1394/2/27 - 10 : 01
کد خبر: 3062
به فدراسيون فوتبال ماموريت دادم از داوران خبره بهره بگيرند/
گودرزي: يک بعد اتفاق تبريز ممکن است داوري باشد/همه مسئوليت‌ها در اختيار فدراسيون است
وزير ورزش و جوانان گفت: ما در حال بررسي همه جوانب اتفاقات تبريز هستيم. همه نظرها گفته شده، اما روشن شدن مسئله زمان‌بر است.

به گزارش احرارنيئزبه نقل از فارس ، محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان در خصوص حواشي بازي تراکتورسازي تبريز و نفت تهران به پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان گفت: مسئله در حال پيگيري است؛ دو گروه کارشناسي در استان براي پيگيري حضور دارند که يکي از آن ها از جانب بنده براي بررسي موضوع ماموريت پيدا کرده است.

وي افزود: گزارش هايي به صورت شفاهي و مکتوب ارائه شده و من در خصوص آن ها با وزراي اطلاعات و کشور، استاندار آذربايجان شرقي و مديرکل ورزش و جوانان استان براي بررسي همه جانبه مسئله صحبت کردم. تيم ما درحال انجام کار است و بديهي است که به دنبال احقاق حق هستيم؛ اگر حقي از تيمي ضايع شده باشد حتما اين حق استيفا خواهد شد.

گودرزي ادامه داد: امروز نيز با مسئولين فدراسيون، مسئول کميته داوران و مسئول سازمان ليگ برترصحبت کردم و به آن ها ماموريت دادم تا از داوران بازنشسته و خبره و صاحب نظر بهره بگيرند و فيلم بازي را بازبيني، قضاوت و راي صادر کنند. طبيعتاً اگر 5-6 متخصص د راين زمينه اظهار نظر کنند بديهي است که آن اظهار نظر براي ما ملاک عمل خواهد بود.

وزير ورزش و جوانان درباره مسائل غير داوري و حواشي ديگر نيز افزود: اميدواريم مردم تبريز، تماشاچيان و کساني که دست اندرکار هستند با سعه صدر بيشتر به موضوع نگاه کنند تا نظرهاي کارشناسي استخراج شود و به سمع مردم برسد. من گزارش کاملي امروز به دولت ارائه خواهم کرد.

گودرزي در تکميل صحبت هاي خود گفت: يک بعد اين اتفاق ممکن است ضعف داوري باشد که در حال بررسي است؛ من نمي توانم در اين قضيه اظهار نظر کنم و متخصصين بايد نظر دهند. اما ابعاد ديگري هم وجود دارد که اولياي استان در صدد هستند تا ان‌شاءلله به نحو مقتضي و درواقع عادلانه اين موضوع مرتفع شود.

وي در خصوص اين نکته که 8 دقيقه آخر بلندگوهاي ورزشگاه بازي در اصفهان را مساوي اعلام کردند و اين باعث تصور پيروزي و خوشحالي تيم تراکتورسازي شد،‌ افزود: ما در حال بررسي همه جوانب اتفاقات تبريز هستيم. استاندار، مديرکل استان و نماينده ويژه من(مديرکل حراست وزارتخانه) در شوراي تامين استان حضور داشتند در آن جا همين بحث ها مطرح شد. مسئولين تيم تراکتور سازي حضور پيدا کردند، همه نظرها را گفتند و مطالب از جهات گوناگون مورد بررسي قرار گرفت؛ اما روشن شدن مسئله زمان بر است و نياز است نظرات کارشناسي به خصوص در حوزه داوري استخراج شود.

او در پاسخ به اين سوال که آيا مردم تبريز مطمئن باشند که وزير ورزش و جوانان پيگير اين موضوع است، گفت: بله به طور کامل پيگير هستم. اما همه مسئوليت ها در اختيار فدراسيون فوتبال است؛ ما هم به لحاظ قانوني به عنوان ناظر بر تمام اين دستگاه ها ملزم هستيم که سره را از ناسره تشخيص دهيم و اين کار را مميزي کنيم. به نظر مي آيد چند روز آينده اين مهم محقق و نتيجه اعلام مي شود.

گودرزي در خاتمه افزود: در خصوص اين اتفاق گروه هاي مختلف صحبت هاي مختلفي مي کنند اما به نظر مي آيد کساني که دقيقاً در جريان موضوع هستند و کساني که مسئوليت دارند اظهارنظرشان دقيق تر و درست تر است. بايد عنايت کنند و قدري آرام تر باشند تا به نحو شايسته موضوع مورد بحث و بررسي قرار گيرد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 7

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.