1394/2/4 - 05 : 23
کد خبر: 2692
دبير جبهه ايستادگي اردبيل مطرح کرد
تأثير استاني شدن انتخابات مجلس در کاهش نگرش قومي و قبيله‌اي
احرارنيوز:دبير جبهه ايستادگي استان اردبيل گفت: استاني شدن انتخابات که در مجلس در گام‌هاي اوليه با رأي مثبت روبه‌رو شده مي‌تواند نگرش قومي و قبيله‌اي را به انتخابات مجلس به حداقل رسانده و ظرفيت حضور افراد لايق و شايسته را فراهم بياورد.

به گزارش احرارنيوز، حبيب کوهي پيش از ظهر امروز در نشست اعضاي جبهه ايستادگي و حاميان ولايت در اردبيل، اظهار داشت: سال انتخابات بسياري حساس همراه با جلوه‌هايي از کار و تلاش همراه با فعاليت‌هاي سياسي و حاشيه‌اي بسياري را پيش‌رو داريم به همين منظور بايد به انسجام و وحدت و همدلي بيشتر توجه کنيم.

وي افزود: استاني شدن انتخابات که در مجلس در گام‌هاي اوليه با رأي مثبت روبه‌رو شده مي‌تواند نگرش قومي و قبيله‌اي را به انتخابات مجلس به حداقل رسانده و ظرفيت حضور افراد لايق و شايسته را فراهم بياورد.

دبير جبهه ايستادگي استان اردبيل اهميت دادن به افراد و مديران شايسته و برنامه‌محور را بدون لابي‌گري‌ها يادآور شد و گفت: مشکل مديريتي استان اردبيل چه در دولت گذشته و چه دولت فعلي لابي‌گري‌هاست در حالي که انتظار مي‌رود مديران ناشايست و نالايق کنار گذاشته شده و افراد توانمند در صحنه‌هاي مديريتي حضور پيدا کنند.

کوهي ضرورت حمايت از سرمايه‌گذاران را يادآور شد و تصريح کرد: غفلتي که شورا، شهرداري و مسئولان در اين زمينه داشته‌اند، غفلت نابخشودني است چرا که امروز به روايتي 65 هزار بيکار و به روايتي ديگر 150 هزار بيکار در استان اردبيل چشم انتظار ايجاد فرصت‌هاي اشتغال هستند.

* رئيس هيئت فوتبال استعفا دهد

وي به ناکار‌آمدي مديريتي فوتبال در استان اردبيل اشاره کرد و يادآور شد: به جاي رکود در اين رشته ورزشي پرطرفدار بايد فوتبال محلات را تقويت کنيم و از ظرفيت بزرگان فوتبال دهه 50 و 60 اين استان استفاده کرده و فوتبال محلات را نيز تقويت کنيم.

دبير جبهه ايستادگي استان اردبيل بيان کرد: اعلام مي‌کنم که رئيس هيئت فوتبال استان اردبيل بايد استعفاء دهد وگرنه بسياري از موضوعات پشت پرده را رسانه‌اي خواهم کرد.

کوهي ادامه داد: هم ورزش و جوانان و هم مسئولان هيئت فوتبال نسبت به مطالبات به حق جوانان عملکردي ضعيف و غير‌قابل قبول داشته‌اند و در حالي که در سال‌هاي گذشته در هر محله‌اي شاهد حضور جوانان در فضاهاي ورزشي بوديم امروز به جاي آن قليان‌سرا‌ها و کافه سنتي‌ها پاتوق جوانان ما شده است.

وي با بازار ناراحتي و نگراني از وضعيت نامناسب و رکود ورزشي در اين استان به ويژه در رشته‌هايي همچون فوتبال، کشتي فرنگي يا ديگر رشته‌هاي پرطرفدار، گفت: امروز نه تنها از توان و تجربه پيشکسوتان استفاده نمي‌کنيم بلکه دست به نخبه‌کشي زديم و به هر دليل تلاش مي‌کنيم تا نخبگان‌مان را از اين استان فراري دهيم.

دبير جبهه ايستادگي استان اردبيل عنوان کرد: اين رويکرد مخالف تلاش جمهوري اسلامي ايران براي رسيدن به عزت جهاني و بين‌المللي است که امروز به برکت خون شهدا شاهد زانو زدن استکبار جهاني در برابر اراده اين ملت هستيم که قطعاً ادامه اين فرايند بايد به همت و تلاش نمايندگان انجام شود.

کوهي ضرورت پاسخگويي مسئولان و متوليان ورزشي را در قبال انحرافات و توسعه فضاهاي ناسالم تربيتي جوانان و نوجوانان يادآور شد و گفت: اگر مسئولان ورزش ما که اغلب نالايق هستند کنار بروند ما با سرمايه‌گذاري مطلوب‌تر مي‌توانيم فوتبال، واليبال، بسکتبال و کشتي‌مان را احيا کنيم.

* نمايندگان پارس‌آباد و خلخال بسيار ضعيف هستند

وي با اصلاح اظهارات اخير خود مبني بر ضعيف بودن نمايندگان، افزود:‌ اعلام مي‌کنم که برخي از نمايندگان نظير نماينده پارس‌آباد و بيله‌سوار و خلخال و کوثر ضعيف عمل کرده و درصدد جلب رضايت مردم نيستند.

دبير جبهه ايستادگي استان اردبيل با حمايت از استاني شدن انتخابات مجلس گفت: اگر از مصطفي افضلي‌فرد نماينده اردبيل در مجلس در دوره نهم حمايت نکرديم، مقصر آن جبهه متحد بود.

کوهي با انتقاد از يکي از نمايندگان اردبيل که قصد دارد همه دستاوردهاي مجلس را به نام خود ثبت و ضبط کند، بيان کرد: ايرادي که به افضلي‌فرد نماينده مردم اردبيل گرفته مي‌شود اين است که اعلام مي‌کنند نفوذ وي در مديريت تأمين اجتماعي به حدي است که بستگان و فاميل خود را در اين مجموعه استخدام مي‌کند.

وي ادامه داد: نزديک است که در آستانه انتخابات عده‌اي به شکل ناجوانمردانه اقدام به توزيع شب‌نامه‌ها بکنند که انتظار مي‌رود خود نماينده سوء ذهنيت‌ها را برطرف کند.

دبير جبهه ايستادگي استان اردبيل به فروکش کردن مسئله تغيير مسير راه‌آهن اشاره کرد و يادآور شد‌: پيش‌بيني مي‌شود در آستانه انتخابات مجلس طرح چنين موضوعات حاشيه‌اي باز هم خوراک عده‌اي شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 6

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.