1394/3/22 - 12 : 12
کد خبر: 3419
امام جمعه اردبيل:
اسلام انحرافي در ترکيه شکست خورد / ناکامي اردوغان در تشکيل امپراطوري عثماني
احرارنيوز:نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: به دنبال انتخابات ترکيه يک اسلام انحرافي که در اين کشور درحال شکل‌گيري بود به نقطه شکست و ناکامي رسيد.

آيت‌الله سيد حسن عاملي در خطبه‌‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردبيل با اشاره به انتخابات ترکيه اظهار کرد: اين حادثه در تحولات منطقه اثر خاصي خواهد گذاشت.

وي گفت: دولت ترکيه مي‌خواست رهبري خاورميانه را به دست بگيرد ولي از راه درستي نرفت آنها هم دين، هم جان انسان‌ها، هم تروريسم و هم اختلاف شيعه و سني را به ابزار کار خود تبديل کرده و به چهره فرامذهبي ايران صدمه زدند.

عاملي بيان کرد: يکي از برکات مهم انتخابات مزبور، شکست و ناکامي يک اسلام خاص انحرافي است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل با اشاره به اينکه دولت ترکيه صراحتاً از امپراطوري عثماني صحبت مي کرد ولي کسي از غربي‌ها از آنها ايراد نمي گرفت، گفت: چگونه ايران را به طور مداوم متهم به احياء امپراطوري فارس مي‌نمايند در حاليکه ذره‌اي از آثار اين اتهام در رفتار ايران اسلامي وجود ندارد؟

مومنان خود را براي ماه ضيافت الهي آماده کنند

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل با تبريک پيشاپيش حلول ماه مبارک رمضان از استفاده بهينه از اين ماه مبارک و لزوم تطهير و توبه در مدت باقيمانده از ماه شعبان تأکيد کرد.

عاملي با ذکر اين روايت که قرائت يک آيه در ماه مبارک رمضان مقارن يک ختم کامل قرآن است از اهالي دعوت کرد در شب‌هاي ماه رمضان با حضور در مساجد به صورت دسته جمعي هرشب يک جزء از کلام الله مجيد را قرائت کنند.

وي همچنين استماع موعظه را در اين ماه از جهت ثواب بسيار خطير دانست و از خانواده‌ها خواست جهت اداء دين پدري و مادري، فرزندان خود را با مساجد، نماز جماعات و وعظ و منبر آشنا سازند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان مقصد اصلي از روزه ماه رمضان را تحصيل تقوي و کف نفس و واهمه قدسي دانست و گفت: تحصيل ورع و تقوي از محرمات و از تصرفات حرام و کسب حرام و لقمه حرام از بالاترين فضيلت‌ها است.

عاملي از اهالي و مخصوصات هيأت امناهاي مساجد خواست با نماز جماعت ، دعا و تلاوت قرآن و برگزاري مجالس وعظ و خطابه، مساجد را در ماه رمضان معمور و آباد کنند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل همچنين از بازاريان خواست حال ميهمانان ضيافت الهي را رعايت و از گرانفروشي و احتکار، اجتناب کنند.

ب عاملي در پايان خطبه‌ها با اشاره به وضع وخيم بيماران ام اس از اهالي خواست با همت تمام با مؤسسه مهرانه که مخصوص رسيدگي به بيماران ام اس است همکاري کنند.

کلیدواژه ها:
m
1402/04/09-16:56:37
0
0

اسلام درحالی از بی نیازی خدا و عدم اکراه در دین، و ارزش علم و تفکر و کمک به دیگران میگوید که بالاترین فضیلت را از ان کسانی میداند که به کشتار پیروان تفکر و ادیان دیگر تحت عنوان جهاد مشغولند و فرد مانند حاتم طایی مشرک در میان مسلمانهایی که عمدتا فقیر بوده و بطمع مادی مسلمان شدند، وجود ندارد و اگر بخششی بوده با هدف منافع اجتماعی یا مادی بزرگتر صورت گرفته (مانند بازاریان تهران که در ایام انقلاب کمک مالی کردند و بعد از انقلاب پول پارو کردند). با ظهور اسلام ، عدالت و امنیت و امید از جهان رخت بربسته و هر فرد خودباور و خودشیفته مدعی نجات اسلام و گسترش ان در جهان، طبق مسئولیتهای خودتعریف مجوز تاختن به زندگی و حیات دیگران را صادر میکند. انقلاب ایران طی چند دهه حکومت مطلق ثابت کرد اسلام شیعی قدرتگرا بدترین و خطرناکترین ایده ممکن در مدیریت جامعه و حکومت است. اسلامی که طبق احکام حکومتی و فارغ از هر قانون و مسئولیتهای اجتماعی در حجاب و ریش خلاصه شود، کاملا انحرافی و جهنم سازاست و اسلام انحرافی از هر کفری خطرناکتر است.

احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 2

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.