1402/05/17 - 0 : 37
کد خبر: 37980
فرماندار شهرستان سراب:
بزرگترين پل معلق خاورميانه در سراب احداث مي شود
احرار: فرماندار شهرستان سراب از احداث بزرگترين پل معلق خاورميانه با 480 متر طول خبر داد.

فرماندار شهرستان سراب در نشست خبري با اصحاب رسانه با بيان اينکه اين شهرستان از ظرفيت هاي بسيار مساعدي بهره مند است، اظهار کرد: ظرفيت هاي بخش کشاورزي شهرستان بسيار قابل توجه بوده است و واقعيت آن است که هنوز  از تمام ظرفيت هاي اين شهرستان استفاده نشده است.

 وي افزود : شهرستان سراب از نظر ميزان توليد سيب زميني ، پرورش ماهي، توليد گوشت و همچنين محصولات لبني در استان رتبه نخست را دارد.

وي با ابراز خرسندي از حضور سرمايه گذاران در اين شهرستان ابراز کرد :  هم اکنون  در حوزه دامداري و دامپروري 5 سرمايه گذار حضور دارند  که  اين سرمايه گذاران در مجموع 34 هزار راس دام  را پرورش مي دهند.

وي همچنين گفت :  در زمينه کشت گلخانه اي نيز سرمايه گذاران استقبال خوبي کرده اند بنحوي که در سال جاري براي حدود 120 هکتار سرمايه گزاري صورت گرفته  که اقدامات اوليه آن  انجام شده و در مرحله تخصيص زمين هستند و 3  سرمايه گذار نيز در حوزه گردشگري حضور دارند که از آن جمله مي توان به پروژه  پل معلق اشاره کرد که با دارا بودن 480  مترطول  بزرگترين پل معلق خاورميانه خواهد شد .

وي همچنين به ابگرم معدني روستاي اسب فروشان به عنوان يکي از جاذبه هاي گردشگري شهرستان سراب اشاره کرد و گفت :دو سرمايه گذار اين مجموعه 20 سال اين مکان را اجاره کرده اند که امکاناتي از جمله هتل و آبگرم نيز قرار است در اين مکان احداث شود.

علي جهاني با اشاره به اينکه تمام کارها در شهرستان سراب با همدلي صورت مي گيرد گفت :   در سايه اين اتحاد  در زمينه مدرسه سازي در سال 1401 رتبه اول را در سطح استان داشتيم ، و در حوزه رهسازي 25 مسير روستايي کار شده است که در اين زمينه نيز رتبه يک را داريم

 

وي افزود : در بحث درمان 15 پروژه خانه بهداشت داريم و  امسال نيز  با تلاش مسوولان،  رشته پزشکي دانشگاه سراسري از بهمن ماه سال جاري  اقدام به پزيرش دانشجو خواهد کرد که پس از تبريز و مراغه سومين شهر استان است که اين رشته در آن راه اندازي شده است.

 وي در پايان با  بيان اينکه دشمنان نظام اکنون دنبال اين هستند که  پيشرفت هاي مردم پيشرفت هاي کشور را نبينند نقش رسانه واصحاب رسانه را در اين خضوض پر رنگ داست و گفت : مسئيت خطيري بر عهده اصحاب رسانه است که بتوانند پيشرفت هاي واقعي و حقيقي کشور را به سمع و نظر مردم برسانند.

 

تور رسانه اي راويان پيشرفت آذربايجان شرقي با همت استانداري آذربايجان شرقي  روز دوشنبه ?? مرداد ماه،  به منظور  آگاهي از ظرفيت‌هاي اقتصادي شهرستان سراب برگزار شد که آنها  در جريان اين تور رسانه اي  از کارخانه مربا سازي، کارخانه ريسندگي، بستني سازي، لبنيات، توليد پنير پيتزا و کشتارگاه در حال احداث اين شهرستان بازديد کردند.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 8

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.