1394/2/4 - 04 : 53
کد خبر: 2686
مسئول بسيج جامعه زنان آذربايجان غربي خبر داد
راه‌اندازي مهدهاي کودک‌ قرآني زيرنظر بسيج خواهران آذربايجان غربي
احرارنيوز:مسئول بسيج جامعه زنان آذربايجان غربي گفت: مهدهاي کودک‌ قرآني زيرنظر بسيج خواهران آذربايجان غربي راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش احرارنيوز، ليلا سپهري  اظهار داشت: مهدهاي‌کودک‌ قرآني زيرنظر بسيج خواهران آذربايجان غربي در مناطق مختلف استان راه‌اندازي شده و در اين زمينه فعاليت مي‌کنند که به تعداد آنها افزوده خواهد شد.

وي يکي از طرح‌هاي ابتکاري بسيج را راه‌اندازي مهدهاي‌کودک‌‌ قرآني دانست و افزود: از اين رهگذر مي‌توان تا اندازه زيادي براي تربيت ديني نسل جديد اهتمام کرده و آنها را مقابل آسيب‌‌هاي اجتماعي ناشي از برنامه‌هاي ماهواره‌اي واکسينه کرد.

مسئول بسيج جامعه زنان آذربايجان غربي بيان داشت: به طور مداوم نشست‌هايي با موضوع‌ و مباحث مختلف براي خواهران بسيجي در آذربايجان غربي با هدف بصيرت‌افزايي بين بانوان برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينکه خواهران بسيجي از اين سلسله نشست‌ها استقبال قابل توجهي به عمل آورده‌اند، افزود: در نظرسنجي‌هاي به عمل آمده، بانوان از اين سلسله نشست‌ها ابراز رضايت کرده‌‌اند.

سپهري با اشاره به اينکه بانوان ستون خانواده، تکيه‌گاه فرزندان و همسران خود به شمار رفته و در جامعه ايفاگر نقش اساسي هستند، يادآوري کرد: بنابراين با برگزاري اين قبيل برنامه‌ها به دنبال افزايش سطح آگاهي بانوان هستيم.

مسئول بسيج جامعه زنان آذربايجان غربي به دعوت از روحاني‌نژاد، سخنران برجسته کشوري به اين نشست اشاره و تصريح کرد: بانوان شرکت‌کننده‌ در اين دوره آموزشي از مطالب ارائه شده اظهار رضايت و مسرت کردند.

سپهري به برگزاري نشست دو روزه ديگري با عنوان «تبيين حقوق زن در اسلام» اشاره و خاطرنشان کرد: سخنران برجسته کشوري مهري سويزي به روشن‌گري و آگاه‌سازي بانوان پيرامون جايگاه زن در اسلام پرداخت تا از اين رهگذر پاسخ شبهات داده شود.

وي بر ضرورت آگاه کردن بانوان پيرامون اهداف مکتب فمينيسم و ريشه‌هاي اين نوع تفکر تاکيد کرد و افزود: دين مبين اسلام به عنوان يک آئين الهي بهتر از هر مکتب دست‌ساز انساني متضمن حقوق نوع بشر است که بايد در راستاي تحليل و اجرايي کردن ابعاد آن گام برداشت.

سپهري به دعوت از معصومه ظهيري مسئول دفتر زنان و امور خانواده استانداري قم در سه شهرستان اروميه، مهاباد و سلماس اشاره کرد و افزود: اين مسئول درباره حقوق و جايگاه واقعي زن در دين اسلام و فعاليت‌هاي بسيج به سخنراني پرداختند.

مسئول بسيج جامعه زنان آذربايجان غربي به حضور فاطمه منتظري از تهران براي برگزاري نشست‌هاي «تحکيم روابط خانواده» در خوي و اروميه اشاره کرد و بيان داشت: اين صاحب‌نظر و سخنران توانمند کشوري در جشن ميلاد کوثر و مراسم‌هاي ويژه دختران و همسران پاسدار شرکت کرد.

وي گفت: با توجه به معنويت نهفته در بسيج و فعاليت‌هاي بسيجي، زنان به اين سمت و سو گرايش زيادي دارند.

سپهري افزود: کارگاه آموزشي «دجال‌واره» با حضور بسيجيان خواهر مناطق مختلف آذربايجان غربي در اروميه برگزار شد، تا در اين نشست آسيب‌ها و معضل‌هاي ناشي از شبکه‌هاي ماهواره‌اي براي شرکت‌کنند‌گان تبيين شود.

وي با اشاره به اينکه سرگروه حلقه‌هاي صالحين در اين نشست‌ دو روزه شرکت کرده‌اند، ادامه داد: در اين نشست پيرامون محتواي شبکه‌هاي فارسي زبان خارجي تحليل و بررسي صورت گرفته، تهديدات آنها براي شرکت‌کنندگان تشريح شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 8

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.