1401/07/26 - 14 : 4
کد خبر: 32935
سرپرست باشگاه تراکتور:
هدف باشگاه توسعه تيم هاي پايه است/ پرونده جذب بازيکن خارجي هنوز بسته نشده
احرار: هداف ما توسعه تيم هاي پايه، دانش افزايي مربيان و توسعه مدارس فوتبال باشگاه تراکتور در سطح کشور است تا بعدها بتوانيم همين مدارس را به باشگاه تراکتور وصل کنيم.

به گزارش احرار، ايوب بهتاج در نشست خبري با اصحاب رسانه با تبريک 26 مهر،روز تربيت بدني اظهار داشت :  اين روز را به همه کساني که در عرصه ورزش فعاليت مي کنند تبريک مي گويم  و اميداورم  تيم ملي فوتبال کشور براي نخستين بار بتواند از مرحله اول گروه خود صعود کند  و با نتايج آبرومند اين رقابت ها را به پايان برساند.

جذب بازيکنان با نظر قربان برديف

بهتاج در خصوص جذب بازيکنان گفت: در ارودي اوليه تراکتور که در ترکيه برگزار شد استخوان بندي تيم در آنجا بسته شد و بازيکنان مد نظر سرمربي و کادر فني جذب شدند.

 وي افزود : بعد از حضور بنده بازيکنان ديگري نيز با نظر آقاي برديف جذب تراکتور شدند و تا زماني که بنده حضور دارم اجازه نخواهم داد بازيکني بدون نظر کادر فني جذب و يا از تيم کنار گذاشته شود.

سرپرست باشگاه تراکتور با بيان اينکه تمام تيمهاي ليگ برتري براي قهرماني آمده اند گفت: تيم  تراکتور هم  با بسيج تمام نيروها براي کسب بهترين نتيجه تلاش مي کند.

بهتاج درخصوص قراردادها گفت: بزودي در هيات مديره مبالغي را تصويب خواهيم کرد و تراکتور جزو هشت تيم دوم ليگ  از لحاظ هزينه کرد است و ،موردي براي عدم شفاف سازي نيست چون از دولت و بيت المال هزينه نمي کنيم تنها رضايت مديريت مجموعه شرط است.

نگراني از بابت کاوه رضايي نداريم

بهتاج در خصوص وضعيت کاوه رضايي گفت : کاوه رضايي آماده است و من ديروز خودم شاهد تمريناتش بودم و با پزشک تيم هم صحبت کردم و نگراني از بابت بازي او نداريم. الان ما فقط مي توانيم بازيکن آزاد جذب کنيم و در نيم فصل هم مي توانيم بازيکن بگيريم و منتظر درخواست برديف هستيم .

  او در خصوص تغييرات مديريتي در باشگاه تراکتور گفت : هر تغييري اگر تنها يک درصد هم سبب  پيشرفت در تيم تراکتورشود ما ازآن استقبال مي کنيم با اين وجود مشخص است که  ثبات مديريتي در هر مجموعه اي خوب است.

هدف باشگاه تراکتور توسعه تيم هاي پايه است

سرپرست باشگاه تراکتور در خصوص برنامه هاي باشگاه گفت : در تلاش هستيم تيم هاي پايه را با سازماندهي خوب به تيم هاي بزرگسالان وصل کنيم و گرنه تلاشها ثمر بخش نخواهد بود و اميدواريم بتوانيم تيم هاي پايه را به آن جايگاهي که شايسته است برسانيم. و با تقويت تيم هاي پايه، آينده  فوتبال تراکتور را با بازيکنان بومي و جوان تضمين کنيم.

وي افزود : اهداف ما توسعه تيم هاي پايه، دانش افزايي مربيان و اينکه مدارس فوتبال باشگاه را در سطح کشور  تاسيس کرده  وتوسعه دهيم  و بعدها همين مدارس را به باشگاه تراکتور وصل کنيم.

او در رابطه با برنامه ريزي ها براي تيم بزرگسالان گفت :اعتقاد بر اين دارم که اگر سيستمي خوب سازماندهي شود، حتما موفق خواهد شد از نظر سخت افزاري   اقداماتي که در  راستاي نيل به اين اهداف انجام شده  که از آن جمله مي توان به  زمين چمن مناسب ، رستوران،  سالن بدنسازي ، سالن فيزيوتراپي مجهز اشاره کرد.

بهتاج  در خصوص اينکه آيا باشگاه تراکتور تصميمي براي سرمايه گذاري در ساير رشته هاي ورزشي دارد يا خير اعلام کرد: فعلا برنامه خاصي براي تيمداري در ساير ورزش‌ها نداريم اما در هيات مديره بحث ورزش بانوان را مطرح خواهيم کرد.

پرونده جذب مهاجم خارجي بسته نشده است

بهتاج  در خصوص جذب مهاجم خارجي گفت:  برديف فيلم نزديک به 150 بازيکن ديده و عملکرد هيچکدام  از آنها  را نپسنديده و براي همين پرونده مهاجم خارجي بسته نشده و  او همچنان به دنبال جذب مهاجم خارجي در نيم فصل است.

وي  اضافه کرد: در مورد مترجم تيم بعد از بازي با نفت مسجد سليمان همان شب تلفني با او صحبت کردم و فرداي آن روز  در جلسه حضوري تذکرات لازم را دادم  که  هر چقدر خسته و بي حوصله باشد  بايد به دقت و حوصله  وظيفه اش را انجام دهد.

بهترين نتايج بازيهاي آسيايي متعلق به دوران مديريت بنده بود

مدير سابق  اداره کل ورزش و جوانان استان آذربايجان شرقي در دفاع از عملکرد سمت قبلي اش گفت : من در 27  فروردين 1401 اداره کل را تحويل دادم. در  شهريور امسال  بين 34 دستگاه برتر، اداره کل ورزش و جوانان استان آذربايجان شرقي برترين ادره کل معرفي شد.  در زمان حضور بنده  در اداره کل اولين مدال جهاني وزنه برداري و اولين مدال آسيايي دوچرخه سواري بانوان را کسب کرديم. در زمان من بهترين نتايج بازي‌هاي آسيايي در طول تاريخ استان  آذربايجان شرقي رقم خورد.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 8

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.