1394/2/26 - 11 : 08
کد خبر: 3034
نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
بايد موضوع ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز ريشه يابي شود
احرارنيوز:نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد:به عنوان نماينده مردم نمي گذاريم حق و حقوق مردم و تماشاگران خونگرم و آگاه تبريزي هدر رود، بايد اتفاقات ورزشگاه يادگار امام (ره) ريشه يابي و براي تکرار نشدن آن در آينده اقدام لازم صورت بگيرد.

به گزارش احرارنيوز به نقل از ايرنا، نادر قاضي پور  افزود: من به همراه رييس فدراسيون فوتبال در ورزشگاه حاضر بوده و اين اتفاقات را از نزديک مشاهده کردم.

وي با تقدير از مسوولان برقراري نظم و انضباط در ورزشگاه گفت: مردم آگاه تبريزي اجتماع بي نظير بيش از يک صد هزار نفري را در اين ورزشگاه بوجود آورده بودند که به غير ازتهران، درهيچ يک از شهرستان ها تاکنون شاهد چنين اجتماع باشکوهي نبوديم.

وي افزود: تشکيل چنين اجتماعات ارزشمندي در حقيقت به نوعي نشانه حمايت مردم از نظام و کشورشان است و بايد آن ها را پاس داشت.

قاضي پور با تاکيد بر اينکه به عنوان نماينده مردم چنين حرکت هاي ناشايست را محکوم مي کند، اعلام کرد: به رغم اتفاقات رخ داده مردم و تماشاگران هيچ توهيني به مسوولان نکردند و بايد اين سرمايه هاي ارزشمند را پاس بداريم.

نماينده مردم اروميه در خانه ملت با تقدير از بازي جوانمردانه دو تيم تراکتورسازي تبريز و نفت تهران در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز قاضي ميدان و ناظران بازي مي توانستند با مديريت خوبي اين بازي زيبا و جوانمردانه به سرانجامي شيرين تبديل نمايند که متاسفانه چنين نشد.

قاضي پور تاکيد کرد: در چنين ديدارهاي مهم و حساس که به معرفي قهرمان مي انجامد لازم است وزير ورزش و جوانان و يا نماينده ايشان نظارت ويژه اي داشته باشد.

وي گفت: مردم ما بسيار آگاه و متدين هستند، آن ها ديشب به هنگام قرائت قرآن سکوت مطلق را به احترام کتاب الهي رعايت کردند و چنين مردمي شايستگي خدمت بيشتري هستند.

تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز جمعه شب با قبول تساوي 3 بر 3 مقابل نفت تهران عنوان قهرماني چهاردهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران را از دست داد.

اين ديدار بين تيم هاي تراکتورسازي و نفت تهران و در حضور بيش از 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز و با قضاوت عليرضا فغاني برگزار شد.

تراکتورسازي در حالي که 3 بر يک از حريف پيش بود، دو گل متوالي دريافت کرد تا اين ديدار با تساوي 3 بر 3 به اتمام برسد.

با اين نتيجه تراکتورسازي و نفت تهران قهرماني در ليگ برتر را به سپاهان تقديم کردند.

تراکتورسازي تبريزبا اين تساوي 58 امتيازي شد و به نايب قهرماني رسيد و نفت تهران نيز با همين امتياز و تفاضل گل کمتر در رتبه سوم ايستاد.

در اين ديدار آندرانيک تيموريان در دقيقه 60 بازي با دريافت دومين کارت زرد خود از زمين بازي اخراج شد تا تراکتورسازي حدود 30 دقيقه با يک بازيکن کمتر به کار خود ادامه دهد.

ازنکات جالب اين ديدار شادي پس از تساوي بازيکنان تيم فوتبال تراکتورسازي بود که به نظر مي رسيد با تصور اينکه قهرمان شده اند شادي مي کنند و اين اقدام در حالي صورت گرفت که برخي ها عنوان کردند به بازيکنان و کادر فني اين تيم گفته شده بود که سپاهان باخته و تيم تراکتورسازي قهرمان شده است.

اين اتفاق خيلي طول نکشيد و تعدادي از هواداران تيم تراکتورسازي با پرت کردن صندلي ها به وسط زمين شعارهايي عليه داور مسابقه و فدراسيون فوتبال سردادند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 8

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.