1394/1/25 - 05 : 26
کد خبر: 2558
کسب مقام نخست مسابقات ربوکاپ آزاد ايران توسط تيمي مشترک از ايران خودرو تبريز و دانشگاه ايلخچي
احرارنيوز:تيم مشترک رباتيک ايران خودرو تبريز و دانشگاه آزاد اسلامي ايلخچي مقام نخست دهمين دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ايران را در ليگ ربات‌هاي انسان‌نما کسب کرد.

غلامرضا صادقيان مديرعامل ايران خودرو تبريز صبح امروز در مراسم تجليل از اعضاي تيم رباتيک ايران خودرو تبريز و دانشگاه آزاد اسلامي ايلخچي اظهار داشت: اظهار کرد: ايجاد بسترهاي ضروري براي حضور فعال دانشجويان در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، توليدي و صنعتي ضروري است و بايد بيش از پيش به اين زمينه توجه کرد.
وي با بيان اينکه اين شرکت در صدد تعامل با دانشگاه‌ها براي بهبود روابط علمي و فني است، گفت: اعتقاد ما در اين مجموعه خودروسازي بر مديريت توزيعي است تا تمام سطوح با در اختيار داشتن اختيارات کامل اهداف پيش‌بيني شده را در سطح اين مجموعه به خوبي پيش ببرند.
مديرعامل ايران خودرو تبريز افزود: حمايت از تيم رباتيک دانشگاه آزاد اسلامي ايلخچي بخشي از اين سياست است تا زمينه براي حضور فکرهاي خلاق و مبتکر در تحقق چشم‌اندازهاي ترسيم شده براي آينده اين شرکت امکان ظهور و بروز بيابند.
صادقيان تصريح کرد: توان افرادي مانند تيم رباتيک دانشگاه آزاد اسلامي ايلخچي مي‌تواند در سطح توليدات آينده اين شرکت در بخش ربات‌هاي صنعتي خط توليد بدنه و رنگ و مونتاژ خودرو مورد استفاده قرار گيرد.
مديرعامل ايران خودرو تبريز تصريح کرد: خوشبختانه در حوزه پژوهش و تحقيقات اقدامات خوبي در کشورمان انجام شده و مي شود اما متاسفانه امکان بهره‌مندي از اين تحقيقات براي داخل به شکل مناسب فراهم نشده است که اميدواريم اين اقدام ما پاسخي به بخش علمي کشور براي عينيت بخشيدن به استفاده از توان نيروي انساني به عنوان سرمايه اصلي يک کشور باشد.  
وي گفت: با تاکيد بر استفاده از نخبگان و دانشگاهيان در صنعت خودروسازي براي تامين نيروي انساني اين شرکت با چند دانشگاه وارد بررسي جزئيات متقابل شديم و با دانشگاهيان منطقه همکاري تنگاتنگ داريم.
صادقيان وجود قطب‌هاي علمي و صنعتي در آذربايجان شرقي را با در نظر گرفتن توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي بالاي اين بخش‌ از عوامل ضرورت حرکت در اين مسير ارزيابي کرد.
وي وجود بسترهاي مناسب دانشگاه آزاد ايلخچي را از دلايل انتخاب اين دانشگاه براي همکاري با اين شرکت عنوان و اضافه کرد: با امضاي اين تفاهمنامه مقرر شده بخشي از نيروي انساني مجرب اين دانشگاه براي ارتقاي بهره‌وري نيروي صنعتي در اين شرکت به کار گرفته شود.
وي تصريح کرد: نخبه‌پروري بهتر از نخبه‌يابي است و شرکت‌هاي خودروسازي بايد براي پرورش نخبگان وارد عمل شوند تا هزينه‌هاي بسيار زياد کشور در اين صنعت به حداقل برسد.
محمد نريماني‌راد رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ايلخچي نيز در اين آيين گفت: اغلب رشته‌هاي اين دانشگاه فني و مهندسي است و نزديکي اين دانشگاه به بخش‌هاي مهم صنعتي استان ظرفيت مناسبي براي همکاري با اين بخش را ايجاد مي‌کند.
وي افزود: دانشگاه آزاد ايلخچي در سال 90 در مسابقات بين‌المللي بتن سبک کره‌جنوبي و سال 92 در سازه‌هاي فلزي در سطح کشور مقام نخست را کسب کرد.
تيم دانشگاه آزاد اسلامي ايلخچي با مشاوره و مشارکت واحد فناوري اطلاعات شرکت ايران خودروي تبريز در اين دور از مسابقات حضور داشت و مديرعامل ايران خودروي تبريز با دريافت لوح سپاس از سوي رياست دانشگاه مورد تجليل قرار گرفت.
در اين دوره از مسابقات که از 19 تا 21 فروردين ماه سال جاري در محل نمايشگاه بين‌المللي تهران با حضور 345 تيم از 18 کشور جهان برگزار شد تيم دانشگاه آزاد اسلامي ايلخچي با مشارکت شرکت ايران خودروي تبريز توانست در ليگ ربات انسان‌نماي بزرگسال با غلبه بر حريفان خود جايگاه برتر را کسب کند.
تيم مشترک رباتيک ايران خودروي تبريز و دانشگاه آزاد اسلامي ايلخچي متشکل از سعيد سعيدوند، بهزاد سلماني، معصومه جعفري، مهري غيبي، عليرضا کريمي، اکبر کوماري به سرپرستي مرتضي عباس‌زاده تشکيل يافته بود.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 8 + 6

  آخرین اخبار
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
خانواده‌ اي 11 نفره گرفتار در کوه اکوز داغي مهمان هلال‌ احمر شدند
تشکيل کميته ويژه براي اجراي پروژه استراتژيک جاده جلفا- کلاله
دستگيري 7 نفر از اراذل و اوباش تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.