1394/1/27 - 06 : 26
کد خبر: 2573
بودجه امسال شهرداري مراغه 16درصد افزايش يافت
احرارنيوز: شهردار مراغه گفت: بودجه امسال شهرداري اين شهر با حدود 16 درصد افزايش نسبت به بودجه سال گذشته به 470 ميليارد ريال رسيد.

نادر ابراهيمي، روز پنجشنبه در نشستي با خبرنگاران با اشاره به اينکه امسال نسبت بودجه عمراني به جاري 58 به 42 درصد است، افزود: 280 ميليارد ريال از بودجه براي طرح هاي عمراني و 190 ميليارد ريال در بخش جاري هزينه مي شود.

وي اظهار کرد: در سال جاري بودجه عمراني شهرداري نسبت به سال گذشته 30 درصد و بودجه جاري نيز چهار درصد افزايش يافته است.

شهردار مراغه با بيان اينکه 20 طرح عمراني مربوط به سال گذشته و 25 طرح عمراني جديد در سال جاري اجرا مي شود، ادامه داد: براي ادامه عمليات عمراني طرح هاي سال گذشته 120 ميليارد ريال و براي آغاز طرح هاي عمراني جديد 150 ميليارد ريال پيش بيني شده است.

ابراهيمي، عمده طرح هاي جديد سال جاري را احداث راه دسترسي به شهرک صنعتي به طول پنج کيلومتر با همکاري شهرداري، راه و شهرسازي و شرکت کاوه سودا، احداث پل دسترسي به شهرک فلزکاران، مسير گشايي و احداث خيابان 45 متري شهرک سهند تا ميدان مادر اعلام کرد.

وي، گفت: احداث دو پارکينگ طبقاتي، خريد خودروي اطفاي حريق نردباني ويژه ساختمان هاي بلند، تحويل ساختمان بنياد عبدالقادر مراغي، احداث مجتمع سينمايي - فرهنگي سينماي ديجيتال و احداث مسير دسترسي به استاديوم پنج هزار نفري از ديگر طرح هاي امسال مديريت شهري مراغه است.

شهردار مراغه يادآوري کرد: ادامه احداث ترمينال بزرگ مراغه، سايت شهداي گمنام، توسعه و ساماندهي امکانات گردشگري رصد خانه، مقبره اوحدي و معبد مهر و احداث هفت و نيم کليومتر از جمله طرح هاي مهم سال گذشته است که ادامه عمليات آن ها، امسال انجام مي شود.

ابراهيمي، توسعه فضاي سبز، برگزاري مسابقات بين المللي کانوپولو، توسعه مراکز فرهنگي (توسعه فرهنگسراها) و مشارکت با بخش خصوصي براي اجراي طرح هاي توسعه و عمران شهري را از مهمترين اهداف اين مديريت در سال جاري اعلام کرد.

وي، با اشاره به تدوين برنامه پنج ساله شهرداري مراغه، ادامه داد: در اين طرح تا پايان سال 97 اجراي 180 طرح پيش بيني شده که برنامه بودجه سال گذشته و سال جاري در اين راستا تدوين شده و بيشتر اين طرح ها نيز با همکاري بخش خصوصي اجرا مي شود.

شهردار مراغه گفت: در سال گذشته در راستاي جذب سرمايه بخش خصوصي اجراي پنج طرح به ارزش 360 ميليارد ريال آغاز شده و در سال جاري نيز 20 طرح جديد نيز به همين منظور آماده اجراست.

وي اظهار کرد: برنامه هاي شهرداري مراغه براي تحقق اعتبار سال جاري بر اساس رونق بخشيدن به ساخت و ساز و درآمدهاي جايگزين تدوين شده است.

ابراهيمي، با اشاره به اينکه بودجه سال 93 اين شهرداري با اعتبار 410 ميليارد ريال تدوين شده بود، افزود: مديريت شهري در سال گذشته به علت رکود اقتصادي و کاهش ساخت و ساز در سطح کشور و به تبع آن در مراغه، سال سختي را سپري کرد اما با تلاش مجموعه مديريت شهري موفق به تحقق بيش از 90 درصدي اين بودجه شد.

شهر 170 هزار نفري مراغه با سه منطقه شهرداري پس از تبريز دومين شهر بزرگ آذربايجان شرقي محسوب مي شود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 8

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.