1402/05/17 - 11 : 38
کد خبر: 37981
مجوز بازيکنان جديد تراکتور چه زماني صادر مي‌شود؟
احرار: با اعلام نائب رئيس دوم فدراسيون فوتبال، امکان صدور کارت بازي براي بازيکنان تراکتور به علت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات اين تيم وجود ندارد.

صبح روز دوشنبه 16  مردادماه خبري مبني بر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتي باشگاه تراکتور مخابره شد؛ به دنبال اين خبر باشگاه تراکتور با صدور بيانيه‌اي نوشت: «باشگاه تراکتور در راستاي آمادگي براي اولين بازي در ليگ‌برتر تمام مدارک مورد نياز را در تاريخ هفتم مرداد به سازمان ليگ تحويل داده و در سامانه ثبت کرده و منتظر صدور کارت اعضاي تيم براي ديدار با سپاهان در تاريخ ?? مرداد ماه بوديم که مسابقات يک هفته به تعويق افتاد.

 

اين باشگاه ادامه داد: مبلغ رضايت‌نامه «گوستاوو واگنين» پيش از اين به صورت کامل به حساب معرفي شده واريز شده است؛ اما چون شماره حساب نزد «سيتي بانک نيويورک آمريکا» بوده، کل مبلغ در بانک بلوکه و به باشگاه رومانيايي منتقل نشد. بار ديگر از باشگاه مذکور شماره حساب جديد درخواست کرديم که با تعلل آن‌ها مواجه شد؛ اما ساعتي پيش، مبلغ مورد نظر براي رضايت نامه گوستاوو واريز شد.

 

باتوجه به اينکه مدارک ما هفته قبل به فدراسيون تحويل داده شده و مستندات آن در سامانه هم ثبت شده است؛ کارت بازي تمامي بازيکنان جديد در فرجه زماني مناسب صادر شده و مي‌توانند تيم را در هفته اول مسابقات ليگ برتر همراهي کنند. قابل رويت است که نامه فيفا نيز يک هفته بعد از ثبت قانوني مدارک ما واصل شده است.

 

تأکيد مي‌شود، باتوجه به اينکه هفته گذشته آماده بازي با سپاهان بوديم،  مدارک لازم جهت ثبت قراردادها را به همراه صورت جلسه ميزان بودجه باشگاه، به سازمان ليگ تحويل داده‌ايم و مشکلي از اين حيث براي اولين مسابقه ما وجود ندارد.»

 

به دنبال اين موضوع، سازمان ليگ فوتبال بيانيه‌اي صادر کرد و از عدم صدور کارت بازيکنان تراکتور خبر داد.

 

در بيانيه سازمان ليگ آمده است: «جلسه کارگروه ناظر بر قراردادهاي ورزشي در ساعت 11صبح مورخ 16 مرداد 1402  در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور با حضور اعضا برگزار گرديد.

 

با توجه به مکاتبه فيفا در تاريخ 4  اوت 2023 مطابق با روز جمعه مورخ 13 مرداد مبني بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اين باشگاه و با نظر به اينکه باشگاه تراکتور يک روز بعد از بسته شدن پنجره توسط فيفا مدارک و قراردادهاي بازيکنان جديد خود را به سازمان ليگ ارايه نموده است بنابراين تا اعلام رفع مسدودي پنجره نقل و انتقالات از سوي فيفا مجوز حضور در مسابقات ليگ برتر براي بازيکنان جديد خود را ندارد.»

 

منصور قنبرزاده،نائب رئيس دوم فدراسيون فوتبال، بامداد سه‌شنبه 17 مردادماه در گفت‌وگو با برنامه فوتبال‌برتر شبکه سه سيما اظهار کرد: پنجره نقل‌وانتقالات تيم فوتبال تراکتور تا ساعت ??:?? روز شنبه 14مردادماه بسته بود و پس از دستور کميته وضعيت فدراسيون فوتبال پنجره اين تيم باز شد.

 

وي افزود: روز يکشنبه ?? مردادماه، کميته تعيين وضعيت اعلام کرد که پنجره نقل‌وانتقالات تراکتور روز جمعه ?? مرداد بسته شده بود، با توجه به استعلامي که از اين کميته گرفته شد، امکان صدور کارت بازيکنان تراکتور وجود ندارد.

 

قنبرزاده گفت: هدف اصلي مان‌ در فدارسيون فوتبال ايجاد عدالت و مساوات است و براي محقق شدن اين امر تلاش مي‌کنيم.

 

هوشنگ نصيرزاده، مديرعامل باشگاه تراکتور، بامداد سه‌شنبه 17 مردادماه در گفت‌وگو با برنامه فوتبال‌برتر شبکه سه سيما در واکنش به بيانيه سازمان ليگ اظهار کرد: سازمان ليگ به اشتباه و بدون اطلاع بيانيه صادر کرده است.

 

وي افزود: فيفا پنجره را براي آينده بسته است، در صورتي که ما مدارک را يک هفته قبل و پيش از رأي فيفا براي ثبت نام زودتر به سازمان ليگ فرستاده بوديم.

 

نصيرزاده ادامه داد: سازمان ليگ بايد کارت‌هاي ما را صادر مي‌کرد ولي سوال اينجاست چرا مدارک تراکتور را نگه داشته است.

 

وي گفت: در هفته اول از تمام بازيکنان‌مان استفاده مي‌کنيم، ما کارت تمام بازيکنان تراکتور را گرفته‌ايم، صبح سه‌شنبه 17  مردادماه پنجره نقل‌وانتقالات تراکتور باز مي‌شود.

 

مديرعامل باشگاه تراکتور در خصوص قرارگيري علي شجاعي در ليست مازاد اين تيم افزود: حضور يا عدم حضور اين بازيکن در ليست تراکتور وابسته به نظر سرمربي تيم است، شجاعي بازيکن بزرگي است اما در تراکتور آمادگي کافي نداشت و مطمئنم در ديگر تيم‌ها موفق خواهد بود.

 

بر اساس اين گزارش، مجوز بازي براي بازيکنان جديد تيم فوتبال تراکتور تنها در صورت باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات اين تيم صورت خواهد گرفت و بايد ديد مديران تراکتور چه تدابيري را براي محقق کردن اين امر در فاصله دو روز مانده به اولين ديدارشان در هفته نخست رقابت‌هاي ليگ‌برتر خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 5

  آخرین اخبار
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.