1394/2/26 - 10 : 46
کد خبر: 3033
روايت رييس کميته مسابقات ليگ از خسارات سنگين در تبريز
بهروان: بي‌تجربه بوديم و نتوانستيم جلوي اتفاقات تبريز را بگيريم
احرارنيوز:رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال ايران با اشاره به تخريب صندلي‌هاي سکوي ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز توسط تماشاگران تبريزي، گفت: براي ما هم عجيب بود که تراکتوري‌ها فکر مي‌کردند قهرمان شده‌اند اما اين اتفاق باعث شد خسارت سنگيني به ورزشگاه وارد شود.

غلامرضا بهروان  با بيان اين‌که نمي‌داند چه کسي خبر تساوي سپاهان و سايپا را به نيمکت تيم تراکتورسازي داده است، اظهار کرد: ما هم از اين خبر تعجب کرده بوديم و فقط خوشحالي تماشاگران و بازيکنان را نظاره مي‌کرديم. اتفاقات بسيار بدي در ورزشگاه رخ داد که در آخر هم خسارت سنگيني را به ورزشگاه وارد کردند.

وي ادامه داد: در تبريز همه چيز براي قهرماني تراکتورسازي مهيا شده بود و 80 تا 90 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شده بودند. بعد از اخراج تيموريان، فضاي بدي در ورزشگاه به وجود آمد و نفت تهران بازي را به تساوي رساند و در نهايت هم شکستن صندلي‌ها را مشاهده کرديم.

رئيس کميته مسابقات با اشاره به بي‌تجربگي آنها در برخورد با چنين مسائلي، تأکيد کرد: واقعاً نمي‌دانم چطور چنين اتفاقاتي به وجود آمد. ما زحمت زيادي کشيده بوديم و به دليل بي‌تجربگي نتوانستيم جلوي اين کار را بگيريم. تمام تلاشمان را کرده بوديم که به بهترين نحو ليگ را به پايان برسانيم. داوران را هماهنگ کرده بوديم و مسابقات را هم به طور همزمان برگزار کرديم.

بهروان اضافه کرد: اتفاق رخ داده در تبريز تمام زحمات ما را بر باد داد و باعث تأسف ماست که شاهد چنين برخوردهايي هستيم. بايد فرهنگ‌سازي مناسبي در اين زمينه انجام بگيرد چرا که فوتبال فقط برد نيست. باخت در فوتبال هم جزئي از زيبايي‌هاي آن است.

رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ با اشاره به تمهيدات صورت گرفته براي برگزاري هرچه بهتر مسابقه تراکتورسازي و نفت تهران، افزود: نيروي انتظامي تمام تلاش خود را کرده بود و حضور آن تعداد تماشاگر در وسط زمين براي همه عجيب و غريب بود. تماشاگران احساساتي شده و از قهرماني تيم‌شان خوشحال بودند.

وي با تاکيد بر اين‌که از نتيجه بازي سپاهان و سايپا خبر داشته‌ است، گفت: با نماينده سازمان ليگ در اصفهان هماهنگ شده بوديم و آنها لحظه به لحظه نتايج را به ما اطلاع مي‌دادند و ارتباط قطع نبود اما يک نفر که نمي‌دانم از کجا به نيمکت تراکتور آمده بود به آنها گفته بود که ديدار اصفهان با تساوي به پايان رسيده است.

بهروان تاکيد کرد: تمامي اتفاقات رخ داده در تبريز توسط کميته انضباطي و نماينده سازمان ليگ و داوران يادداشت شده و به طور قطع بايد با مسبب آن برخورد شود. هر کاري که خارج از قانون باشد، تخلف حساب مي‌شود. قبول دارم که تماشاگران بخاطر اتفاقات پيش‌آمده احساساتي شده بودند اما بايد رفتارشان را کنترل مي‌کردند. بدون شک خسارت وارد شده به ورزشگاه يادگار امام (ره) بسيار سنگين است.

رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ درباره خسارت‌هاي وارد شده در طول مسابقه به اتومبيل‌ها و ورزشگاه،‌ اظهار کرد: تماشاگران خسارت سنگيني به ورزشگاه و اتومبيل‌هاي حاضر در پارکينگ اين مجموعه رساندند اما درباره شايعه آتش زدن اتومبيل نيروي انتظامي اطلاعي ندارم.

وي در واکنش به صحبت‌هاي سرمربي تراکتورسازي مبني بر اين‌که فغاني جام قهرماني از چنگ آنها درآورده و به سپاهان داده است،‌ اظهار کرد: کميته داوران بايد با اين صحبت‌ها برخورد کند و من صحبتي در اين‌باره ندارم.

بهروان درباره تمهيدات فراهم شده براي قهرماني سپاهان در اصفهان، نيز خاطرنشان کرد: جشن بسيار زيبايي در اصفهان برگزار شد. دو سري مدال قهرماني که از کيفيت بالايي هم برخوردار بودند فراهم شده بود تا به تيم قهرمان اهدا شود. اين‌طور نبود که ما از قهرماني سپاهان خبر داشته باشيم. تماشاگران حاضر در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز ديدند که از صبح براي ساخت سکوي قهرماني تلاشمان را انجام داديم.

 
 
 
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.