1394/2/15 - 09 : 16
کد خبر: 2867
فرماندار اروميه تاکيد کرد:
کارگروه اشتغال اروميه از کارگروه استاني تفکيک شود/لزوم رفع بيکاري
احرارنيوز: فرماندار اروميه گفت: با هدف حل ويژه مشکل بيکاري در اين شهرستان کارگروه اشتغال اروميه از کارگروه استاني تفکيک شد.

، به گزارش احرارنيوز، عباس حسن خاني ظهر سه شنبه در جلسه شوراي اداري اروميه با بيان اينکه متاسفانه هم اکنون بيکاري يکي از معضلات و چالش جدي شهر اروميه محسوب مي شود اظهارداشت: حل اين مشکل نيازمند تحليل و برنامه ريزي مدون است که در اين راستا کارگروه اشتغال اروميه از کارگروه استاني تفکيک شد.

وي با بيان اينکه يکي از مهمترين راه هاي حل مشکل بيکاري جذب سرمايه گذاري و برنامه ريزي اصولي است عنوان کرد: در اين راستا دستگاه هاي اجرايي بايد طرح ها خود را در زمينه سرمايه گذاري و اشتغال ارائه دهند تا نتيجه گيري و بر اساس آن اقدامات لازم صورت گيرد.

حسن خاني اعتياد، طلاق و آسيبهاي اجتماعي ناشي از آن را يکي ديگر از چالش هاي پيش روي اروميه دانست و گفت: بايد امروز موضوع مبارزه با مواد مخدر به طور جدي دنبال شود چرا که بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي از همين مواد مخدر ناشي مي‌شود.

فرماندار اروميه خاطرشان کرد: اشتغالزايي مهمترين موضوع در بحث امنيت اجتماعي است که دولت به تنهايي نمي‌تواند در اين زمينه به توفيق برسد و بايد از سازمان‌هاي مردم‌ نهاد نيز در اين خصوص کمک گرفته شود.

وي با بيان اينکه اعتبارات عمراني اروميه ??? ميليارد ريال در نظر گرفته شده اين در حالي است که بيش از پنج هزار و ??? ميليارد ريال يارانه به مردم اين شهر پرداخت مي شود افزود: با اساس قرار دادن قانونمداري در انجام امور، مي توان تكليف خود نسبت به مردم را ادا كرد و فراموش نكنيم كه ما خدمتگزار و امانتدار ملت ايران هستيم.

ضرورت امانتداري آرا مردمي/نبايد امکانات دولتي در اختيار کانديداها قرار گيرد

فرماندار اروميه در بخش ديگري از سخنان خود به بحث انتخابات پيش رو در اسفند ماه سالجاري اشاره کرد و گفت: در اين راستا بايد قانون فصل الخطاب همه قرار گيرد چرا که در قانون همه موارد به صراحت بيان شده است.

وي بر لزوم پرهيز از جانبداري توسط مجريان انتخابات تاکيد کرد و ياد آور شد: ما مجريان انتخابات امانتداران آراي مردم در انتخابات آينده هستيم و حق نداريم به نفع يا ضرر هر کدام از کانديداها وارد عمل شويم، هرکدام از مسئولان دولتي در اروميه بخواهند در راستاي انتخاب يکي از کانديداها تلاش داشته باشند، بايد استعفا دهند.

حسن خاني با اشاره به نامگذاري سال ?? از سوي مقام معظم رهبري و مصاديق مختلف اين نامگذاري افزود: شعار سال بايد به صورت عيني در ادارات شهرستان عملي شود و نمايندگان اروميه در مجلس شوراي اسلامي نيز در اجراي اين استراتژي دولت را ياري كنند تا شاهد رشد و توسعه شهرستان اروميه در ابعاد مختلف باشيم.

فرماندار اروميه توجه به منابع آبي، کاهش مصرف آب را نيز مورد توجه قرار داد و افزود: متاسفانه به دليل خشکسالي و کاهش بارندگي ها شاهد کاهش منابع آبي هستيم که اگر براساس برنامه ريزي اصولي عمل نکنيم دچار مشکلات اساسي در اين بخش خواهيم شد.

حسن خاني هماهنگي بين اركان نظام براي پيشگيري از تنش هاي احتمالي در مقوله آب را ضروري دانست و عنوان کرد: فرمانداري اروميه در راستاي حفاظت و مديريت منابع آب شهرستان، تاكنون سه جلسه برگزار كرده و با مديريت و برنامه ريزي اصولي به دنبال حفاظت از منابع آب منطقه هستيم.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 2 + 3

  آخرین اخبار
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.