1394/3/30 - 07 : 57
کد خبر: 3571
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر آذربايجان‌شرقي خبر داد
افتتاح مرکز بازپروري تبريز طي چند روز آينده توسط وزير کشور
احرارنيوز:دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر آذربايجان‌شرقي گفت: در چند روز آينده مرکز ماده 16 نگهداري و درمان معتادان متهاجر تبريز با حضور وزير کشور افتتاح خواهد شد.

محمدعلي نصرتي ظهر امروز در جمع خبرنگاران تصريح کرد: اين مرکز که در محدوده اتوبان تبريز- مرند و در زميني به مساحت 4 هکتار واقع شده؛ داراي 6 هزار و 200 متر مربع زيربنا 6 سوله، ساختمان اداري به مساحت 500 متر مربع، بخش‌هاي سم‌زدايي و بهبودي، کارگاه‌هاي حرفه‌آموزي، فضاي ورزشي، نمازخانه و آشپزخانه است.

وي افزود: ظرفيت فاز اول اين مرکز که توسط وزير کشور افتتاح مي‌شود براي حدود يک هزار نفر در نظر گرفته شده است که 500 نفر در سالن بهبودي، 100 نفر در سالن سم‌زدايي و براي بيش از 300 نفر به شکل شناور در بخش کارگاه‌هاي اشتغالزايي فضا در نظر گرفته شده است.

نصرتي يادآور شد: علاوه بر عرصه و سوله‌هايي که قبلاً موجود بوده، براي آماده‌سازي و ايجاد ساختمان جديد 4 ميليارد و 400 ميليون تومان هزينه صرف کرديم که عمدتاً از طريق شهرداري و بخش کوچکي از آن توسط کمک‌هاي خيران تامين شده است.

تشريح برنامه‌هاي هفته مبارزه با مواد مخدر در آذربايجان‌شرقي

وي در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به نزديکي به پنجم تيرماه که مصادف با 26 ژوئن روز جهاني مبارزه با موادمخدر است، افزود: بحث مواد مخدر و پيامدها و تبعاتي که دارد، جزو ملاحظات جدي و اصلي دنياي امروز است.

نصرتي گفت: در جمهوري اسلامي ايران برنامه‌هاي متنوعي همه ساله براي مواجهه با اين امر خطير در نظر گرفته مي‌شود که در يک روز قابل ارائه نيست، در نتيجه اين برنامه‌ها را در چند روز يعني از اول تا پنجم تير ماه اجرايي خواهيم کرد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر آذربايجان‌شرقي اضافه کرد: در استان ما هم ديدار با نماينده محترم ولي فقيه در استان و بهره‌مندي از رهنمودها و افاضات ايشان همچنين سخنراني استاندار آذربايجان‌شرقي از جمله اين برنامه‌هاست که ديروز شاهد سخنراني دکتر جبارزاده در پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه در اين مورد براي هم استاني‌هاي خود بوديم.

نصرتي اظهار داشت: ديدار و تجليل از خانواده‌هاي معظم شهدا و جانبازان عرصه مبارزه با موادمخدر که توسط شخص استاندار محترم به عنوان رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر صورت مي‌گيرد، از ديگر برنامه‌ها خواهد بود.

اين مسئول با بيان اينکه براي نخستين بار در سال گذشته المپياد ورزشي معتادان بهبود يافته را در 6 رشته ورزشي برگزار کرديم که بازتاب بسيار خوبي داشت، افزود: امسال مي‌خواهيم تعداد رشته‌هاي ورزشي را به 12 رشته افزايش دهيم و با استفاده از ظرفيت‌هاي خيران و همکاري‌هاي سازمان‌هاي مسئول اين المپياد را با کيفيت بهتري برگزار کنيم.

وي برگزاري همايش پياده روي در محل ائل گلي، همايش تجليل از فعالان امر اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر، نشست تخصصي با خيرين تبريز در راستاي اجتماعي کردن مبارزه با مواد مخدر، برگزاري نمايشگاه‌هاي ثابت و سيار در طول هفته در تبريز و شهرستان‌ها، تشديد اقدامات مقابله‌اي با قاچاقچيان خرد در سطح استان، برپايي تئاتر خياباني با شعار « جامعه سالم عاري از اعتياد» و ... را از جمله برنامه‌هاي هفته مبارزه با موادمخدر در استان آذربايجان شرقي عنوان کرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 4

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.