1394/1/10 - 04 : 55
کد خبر: 2479
نوبت خداحافظي کارلوس فرا رسيد؟!
ايران - زلاتان در سکانس پاياني کي‌روش
احرارنيوز:تيم ملي ايران فرداشب در ديداري تدارکاتي به مصاف سوئد خواهد رفت.

به گزارش احرارنيوز به نقل از فارس، تيم ملي فوتبال ايران سه شنبه از ساعت 23 در ورزشگاه فرندز آرناي استکهلم در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم ملي سوئد مي‌رود

تيم ملي ايران در شرايطي به مصاف سوئد خواهد رفت که طبق توافق به عمل آمده بين فدراسيون فوتبال ايران و کارلوس کي‌روش، سرمربي پرتغالي تيم ملي قرار است کي‌روش پس از اين ديدار از سرمربيگري تيم ملي خداحاظي کرده و جاي خود را به فرد ديگري بدهد.

البته تيم ملي در ديدار با شيلي، تيم پانزدهم رده‌بندي فيفا نتيجه دور از انتظار و فوق‌العاده‌اي را کسب کرد تا در آستانه خداحافظي کي‌روش از تيم ملي و در حالي که سکانس پاياني اين مربي در فوتبال ايران فرا رسيده است، جو فوتباليِ جامعه دوباره به سود اين مربي پرتغالي شده و هواداران فوتبال ملي ايران يک بار ديگر خواهان ادامه همکاري اين مربي با تيم ملي ايران براي سال‌هاي آينده باشند.

در اين بين اما به قول کي‌روش کادر اداري جديد فدراسيون فوتبال بر خلاف کفاشيان، با توجه به شرايط اخير و ارزيابي نتايجي که اين مربي در طول عمر مربيگري خود در ايران با تيم ملي کشورمان گرفته است، خيلي تمايلي به ماندن او نشان نداده و با احساسي برشمردن آنچه که اين روزها بر هواداران فوتبال ايران و علاقمندان به تيم ملي قالب شده است، اعتقاد دارند بايد در اين مورد با کارشناسي به اظهارنظر پرداخت.

در هر صورت ديدار با تيم ملي سوئد علاوه بر اينکه طبق گفته طرفين، آخرين ديداري خواهد بود که ‌کي‌روش به عنوان سرمربي تيم ملي ايران را هدايت خواهد کرد، از جنبه‌هاي ديگري نيز براي فوتبالدوستان ايراني قابل اهميت و مورد توجه است که از جمله آنها مي‌توان به حضور فوق ستاره سوئدي در اين ديدار مقابل ملي‌پوشان فوتبال ايران اشاره کرد.

زلاتان ابراهيموويچ که اين روزها حتي شايعات مبني بر خداحافظي‌اش از ميادين را رد کرده و اعلام کرده است در آينده به مأموريت‌هاي جديدتر فکر مي‌کند به قدري جذابيت دارد که مي‌تواند يک تنه در صورت حضور در ترکيب اصلي سوئد مقابل ايران، اين ديدار را تحت‌‌الشعاع حضور خود قرار داده و شايد بي جهت نباشد اگر اين مسابقه دوستانه را تقابل تيم ملي ايران و زلاتانِ بزرگ بناميم.

از سوي ديگر ملي‌پوشان کشورمان که اين روزها دست به هر کاري مي‌زنند تا کي‌روش را نگه دارند مي‌خواهند به مانند ديدار با شيلي نمايشي خيره کننده از خود ارائه کنند و با دوندگي بالا، سوئد را هم در آخرين روزي که کارلوس روي نيمکت تيم ملي ايران مي‌نشيند به نسخير دربياورند.

در اين ديدار به نظر نمي‌رسد خيلي شاهد تغييرات اساسي در ترکيب اصلي تيم ملي باشيم و شايد فقط در فاز هجومي خسرو حيدري و در فاز دفاعي اميرحسين صادقي يا مرتضي پورعلي گنجي به ترکيب اصلي وارد شوند.

تيم ملي ايران در آخرين رده بندي اعلام شده فيفا در مکان چهل و يکم قرار دارد و سوئد نيز 4 پله پايين تر از تيم ملي ايران در اين رده بندي قرار دارد.

همچنين طبق توافق به عمل آمده قرار است تيم ملي ايران در اين ديدار تدارکاتي با لباس قرمز رنگ به مصاف تيم ملي سوئد برود و از سوي ديگر سوئدي‌ها نيز با لباس‌هاي هميشگي خود زرد و آبي‌رنگ مقابل ايران صف‌آرايي خواهند کرد.

تيم ملي ايران بعد از اين مسابقه، سوئد را به مقصد کشورمان ترک خواهد کرد و چهارشنبه ساعت 20:30 وارد ايران خواهد شد.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 6 + 2

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.