1394/2/25 - 15 : 07
کد خبر: 2997
نوبت قهرماني تراکتورسازي فرا رسيده است
احرارنيوز:طرفداران تيم تراکتورسازي به قهرماني تيم خود ايمان داشته و اميدوارند که جام قهرماني ليگ برتر به کلکسيون افتخارات اين تيم اضافه شود.

در هفته پاياني ليگ برتر فوتبال کشور تيم تراکتورسازي در تبريز ميزبان نفت تهران است.برنده اين بازي قهرمان ليگ برتر فوتبال کشور شده و نامش در تاريخچه مسابقات جاودانه مي‌شود.

از چند روز پيش در تمامي محافل تبريز سخن از بازي تراکتورسازي با نفت و جشن قهرماني اين تيم است. تبريزي‌ها بسيار به قهرماني تيم تراکتورسازي اميدوار هستند و کمتر به شکست تيم خود در اين بازي فکر مي کنند.

عليرضا استوار آذر جوان 25 ساله تبريزي که به عنوان طراح در يکي از کانون هاي تبليغاتي کار مي کند، در مورد اين بازي گفت: قطعا تراکتورسازي قدرت پيروزي در اين بازي را داشته و مي تواند هواداران تيم خود را با کسب جام خوشحال کند.

وي افزود: نمي توانم نتيجه را دقيق پيش‌بيني کنم، اما فکر مي کنم تراکتورسازي با دو گل اختلاف برابر نفت به برتري برسد. قطعا خود را به ورزشگاه رسانده و از نزديک تيم تراکتورسازي را تشويق مي کنم.

ايمان ناصرپور جوان خوزستاني است که به دليل شرايط کاري خود در تبريز زندگي مي کند. وي در مورد اين بازي گفت: همه چيز به سود تيم تراکتورسازي بوده و شانس قهرماني اين تيم بسيار است و اميدوارم تراکتورسازي بتواند قهرمان ليگ برتر شود.

وي که خود طرفدار تيم فولاد خوزستان است، افزود: امروز به غير از مردم اصفهان، همه ايران طرفدار تيم تراکتورسازي هستند و حيف است که تيمي با اين همه تماشاگر و هوادار به جام قهرماني دست نيابد.

پروانه اسلامي هم گفت: زياد پيگير اخبار فوتبال نيستم اما زماني که تراکتورسازي به موفقيتي مي‌رسد، در تمام تبريز صحبت اين تيم شده و در جريان اخبار اين تيم قرار مي‌گيريم.

وي گفت: در تبريز همه از مرد و زن، پير و جوان طرفدار تيم تراکتورسازي بوده و اميدوارم اين تيم بتواند با قهرماني در ليگ برتر آرزوي مردم اين منطقه را برآورد سازد.

بهنام يوسفي از ليدرهاي تيم تراکتورسازي هم در مورد اين بازي گفت: تيم تراکتورسازي با حمايت يار دوازدهم خود که تماشاگرانش مي‌باشد، قطعا در اين بازي به پيروزي رسيده و شک نکنيد که جام قهرماني به تبريز رسيده و تراکتورسازي بعد از 45 سال قهرمان ليگ شده و هوادارانش را خوشحال خواهد کرد.

وي افزود: من فکر مي کنم که از ساعت 4 ظرفيت ورزشگاه تکميل شود و اميدوارم در سايه اتحاد و همدلي هواداران، تراکتورسازي به اين مهم دست يابد.

ابوالحسن سيد هاشمي مدير روابط عمومي خانه کارگر تبريز هم گفت: تيم تراکتورسازي بي‌شک مستحق قهرماني در ليگ برتر را داشته و بيشترين صدرنشيني در هفته هاي گذشته به اين تيم تعلق دارد و اميدواريم در نهايت تراکتورسازي به اين مهم دست يابد.

وي افزود: شانس تراکتورسازي براي قهرماني در بازي امروز بالاي 90 درصد است، اما روي ديگر فوتبال باخت بوده و اگر يک درصد قهرماني از چنگ تراکتورسازي خارج شد، دنيا به آخر نرسيده و بايد تلاش کنيم تا در سال هاي بعدي به اين موفقيت دست يابيم.  

گزارش حاکي از اميد مردم تبريز به قهرماني تيم تراکتورسازي در ليگ برتر است. آرزوي که بعد از نيم قرن براي فوتبال اين منطقه در حال تحقق است و همگان اميدوار به برگزاري جشن شادي و سرور قهرماني در شب عيد فرخنده مبعث هستند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 7

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.