1401/11/19 - 21 : 5
کد خبر: 34933
رئيس هيات انجمن‌هاي ورزش‌هاي رزمي:
داشتن خانه ورزشهاي رزمي يک ضرورت براي ورزشهاي رزمي آذربايجان شرقي است
احرار: رئيس هيات انجمن‌هاي ورزش‌هاي رزمي با بيان اينکه تنها درخواست ما يک خانه ورزش‌هاي رزمي است افزود: در برخي شهرستان‌هاي ما خانه رزمي وجود دارد اما تبريز فاقد خانه ورزش‌هاي رزمي است.

يوسف جاويدان در نشست خبري با اصحاب رسانه بابيان اينکه در 9 ماهه گدشته 240 عملکرد داشتم اظهار کرد: هيات  انجمن هاي ورزشهاي رزمي داراي 150 انجمن ، کميته و گروه است.

وي ادامه داد : از زماني که هيات را تحويل گرفتيم بر اساس بيمه ورزشي و کارت عضويت فدراسيون داشتيم  دو برابر افزايش نيرو داشتيم و در شرايطي که شکلات داوري گريبانگير ورزشکاران در رقابتهاي ملي  بود اولين دوره داوري ملي  در تاريخ ورزشهاي رزمي در استان را سال گذشته برگزار کرديم که تعداد 135 نفر در اين دوره داوري شرکت کردند.

جاويدان با بيان اينکه در طول اين مدت بيش از 70 دوره مسابقات برگزار شده است افزود:  مسابقات فارغ از مسابقات دهه فجر بوده است. همچنين د بيش از 20 دوره  داوري و 32 مورد دوره مربيگري نيز برگزار کرديم

 وي ادامه داد :  همچنين اردوي تيم ملي کيک بوسينگ را در تبريز برگزار کرده‌ايم و  با تدابير اتخاذ شده تيم هاي نوجوانان جوانان وبزرگسالان استان همراه  تيم ملي يک هفته تمرين کنند و انشالله  ماحصل آن را در مسابقات آينده خواهيم ديد،  کما اينکه بعد سالها يک ملي پوش از استان در تيم ملي حضور دارد.

وي با اشاره به اينکه در کرسي‌هاي فدراسيون تا به امروز کسي از استان ما نبوده است، خاطر نشان کرد : بنده  به عنوان  دبير اجرايي و عضوشوراي عالي فني انجمن ملي کيک بوکسينگ کشور انتخاب شدم .

او گفت: ورزش هاي رزمي با توجه به گستره فعاليت و تعدد رشته هاي آن،  خانه رزمي نداشت اما در اين مدت سالن  مخروبه اي را با اعتباري بالغ بر 540 ميليون تومان بازسازي و افتتاح کرديم.

جاويدان ادامه داد: رئيس فدراسيون تا به امروز 7 بار استان سفر کرده و تلاش کرديم در هر سفر رئيس فدراسيون امکانات لازم را درخواست نماييم تا بتوانيم ورزش هاي رزمي را به ان جايگاه شايسته اش برسانيم.

جاويدان با اشاره به  اينکه زمزمه هايي مبني بر معرفي موي تاي براي المپيک 2028   شنيده مي شود گفت: شروع به استعداديابي کرده‌ايم تا اگر اين رشته به المپيک راه يابد، حرفي براي گفتن داشته باشيم.

وي با اشاره به برنامه‌هاي دهه فجر توضيح داد: 44 برنامه در سطح استان تدارک ديده بوديم که فردا و پس فردا در ممقان مسابقات قهرماني استان برگزار خواهد شد.

وي بابيان اينکه قبلا تمام مسابقات در تبريز برگزار مي شد افزود : از زماني که در اين سمت حضور دارم سعي کرده ام مرکزيت برگزاري مسابفات  را از تبريز به شهرستانها هم منتقل کنم تا در رشد و و رونق شهرستانها تاثيرگذار باشد.

رئيس هيات انجمن‌هاي ورزش‌هاي رزمي ادامه داد: در  روزهاي يک تا 5 اسفند ماه ميزبان يک دوره مسابقات کشوري در رشته مبارزان خواهيم بود که هزار نفر ورزشکار 25 استان در اين مسابقات حضور خواهند داشت.

وي با درخواست از مس سونگون براي حمايت از ورزش‌هاي رزمي گفت: از رسانه‌ها و مسئولين استان مي‌خواهيم که نيم‌نگاهي به ورزش‌هاي رزمي داشته باشند.

وي با بيان اينکه سال گذشته  افزون بر  900 ميليون براي رشته‌هاي ورزشي هزينه کرده ايم افزود: اين در حالي است که کل درآمد ما ده ميليون تومان از طرف ورزش و جوانان استان و 28 ميليون از طريق فعاليت‌هاي خودمان بوده است.

جاويدان با اشاره به اردوي تيم‌هاي استاني وعده داد: من قول مي‌دهم در يک تا دو سال آينده چندين ورزشکار در سطح جوانان و بزرگسالان در تيم ملي خواهيم داشت.

وي با درخواست از نمايندگان مجلس و مسئولان استان عنوان کرد: تنها درخواست ما  يک خانه ورزش‌هاي رزمي است، در برخي شهرستان‌هاي ما خانه رزمي وجود دارد اما تبريز فاقد يک خانه ورزش‌هاي رزمي است.

جاويدان با بيان اينکه در ورزش MMA پيشرو و قطب کشور هستيم، توضيح داد: اولين قفس MMA در کشور را ما برپا نموده و ششم بهمن ماه هم در تبريز مسابقات را برگزار کرديم.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 6

  آخرین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
  پربازدیدترین اخبار
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.