1400/12/02 - 15 : 33
کد خبر: 25254
پزشکيان : عده‌اي زماني مي‌گفتند مذاکره اَخ و بد است و الان دنبال آن افتادند/ يا گفتگو نکنيم يا مستقيم با خود آمريکا حرف بزنيم/ روسيه و چين منفعت ما را نمي‌خواهند
احرار: ما راهي جز گفتگو با دنيا، همسايگان و حتي دشمنان نداريم. خداوند مي‌فرمايند هروقت تو را به گفتگو و صلح دعوت کردند بپذير، اما مواظب باش کلاه سرت نرود.

نماينده مردم تبريز  در پاسخ به اين سوال که تا چه اندازه دست تيم مذاکره کننده فعلي نسبت به تيم مذاکره کننده در دولت روحاني بازتر است، گفت: الان مي‌بينيم نه مجلس و نه صداوسيما هيچ حرفي نمي‌زند، اصلا نمي‌گويند مملکت را فروخته اند و نمي‌گويند برجام را نيم ساعته امضا کرده اند اتفاقا مي‌گويند تيم مذاکره کننده در حال گفت وگوي عزتمندانه است و حتي مي‌گويند همان برجام نيم ساعته را مي‌خواهند.

مسعود پزشکيان اظهار کرد: ما هيچ راهي به جز گفتگو با دنيا، همسايگان و حتي دشمنان خودمان نداريم در قرآن خداوند مي‌فرمايند هروقت تو را به گفتگو و صلح دعوت کردند بپذير، اما مواظب باش که سرت کلاه نرود.

وي افزود: اينکه عده‌اي زماني مي‌گفتند مذاکره اخ و بد است و الان دنبال آن راه افتادند نامردي و بي انصافي است. انصاف اين است که انسان هر وقت به چيزي معتقد است اگر شما هم اجرا کرديد بگويد کار خوبي انجام مي‌دهيد، ولي اين بي انصافي است که وقتي شما اجرا کرديد بگويند خائنيد، ولي وقتي خودشان اجرا کردند، بگويند عزتمنداته است.

وي ادامه داد: متاسفانه در اين مملکت جريانات براي تخريب همديگر است و نه کمک و نقد منصفانه يکديگر. در دوره‌اي مي‌گفتند مجلس به دنبال حل مشکلات معيشتي نيست؛ الان چرا اين مجلس معيشت را درست نمي‌کند، اتفاقا وضعيت معيشت بدتر شده است؛ کف خيابان را هم نگاه کنيد متوجه مي‌شويد همه چيز بدتر شده است.

نايب رئيس مجلس دهم گفت: اگر مي‌خواهيم مشکل حل شود بايد دست از اختلاف وحرف‌هاي سياسي برداريم و دست به دست هم بدهيم تا مشکلات مردم حل شود.

مسعود پزشکيان در مورد امکان مذاکره مستقيم با آمريکا گفت: نمي‌دانم سياست نظام براي مذاکره با آمريکا چيست، اما بهتر است گفتگو کنند و مشکلات مردم را حل کنند.

وي تاکيد کرد: به جاي اينکه روسيه واسطه شود تا با سفير انگليس حرف بزند، اين‌ها خودشان بروند مستقيم حرف بزنند و کوتاه هم نيايند و از حق و حقوق مملکت دفاع کنند.

پزشکيان افزود: يا گفتگو نکنيم يا با خود طرف [آمريکا] مستقيم بنشينيم حرف بزنيم. روسيه و چين منفعت ما را نمي‌خواهند، قطعاً آن‌ها دنبال منفعت خودشان هستند. در دنيا کسي هواي ما را نخواهد داشت چرا که دنبال منفعت خودشان هستند و اتفاقاً اگر بتوانند سر ما کلاه هم مي‌گذراند.

 

عصر ايران

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 7 + 3

  آخرین اخبار
تقابل‌سازي ميان رسانه و روابط عمومي، بازي در زمين بي‌اعتمادي
فيلم کوتاه بچه‌هاي مدرسه ارس روي ميز تدوين رفت
ميثاق شورا و شهرداري، انجام تکاليف در چارچوب بودجه است
هشدار رگبار شديد، طوفان و بارش تگرگ در 3 استان طي امروز
شهرداري منطقه 1 در حادثه ريزش واحدهاي مسکوني ملازينال سربلند شد
ورزش براي کارمندان يک ضرورت حياتي است
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
اتمام جشنواره خانوادگي ورزشي و فرهنگي "ايرانِ جان"
اگر صلح باشد براي همه منطقه است و اگر جنگ باشد همه منطقه را دربر مي‌ گيرد
نقش هوش مصنوعي در شوراي شهرچيست ؟
  پربازدیدترین اخبار
هشدار رگبار شديد، طوفان و بارش تگرگ در 3 استان طي امروز
فيلم کوتاه بچه‌هاي مدرسه ارس روي ميز تدوين رفت
ميثاق شورا و شهرداري، انجام تکاليف در چارچوب بودجه است
ورزش براي کارمندان يک ضرورت حياتي است
تقابل‌سازي ميان رسانه و روابط عمومي، بازي در زمين بي‌اعتمادي
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
شهرداري منطقه 1 در حادثه ريزش واحدهاي مسکوني ملازينال سربلند شد
اتمام جشنواره خانوادگي ورزشي و فرهنگي "ايرانِ جان"
اگر صلح باشد براي همه منطقه است و اگر جنگ باشد همه منطقه را دربر مي‌ گيرد
مسيرگشايي ها؛ گام مهم در کاهش ترافيک شريان هاي اصلي تبريز
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.