهايت منجر به ساقط شدن رژيم قذافي و صدام شد.

وي گفت:با اينكه صدام در به راه انداختن جنگ تحميلي عليه ايران، به قدرت‌هاي غربي و مستكبرين خوش خدمتي كرده بود اما در نهايت  اين قدرت‌ها وقتي از ناحيه صدام احساس خطر كردند، به عراق لشكركشي كردند و رژيم صدام را از بين بروند.

سعادت ادامه داد: طالبان را نيز كه آمريكا تأسيس كرد بدست خود آمريكا ساقط شد و اين نشان مي‌دهد كه کلا جريان‌هايي كه آمريكا به راه انداخته زماني كه احساس كند كه سر سوزني براي اسرائيل و منافع آمريكا خطر دارد آن‌ها را از بين مي‌برد.

وي خاطرنشان كرد: پرونده ايران نيز كه از آژانس بين المللي انرژي اتمي به شوراي امنيت رفت و قطعنامه‌هاي متعدد و ظالمانه اي عليه ايران صادر شد با همين هدف منزوي ساختن و در نهايت ساقط کردن نظام انجام گرفته بود اما با توجه به هدايت‌هاي رهبري، حضور حماسي مردم در صحنه‌هاي مختلف و تلاش و تدبير رياست جمهور و تيم مذاكره كننده هسته اي، زمينه براي برون رفت از اين شرايط سخت و دشوار فراهم شده و تهديدهاي نظامي عليه ايران جاي خود را به گفتگو و مذاكره داده است.

استاندار آذربايجان غربي همچنين گفت: اگرچه توافق هسته اي ايران و ?+? مخالفاني هم دارد اما بايد بدانيم كه دشمنان نظام در تلاش بودند كشور ما را در وضعيت جنگ قرار دهند كه اين مساله امروز با تدبير مسئولان كشور، از يك تهديد خارج و به فرصت تبديل شده است.

سعادت در ادامه با تاكيد بر لزوم رفع مسائل و مشكلات مردم افزود: در شرايط كنوني نيز وظيفه تمام كاركنان و كارمندان دولت بويژه وزارت كشور و زيرمجموعه‌هاي آن، آماده سازي شرايط براي اجرا و پياده سازي سياست‌هاي نظام و دولت و همچنين رفع و رسيدگي به مسائل و مشكلات مردم بويژه رفع مشكل بيكاري جوانان است.

وي تاكيد كرد: كاركنان در يك سازمان دولتي بويژه در دستگاه‌هاي حاكميتي بايد از اعمال هر گونه گرايش و تفكر حزبي و جناحي در وظايف محوله به آن‌ها خودداري كنند و صرفاً با انسجام، همدلي و همزباني در مسير اجراي سياست‌هاي نظام و دولت و همچنين ارتقاي بهره وري حركت كنند.

استاندار آذربايجان غربي همچنين گفت: كاركنان ادارات اگر خواستار فعاليت براي كانديدايي در انتخابات هستند بايد اين فعاليت خارج از وقت اداري و بدون استفاده از امكانات دولتي باشد.
 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 1

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.