1394/1/27 - 06 : 18
کد خبر: 2572
تراکتورسازي – سايپا/
لبخند شانس صدرنشيني/هواداران تراکتور از جلالي ? امتياز مي خواهند!
احرارنيوز: تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز براي دومين هفته متوالي اين فرصت را پيش روي خود مي بيند که با توقف احتمالي تيم نفت، جاي اين تيم تهراني را در صدر جدول رقابت هاي ليگ برتر بگيرد.

، به گزارش احرارنيوز به نقل از مهر، هفته بيست و ششم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي کشور امروز پنجشنبه با انجام چهار ديدار در شهرهاي مختلف آغاز مي شود که طي آن در يکي از بازي هاي مهم، تيم تراکتورسازي در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز پذيراي تيم سايپا البرز است.

دومين فرصت متوالي براي صدرنشيني تراکتور

تيم تراکتورسازي که هفته گذشته يک فرصت بسيار خوب را براي رسيدن به صدر از دست داد و با شکست برابر سپاهان اصفهان نتوانست از باخت خانگي نفت تهران صدرنشين برابر تيم فولاد خوزستان بهره لازم را ببرد، اين هفته دوباره چنين فرصتي را به دست آورده تا چنانچه نفت نتواند در زمين تيم چغر ذوب آهن به برتري برسد، با پيروزي برابر سايپا به صدر جدول راه پيدا کند.

روي کاغذ مي توان ذوب آهن را حريفي سرسخت براي تيم نفت تهران عنوان کرد و بخصوص اينکه اين بازي در اصفهان برگزار خواهد شد و تيم يحيي گل محمدي که شانس آسيايي شدن را دارد، در اين ديدار با دنبال کسب هر سه امتياز خواهد بود و در سوي مقابل نفت براي دومين هفته متوالي بايد برابر تيمي قلدر بازي کند. تيم تحت هدايت فني عليرضا منصوريان هفته گذشته در يک آزمون سخت مغلوب فولاد خوزستان شد تا مشخص شود که مي توان تيم آسيايي نفت را در بهترين وضعيتش شکست داد.

اکنون اين شرايط موجب شده تا شاگردان توني اوليويرا در تيم تراکتورسازي به از دست دادن امتياز توسط تيم ?? امتيازي نفت در اصفهان اميدوار باشند و از انگيزه مضاعفي براي نگه داشتن سه امتياز در خانه برخوردار باشند.

هم اکنون تيم تراکتورسازي با کسب ?? امتياز پس از نفت تهران در جايگاه دوم ايستاده و تيم هاي سپاهان و فولاد نيز هر کدام با ?? امتياز و به تفکيک تفاضل گل به ترتيب در رده هاي سوم و چهارم قرار دارند. شرايط فعلي جدول و البته بازي هاي اين هفته ليگ برتر، احتمال جابجايي در بالاي جدول را قوت بخشيده و تيم هاي مورد اشاره در صدد اين هستند تا در فاصله پنج هفته مانده به انتهاي فصل، گوي سبقت را از رقبا ربوده و خود را به جام قهرماني نزديک تر کنند.

تلاش سايپا براي کسب سهميه

اما در حالي که تيم تراکتورسازي براي رسيدن به صدر تلاش مي کند، سايپا حريف امروز تبريزي ها نيز به دنبال اين است تا در اين فاصله نه چندان زياد تا پايان فصل، مجموع امتيازات خود را به عددي برساند که بتواند سهميه آسيايي کسب کند و در اين ميان سه امتياز بازي امروز مي تواند براي شاگردان مجيد جلالي کاملا ارزشمند و به درد بخور باشد. هم اکنون تيم سايپا با کسب ?? امتياز پس از ذوب آهن ?? امتيازي و استقلال ?? امتيازي، در جايگاه هفتم جدول قرار گرفته و روي کاغذ اين شانس را دارد که با پيروزي در بازي هاي آينده خود، حتي به جمع تيم هاي بالانشين اضافه شده و سهميه ليگ قهرمانان آسيا را به دست آورد. موضوعي که خود مجيد جلالي نيز به آن اذعان کرده و اميدوار است تا شاگردانش در رسيدن به اين مهم دست به تلاش زيادي بزنند.

ديدار دوباره استاد مجيد جلالي با تراکتوري ها

اما ديدار دو تيم تراکتورسازي و سايپا يک نکته ويژه هم دارد و آن، رويارويي دوباره مجيد جلالي و هواداران تراکتورسازي در تبريز است. جلالي فصل گذشته سرمربي تراکتورسازي بود و اين تيم را در مقطعي از فصل به صدر جدول نيز رساند اما در ادامه اتفاقاتي رخ داد که باعث جدايي او از جمع سرخپوشان شد. امروز اما جلالي بار ديگر با هواداران تراکتورسازي ديداري تازه خواهد داشت، ديداري که مي تواند يادآور اتفاقات فصل گذشته باشد. خود مجيد جلالي در اين خصوص اعتقاد دارد که هواداران تراکتورسازي و مردم تبريز نسبت به او محبت دارند. هوادران تراکتورسازي نيز پيش از اين بارها ثابت کرده اند که قدردان افرادي هستند که واقعا در تيمشان زحمت کشيده اند و اگر امروز در تيم ديگري هستند، به واسطه حرفه اي گري و اتفاقات معمول در فوتبال است.

شکست ناپذيري پنج ساله تراکتورسازي

تيم تراکتورسازي تاکنون ?? بار برابر تيم سايپا بازي کرده که حاصل آن سه پيروزي، دو شکست و شش تساوي بوده است. نکته جالب اينکه هر دو برد سايپا برابر تراکتورسازي در ليگ نهم بوده که طي آن نارنجي هاي البرز رفت و برگشت تراکتورسازي را بردند اما از آن زمان تاکنون که پنج سال مي گذرد، سايپا موفق به شکست دادن تراکتورسازي نشده است. بازي رفت دو تيم در فصل جاري در کرج با برتري يک بر صفر تراکتورسازي به پايان رسيد.

 

ديدار تيم هاي تراکتورسازي تبريز و سايپا البرز از چارچوب بازي هاي هفته بيست و ششم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي کشور از ساعت ??:?? امروز پنجشنبه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار مي شود.

-------------------------------

گزارش از محمود نصيرپور

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 7

  آخرین اخبار
مشاور رسانه اي، آشنايي غريب
برنامه‌ريزي براي افتتاح 2700واحد نهضت ملي مسکن در سهند تا دهه فجر
احياي درياچه اروميه نيازمند سهيم کردن مردم در تصميم گيري هاست
دستگيري سارق منازل با اموال سرقتي به ارزش 300 ميليارد ريال
کشف ??? کيلوگرم آرد خارج از شبکه توزيع در مراغه
هشت مرکز غيرمجاز درمان در تبريز پلمب شد
اولين بانوي داور تبريزي جام باشگاههاي واليبال نشسته آسيا را قضاوت خواهد کرد
مشارکت مردم ايران با پليس در سطح دنيا بي نظير است
پيشرفت بخش خصوصي در گرو امنيت سرمايه‌گذاري است
رفع فيلترينگ در صلاحيت‌هاي شوراي نگهبان نيست
  پربازدیدترین اخبار
مشاور رسانه اي، آشنايي غريب
پيشرفت بخش خصوصي در گرو امنيت سرمايه‌گذاري است
مشارکت مردم ايران با پليس در سطح دنيا بي نظير است
رفع فيلترينگ در صلاحيت‌هاي شوراي نگهبان نيست
اولين بانوي داور تبريزي جام باشگاههاي واليبال نشسته آسيا را قضاوت خواهد کرد
کشف ??? کيلوگرم آرد خارج از شبکه توزيع در مراغه
هشت مرکز غيرمجاز درمان در تبريز پلمب شد
برنامه‌ريزي براي افتتاح 2700واحد نهضت ملي مسکن در سهند تا دهه فجر
دستگيري سارق منازل با اموال سرقتي به ارزش 300 ميليارد ريال
احياي درياچه اروميه نيازمند سهيم کردن مردم در تصميم گيري هاست
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.