1394/3/26 - 05 : 35
کد خبر: 3463
مديرعامل سازمان ورزش شهرداري تبريز خبر داد
حضور ماشين‌سازي در دسته يک / شهرداري تبريز در ليگ دو
احرارنيوز:مديرعامل سازمان ورزش شهرداري تبريز گفت: باشگاه ماشين‌سازي و باشگاه شهرداري تبريز هر دو زيرمجموعه سازمان ورزش شهرداري تبريز هستند و هيچگونه انتقال امتيازي صورت نگرفته است.

ميرمعصوم سهرابي  اظهار داشت: اينکه گفته مي‌شود انتقال امتيازي صورت گرفته است صحيح نيست چون مالک هر دو باشگاه شهرداري تبريز است حضور يکي در ليگ يک و ديگري در ليگ دو با سياستگذاري شوراي سازمان ورزش و تصميمات ايشان محقق مي‌شود.

وي افزود: مديرعامل و هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي نيز توسط شهرداري تبريز انتخاب مي‌گردد و با سياستگزاري شوراي سازمان به فعاليت خود ادامه مي‌دهند.

سهرابي با بيان اينکه شهرداري در رشته‌هاي زيادي سرمايه‌گذاري کرده است اظهار داشت: در فصل 93 به غير از رشته فوتبال در بقيه رشته‌ها از رشته واليبال گرفته تا کبدي، شيرجه، پينگ‌پنگ، ورزش جانبازان و معلولان و ورزش بانوان و ... با حمايت اعضاي شوراي شهر تبريز و علي‌الخصوص شهردار تبريز کارنامه درخشاني را از خود بر جاي گذاشت اما متاسفانه در رشته فوتبال با توجه به هزينه‌اي که صورت گرفته بود و آن انتظاري که از اين رشته داشتيم محقق نشد و نتايج خوبي نگرفت.

وي ادامه داد: به همين دليل شوراي سازمان در بهمن ماه تشکيل جلسه داده و در اين جلسه نيز به اين نتيجه رسيديم که همانطور که در رشته‌هاي ديگر سرمايه‌گذاري کرديم و موفق بوديم و خروجي خوبي هم داشت در رشته فوتبال نيز ياهزينه صورت نگيرد و اگر صورت گرفت با قدرت حضور پيدا کنيم.

مديرعامل سازمان ورزش شهرداري تبريز ادامه داد: اين موضوع موجب شد تا ما به اين نتيجه برسيم که در فصل آينده يک تيم اصلي در ليگ دسته اول داشته باشيم تا با جديت براي صعود به ليگ برتر تلاش کند و يک تيم ديگر نيز در سطح زير 23 سال و اميد براي پشتوانه‌سازي در ليگ دسته دوم حضور پيدا کند.

وي افزود: در اين جلسه تصميم بر اين شد تا يکي از تيم‌هاي شهرداري تبريز و ماشين‌سازي (ماشين‌سازي شهرداري تبريز) در ليگ دسته يک حضور داشته باشد ولي چون هر دو تيم در کوران رقابت‌هاي ليگ حضور داشتند بنابراين اين موضوع ابلاغ نشد تا در ارديبهشت ماه تصميم‌گيري نهايي صورت پذيرد.

مديرعامل سازمان ورزش شهرداري تبريز با بيان اينکه در ارديبهشت ماه با توجه به اينکه تکليف هر دو تيم مشخص شده بود و شهرداري در ليگ يک و ماشين‌سازي نيز در ليگ دو ماندگار شده بودند، نياز بود تا من از شهردار تبريز کسب تکليف کنم تا نظر و سياست شهرداري را نيز در اين مورد جويا شوم ادامه داد: بر اساس آن شهردار تبريز به من اعلام کرد که ما در سال 94 با يک تيم و با نام ماشين‌سازي شهرداري تبريز در ليگ دسته اول حضور و از اين تيم حمايت خواهيم کرد.

وي افزود: در دسته دوم نيز قرار شد تا با نام شهرداري تبريز شرکت کنيم که با همان بازيکنان زير 23 سال و اميد باشد. پس از اينکه آقاي شهردار تصميم را به من ابلاغ کردند من نيز آن را به مديرعامل باشگاه ماشين‌سازي تبريز ابلاغ کردم.

مديرعامل سازمان ورزش شهرداري تبريز ادامه داد: به اين ترتيب اولويت استفاده از کادرفني و بازيکنان در مرحله نخست بومي باشد که اگر گزينه مناسبي نبود در اولويت‌هاي بعدي به سمت ديگر گزينه‌ها و نفرات غيربومي بروند.

سهرابي در مورد تکليف کادرفني و بازيکنان تيم شهرداري تبريز نيز اظهار کرد: با توجه به اينکه فصل تمام شده است با بازيکنان هر دو تيم تسويه حساب خواهد شد و سپس بر اساس سياستي که در نظر گرفته شده است اين اختيار در مورد استفاده از بازيکنان فصل گذشته با هر دو تيم داده شده است

مديرعامل سازمان ورزش شهرداري تبريز افزود: بايد تيم در صورت نياز از بازيکنان و کادر فني فصل گذشته خود استفاده کنند و بازهم مي‌گويم سياست شهردار و اعضاي شورا استفاده از نفرات بومي و حضوري پرقدرت و شايسته است.

وي با بيان اينکه هدف اصلي شهرداري ورزش همگاني است، نه ورزش قهرماني افزود: با توجه به اينکه اسپانسر مالي خوبي وجود ندارد و در راستاي احترام گذاشتن به اين طرح، از اعضاي شوراي شهر تبريز و شهردار برخلاف اينکه مثل ساير شهرهاي کشورمان به ورزش قهرماني ورود نکرده‌اند و فقط در ورزش همگاني توجه مي‌کنند، بايد حمايت و کمک کنيم تا مانند ساير رشته‌هاي ورزشي مان همچون واليبال بتوانيم به موفقيت‌هاي خوبي برسيم که در شان مردم تبريز باشد.

سهرابي اضافه کرد: يکايک اعضاي شوراي اسلامي شهرداري تبريز نيز بر اين عقيده هستند که بازيکناني که نمي‌توانند در ترکيب اصلي دو تيم تراکتورسازي و گسترش فولاد بازي کنند، با اين کار مي‌توانند فرصت حضور در شهرداري را داشته باشند و در اين تيم به رشد فوتبالي خود ادامه دهند.

وي اضافه کرد: همچنين اين کار موجب خواهد شد از لحاظ سخت‌افزاري و نرم‌افزاري علاوه بر تيم‌هاي شهرداري و ماشين‌سازي به تيم‌هاي تراکتورسازي و گسترش فولاد نيز کمک شود.

مديرعامل سازمان ورزش شهرداري تبريز ادامه داد: بودجه لازم از سوي شهردار تبريز در اين مورد و براي تحقق اهداف شکوفايي در ورزش قهرماني استان در نظر گرفته شده است و هدف نيز حضور قدرتمند و شايسته تيم‌هاي تبريز در هر دو ليگ فوتبال کشورمان است.

سهرابي با تشکر از اختصاص بودجه لازم از سوي شهردار و شوراي شهر تبريز به ورزش استان گفت: اين کار باعث مي‌شود تا در نتيجه تيم واليبالمان براي اولين بار به جمع 4 تيم برتر کشور راه يابد، تيم کبدي نيز در رقابت‌هاي آسيايي به مقام قهرماني برسد، تيم کاراته نائب قهرمان ليگ جهاني شود و شيرجه نيز همينطور موفق باشد که همه عناوين با حمايت شوراي شهر و شهردار تبريز حاصل شده است.

وي اظهار داشت: بازيکناني که از لحاظ فني شرايط خوبي داشته باشند جاي نگراني ندارد چون هر دو تيم متعلق به شهرداري است و مي‌توانند در صورت نياز و با توجه به شايستگي‌هايشان در تيم ماشين‌سازي در ليگ يک به فوتبال خود ادامه دهند.

مديرعامل سازمان ورزش شهرداري تبريز از اصحاب رسانه خواست تا به حمايت از هر دو تيم بپردازند و افزود: اين کار شهرداري موجب مي‌شود تا بازيکنان بومي‌ انگيزه پيدا کنند و بدانند که با وجود اين دو تيم هميشه جايي براي پيشرفت وجود دارد.

سهرابي در پايان گفت: از رسانه‌ها انتظار داريم با بسترسازي مناسب و انتقادهاي سازنده ما را در مسير پيشرفت ورزش استان ياري کنند چراکه مسلم است هيچ چيزي عاري از نقد و اشکال نخواهد بود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 6

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.