1394/1/28 - 11 : 19
کد خبر: 2588
ملت ايران هرگز اجازه دخالت و نظارت به بيگانگان در مسائل امنيتي کشور نمي‌دهد
احرارنيوز:امام جمعه تبريز گفت: بايد غربي‌ها بدانند رهبر، دولت، ملت ايران مي‌خواهند روز به روز به قدرت دفاعي کشور افزوده شود و هرگز اجازه نمي‌دهند بيگانگان در مسائل امنيتي و نظامي ما نظارت و دخالت داشته باشند.

 به گزارش احرارنيوز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر، 29 فروردين، روز ارتش جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشت و افزود: ‌روز ارتش يادآور رشادت‌هاي ارتشيان در هشت سال دفاع مقدس است.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي تصريح کرد: سال به سال ارتش ماه قوي‌تر، مجهزتر و منجسم‌تر از گذشته مي‌شود.

آيت‌الله مجتهدشبستري با اشاره به دوم ارديبهشت و روز تشکيل سپاه با تبريک اين روز به سپاهيان با بيان اينکه سپاه، پاسدار مرزهاي جغرافيايي و اعتقادي است، گفت: سپاه پاسدارا‌ن بزرگ‌ترين سنگر دفاع از ارزش‌هاي نظام و انقلاب است.‌

وي در ادامه رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را حراست از آرمان‌هاي شهدا دانست و گفت: اين نهاد مقدس در دفاع هشت ساله، در کنار ارتش و نيروهاي مردمي حماسه‌هاي ماندگار و بزرگي را آفريده که براي هميشه در تاريخ ايران اسلامي خواهد درخشيد.

آيت‌الله شبستري تصريح کرد: حماسه‌آفريني سپاهيان بر کسي پوشيده نيست و ارتش و سپاه دو بازوي تواناي نظام اسلامي هستند و دو رکن مهم به شمار مي‌آيند.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي با بيان اينکه عمده عامل پيروزي قوت ايمان و قوت اراده و عزم الهي است، گفت: اقتدار نظامي در کنار اين عوامل يکي از عوامل بازدارنده است.

وي با اشاره به ادعاي دوستي آمريکايي‌ها با ايرانيان در کنار گزينه نظامي روي ميز آنان اظهار داشت: بايد غربي‌ها بدانند رهبر، دولت، ملت ايران مي‌خواهند روز به روز به قدرت دفاعي کشور افزوده شود و هرگز اجازه نمي‌دهند بيگانگان در مسائل امنيتي و نظامي ما نظارت و دخالت داشته باشند.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي با اشاره به تحولات يمن و جنايات رژيم آل سعود گفت: دولت آل‌سعود با توجه به اينکه يکي از خريداران عمده سلام در دنيا بوده و سود خريدهاي نظامي‌اش به جيب آمريکايي‌ها مي‌رود به همين دليل مورد حمايت استکبار به ويژه آمريکا قرار دارد.

وي با اشاره به همراهي نکردن کشورهاي اسلامي و منطقه با عربستان در حمله به يمن بع غير از چند کشور مزدور آمريکايي تصريح کرد: وهابي‌ها هراس عجيبي از صدور انقلاب اسلامي و شيعه دارند و خودشان عامل تروريست و پرورش دهنده گروه‌هاي ترويستي طالبان، داعش، النصره هستند.

وي با اشاره به تاريخچه فرقه ضاله وهابيت که دست پرورده و دست نشانده استکبار است، خاطرنشان کرد: رژيم وهابي عربستان براي ايجاد تفرقه در بين مسلمانان، گروهک‌هايي همچون طالبان، النصره و داعش را به وجود آورده است.

رئيس مجمع جهاني اهل‌بيت(ع) با محکوم کردن جنايات آل‌سعود در حمله به يمن، تصريح کرد: به زودي بيني آل‌سعود در يمن به خاک ماليده مي‌شود.

 وي گفت: امروز رژيم آل سعود در باتلاق يمن گرفتار شده است و با بمباران و کشتار مردم پيروز از ميدان خارج نمي‌شود و جرات نمي‌کند زميني وارد يمن شود.

با اشاره به قطعنامه شوراي امنيت سازمان ملل متحد گفت: در اين ميان قطعنامه شوراي امنيت که عليه مردم مظلوم يمن و کودک کش آل‌سعود بود که اداره کنندگان آن يک ذره شعور و عقل نداشته و موجب مي‌شود جنايات آل‌سعود به جنايات خود در مقابل ديدگان جنايات خود ادامه دهد که بسيار دردآور است.

وي خاطرنشان کرد: شوراي امنيت  بار ديگر نشان داد مدافع حقوق ملل مظلوم نيست بلکه از متجاوزان حمايت مي‌کند.

وي با اشاره به عمل شرم‌آور جسارت به دو نوجوان ايراني در فرودگاه جده، تأکيد کرد: وزارت خارجه عربستان مدعي شده افراد خاطي را دستگير و مجازات مي‌کند اما بايد دولت سعودي عواقب اين تعلل و سهل‌انگاري اين حادثه و مجازات مجرمان به اشد مجازات را بپذيرد.

آيت‌الله شبستري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به  قرار گرفتن در آستانه ماه رجب اظهار داشت: در اين ماه فرصت عبادت و خودسازي بيشتري فراهم است و مناسبت‌هاي خاصي در آن وجود دارد.

وي در ادامه سخنان خود با بيان اينکه ماه رجب، ماه عبادت، تزکيه نفس و خودسازي است اظهار داشت: شايسته است که نسبت به دعاهاي وارده در خصوص ماه رجب، توجه خاصي داشته باشيم.

عضو خبرگان رهبري با اشاره به در پيش بودن ميلاد با سعادت امام باقر(ع) و شهادت امام هادي(ع) اظهار داشت: بهترين سرمايه ما همين ائمه معصومين هستند که بايد سيره و روش آنان را الگوي رفتاري و کرداري خود قرار دهيم و تا زماني که از اين اسوه‌هاي فضيلت و انسانيت پيروي کرديم، سعادتمند خواهيم بود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 1

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.