1394/2/24 - 05 : 53
کد خبر: 2990
بازيکنان‌مان تحت تأثير تماشاگران قرار نگيرند
منصوريان: دوست ندارم جشن قهرماني خارج از تبريز گرفته شود
سرمربي تيم نفت تهران گفت: دوست دارم قهرمان يکي از تيم‌هاي تراکتور و نفت باشد و جشن قهرماني در تبريز برگزار شود.

به گزارش احرارنيوز، عليرضا منصوريان در نشست خبري پيش از بازي با تراکتورسازي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در پايان ليگ به شرايطي رسيديم که 2 تيم در يک فينال حضور دارند و پيروز اين ديدار مي‌تواند قهرمان ليگ برتر شود.

وي افزود: ليگ ما مي‌توانست 5،6 مدعي قهرماني داشته باشد اما 2 مدعي واقعي داشت که نفت و تراکتور بودند و تيم ما توانست از هفته پنجم خودش را بالا بکشد.

سرمربي تيم نفت تهران خاطرنشان کرد: خوشحالم نفت و تراکتور که مدام جايشان در صدر جدول تغيير مي‌دادند فيناليست شدند. تراکتور با جمعيت هواداري خوبي که در کل ايران دارد تمامي آذري‌زبانان را پشت سر خود مي‌بيند و اين فينال شبيه ديدار سال 86 پرسپوليس و سپاهان خواهد بود.

منصوريان تصريح کرد: قطعاً يکي از اين 2 تيم قهرمان ليگ برتر خواهد بود و من دوست ندارم جشن قهرماني در خارج از تبريز گرفته شود و قبل از فضاي احساسي که بر بازي فردا حاکم مي‌شود احترام خاصي به قطب سوم فوتبال کشور داريم که نشاط خوبي را در فوتبال ايران ايجاد کرده است و هر جا که بازي مي‌کند فضاي خوبي را بوجود مي‌آورد.

وي ادامه داد: من مي‌خواهم فردا هر نتيجه‌اي که بوجود آمد هر 2 تيم به يکديگر احترام بگذارند، اگر ما قهرمان شويم پيشاپيش از هواداران تراکتورسازي عذرخواهي مي‌کنم و اگر تراکتور قهرمان شد به هوادارانشان تبريک مي‌گويم.

سرمربي تيم نفت تهران تأکيد کرد: بعد از 29 هفته 2 تيم همديگر را خيلي خوب مي‌شناسند و مي‌دانند که تراکتور با خطيبي و توني چه مسيري را طي کرده است. تيم حريف هم به نقاط ضعف و قوت ما شناخت دارد و اميدوارم فردا شاهد فينال خوبي باشيم.

منصوريان درباره مصدومان و محرومان تيمش گفت: عباس بوعذار 3 کارته است و تنها مصدوم ما ويکروم بازيکن سپاه‌پوست ما است که 4 ماه پيش رباط صليبي پاره کرده است.

وي در مورد يار دوازدهم تراکتورسازي خاطرنشان کرد: تراکتورسازي در خانواده همسر من هم يک يار دوازدهم دارد و واقعاً تعريف يار دوازدهم به عنوان سومين قطب فوتبال کشور براي تراکتورسازي صحيح است و ما تنها کاري که توانستيم اين بود که با امتحان‌هاي قبلي مقابل تيم‌هاي پرتماشاگر استقلال، پرسپوليس و فولاد به بازيکنانمان بگوييم که توجه‌اي به هواداران حريف نداشته باشند.

سرمربي تيم نفت تهران افزود: در طول هفته تلاش کرديم در کنار مسائل فني روي نکات روحي و رواني هم کار کنيم و فردا بازيکنانمان بايد شنونده نباشند و حواشي جو تماشاگران آنها را تحت تأثير قرار ندهد و اميدوارم فردا ما يار دوازدهم تراکتورسازي را نبينيم.

منصوريان در پاسخ به سوال مبني بر اينکه دليل اعتراض باشگاه نفت به بخشيده شدن بازيکنان محروم ديدار فينال جام حذفي مقابل ذوب‌آهن چيست، گفت: ما اصول حرفه‌اي را رعايت مي‌کنيم و به اين توجه داريم که چند نفر از تيم ما و چند نفر از تيم حريف محرومند اگر از اين اتفاق متضرر شويم بخشش بازيکنان محروم را نمي‌پذيريم. ما حمدي‌نژاد را در اين ديدار نداريم و ذوب‌آهن رجب‌زاده و دهنوي غايب خواهند بود که هر مربي سعي مي‌کند يک بازيکن جوان به جاي حمدي‌نژاد در زمين مسابقه بگذارد تا حريف 2 بازيکن خوبش را نداشته باشد.

وي در مورد کيفيت ليگ در ليگي که در حال پايان است گفت: کيفيت ليگ به خاطر اينکه تقويم مسابقات تغيير نکرد خوب بود ولي در فضاي تقويم به تغييراتي نياز داشتيم و تيم‌هايي مثل ما و تراکتور که توانستند سهميه بگيرند در ليگ برتر خوب ديده نشدند و خوشحاليم که فردا با تيمي بازي داريم که توازن بر هم نمي‌خورد و اگر حريفمان تيمي بود که در آسيا پيکار نکرده بود فينال خوبي از آب در نمي‌آمد.

سرمربي تيم نفت تهران ادامه داد: بايد بازيهاي‌مان کمتر از 5.5 روز با يکديگر فاصله نداشته باشد و مربيان فرصت لازم را در بين ديدارها داشته باشند. همچنين در مسائل سخت‌افزاري ليگ ضعيف هستيم و من از تاج خواستم که تيم‌ها را مجاب کنند تا ابزارات لازم براي مربيان که نمونه آن يک زمين خوب است را داشته باشند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 2

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.