1394/3/25 - 13 : 50
کد خبر: 3459
يادداشت روز:
?? خرداد، سالروز پيروزي ملت ايران بر افراط و تفريط
دو سال از آن روز ها گذشت البته دولت تدبير و اميد در اين ? سال عليرغم تحريم هاي ظالمانه دشمنان و استکبار جهاني ضمن مهار تورم و ترميم مشکلات به جا مانده از دولت هاي نهم و دهم کارهاي خوبي کرده که تقويت و عادي سازي روابط با کشورهاي مختلف و پيروزي در عرصه مذاکرات هسته اي يک نمونه از آنهاست.

به گزارش احرارنيوز، واقعيت اين است که دولت هاي مختلفي هر کدام با شعارهاي مختلفي طي ? دهه گذشته کليد ساختمان پاستور را در دست گرفته و بعد برخي ها بدون برآورده کردن راي و خواست اکثريت هواداران خود رفته اند اما اميد و انتظار همچنان در دل راي دهندگان پابرجاست !
مردم ايران در روز جمعه ?? خرداد ?? نيز به شعار اعتدال دکتر روحاني راي داده و کليد تدبير و اميد را به وي سپردند.
? سال از آن روز گذشت البته دولت تدبير و اميد در اين ? سال عليرغم تحريم هاي ظالمانه دشمنان و استکبار جهاني ضمن مهار تورم و ترميم مشکلات به جا مانده از دولت هاي نهم و دهم کارهاي خوبي کرده که تقويت و عادي سازي روابط با کشورهاي مختلف و پيروزي در عرصه مذاکرات هسته اي يک نمونه از آنهاست.
مذاکراتي که فرمانده هميشه پيروز آن دکتر ظريف به همراه ساير رزمندگان عرصه ديپلماسي بزرگترين قدرت هاي مدعي جهان را به سر ميز مذاکره کشانده و حقانيت و صلح آميز بودن فعاليت هاي هسته اي کشورمان را به مغز آنها فرو بردند و حتي اگر خداي ناکرده اين مذاکرات نتيجه اي هم نداشته باشد که انشالله خواهد داشت باز ملت ولايت مدار و هميشه درصحنه ايران اسلامي پيروز ميدان نابرابر مذاکرات خواهند بود.
هر چند متاسفانه عده اي در داخل چوب لاي چرخ مذاکرات و تلاش هاي تيم هسته اي کشورمان گذاشته و از روي بغض جناحي و يا ناخواسته به تلاش هاي خصمانه رژيم غاصب صهيونيستي و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي در اين خصوص کمک کرده و مي کنند.
با اين اوصاف متاسفانه دولت روحاني در سياست داخلي آن طور که بايد موفق نبوده است و بسياري از مديران يا تغيير نيافته اند و يا همسو و متعصب به دولت تدبير و اميد نيستند و به نظر مي رسد بوي اعتدال نيز هنوز به مشام بسياري از مردم شهرهاي بزرگ و کوچک نرسيده است.
بسياري از وعده هاي دکتر روحاني در عرصه هاي سياسي و اجتماعي و اقتصادي و فرهنگي هم هنوز محقق نشده و ميليون هاي راي دهنده منتظر تحقق اين وعده ها هستند.
از طرفي هنوز هم برخي چهره هاي سياسي پيام ?? خرداد ?? را درک نکرده و اين پيروزي را از جوانب مختلف فکري خود تعبير و تفسير مي کنند غافل از اينکه اگر اين انتخابات دوباره تکرار شود راي هاي به مراتب بيشتر به اعتدال داده خواهد شد.
سياوش عينالو از رزمندگان نوجوان دوران دفاع مقدس – شهرستان ملکان

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 9

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.