1394/1/26 - 08 : 47
کد خبر: 2563
خسارت 1.1 ميليارد ريالي طوفان به شبکه برق
برق به مناطق طوفان زده تبريز بازگشت
احرارنيوز:با تلاش شبانه‌روزي شرکت توزيع نيروي برق تبريز، برق به مناطق طوفان‌زده بازگردانده شد.

به دنبال گرد و غبار و طوفان شديد در مناطقي از تبريز و روستاهاي اطراف آن، خساراتي به شبکه برق وارد آمد که موجب قطعي برق در اين مناطق شد.

شرايط نامساعد جوي در روز حادثه 14 مورد از فيدرهاي فشار متوسط محدوده شرکت توزيع نيروي برق تبريز را دچار خاموشي کرد.

مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق تبريز، ميزان خسارت وارد شده در اين حادثه به شبکه توزيع برق تبريز را يک ميليارد و 100 ميليون ريال عنوان کرد و گفت: در اين حادثه به شبکه فشار متوسط و ضعيف هوايي روستاي چاوان، فشار ضعيف هوايي روستاهاي شادآباد عليا، کندرود و سعيد‌آباد و شبکه روشنايي معابر جاده تهران و همچنين روستاي «اوچ‌تپه» شهرستان اسکو خساراتي وارد آمد.

افشين روشن‌ميلاني از حضور سريع کارگروه تخصصي مديريت بحران شرکت توزيع نيروي برق تبريز در محل‌هاي حادثه ديده خبر داد و افزود: با تلاش شبانه‌روزي همکاران برق تبريز در کمتر از 24 ساعت تمام محل‌هاي آسيب‌ديده برق‌دار شدند.

وي ادامه داد: تعداد 15 فاصله از شبکه 20 کيلوولت هوايي به طول 800 متر، 20 فاصله از شبکه فشار ضعيف هوايي به طول 600 متر به همراه تجهيزات، يک دستگاه ترانس هوايي 200 KVA به همراه پايه و همچنين 25 دستگاه کنتور و کابل سرويس در روستاي «چاوان» در اثر اين حادثه آسيب ديده بود که به طور کامل بازسازي شد.

وي همچنين از شکستگي سه اصله تير بتوني و تخريب تجهيزات شبکه فشار ضعيف هوايي به طول 100 متر در روستاي سعيدآباد تبري خبر داد و تصريح کرد: دو اصله پايه فلزي روشنايي 14 متري نيز در مسير دروازه تهران نيز در اين حادثه شکسته شد.

روشن‌ميلاني از آسيب‌ديدگي روستاي «اوچ‌تپه» در شهرستان اسکو خبر داد و خاطرنشان کرد: دو اصله تير شبکه 20 کيلوولت و يک اصله تير شبکه فشار ضعيف در اين روستا در اثر تندباد شکسته شده بود که به همت همکاران مشکل برطرف شد.

وي ادامه داد: دو دستگاه بالابر 14 متري، دو دستگاه جرثقيل 10 تني، يک دستگاه جرثقيل پنج تني، يک دستگاه تريلي، يک دستگاه خاور، يک دستگاه تراکتور، دو دستگاه بيل مکانيکي و 6 دستگاه خودروي سبک در اين عمليات به کار گرفته شد.

روشن‌ميلاني اضافه کرد: احداث شبکه 20 کيلوولت هوايي با يک اصله تير چوبي و 13 اصله تير بتوني با سيم هوايي و يراق‌آلات مربوطه به همراه اصلاح شبکه فشار ضعيف به تعداد 20 فاصله با تعويض کابل خودنگهدار، يراق‌آلات و چراغ از اقدامات انجام يافته شرکت توزيع نيروي برق تبريز در اين حادثه است.

وي با اشاره به نصب 20 دستگاه کنتور جديد به جاي کنتورهاي آسيب ديده گفت: اصلاح کابل کنتور مشترکان به تعداد 40 مشترک و اصلاح سيم‌هاي هوايي پاره شده به تعداد 30 مورد از ديگر اقدامات صورت گرفته در اين حادثه است.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 5

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.