1400/11/20 - 15 : 22
کد خبر: 23132
دروازه‌بان تيم فوتسال مس:
دچار سونامي کرونا شديم/ ديدار با گيتي‌پسند منطقي نيست
احرار: دروازه‌بان تيم فوتسال مس سونگون مي‌گويد اين تيم دچار سونامي کرونا شده است تصميم سازمان ليگ فوتسال براي تعويق بازي با گيتي پسند مي‌تواند بهتر باشد.

عليرضا صميمي دروازه بان تيم فوتسال مس سونگون در خصوص تعويق بازي اين تيم با گيتي پسند در هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتسال گفت: قرار بود بازي فردا برگزار شود اما دچار سونامي کرونا  شده‌ايم. تست حدود 18 نفر از اعضاي تيم از جمله خود من مثبت شده است. وضعيت عجيب و غريبي است و خودمان هم تعجب کرده‌ايم.

صميمي درباره اينکه منشا ورود ويروس کرونا به تيم مس کجا بوده است؟ تاکيد کرد: دو هفته پيش با تيم فولاد زرند بازي داشتيم. وقتي از کرمان برگشتيم احساس سرماخوردگي داشتيم و بدن‌هايمان خسته بود. اين را به حساب تحليل رفتن بدن بازيکنان به خاطر بازي گذاشتيم. اما قبل از بازي هفته قبل با کراپ که دو روز در اردو بوديم، اين وضعيت تشديد شد و بعد از اين مسابقه همه چيز خراب شد.

وي با بيان اينکه اکثر بازيکنان مس به کرونا مبتلا شده‌اند، تصريح کرد: بعد از بازي با کراپ تمرينات تعطيل شد. من هر سه دوز واکسن را زده بودم اما بدن درد و سردرد عجيبي داشتم. وقتي ديروز اعلام کردند بازي مس با گيتي پسند سه روز به تعويق افتاده است، به سالن رفتيم و کمي وزنه زديم! البته حميد بي غم سرمربي تيم تاکيد کرد که هر بازيکن شرايط عادي ندارد، تمرين نکند.

دروازه بان ملي پوش تيم مس سونگون خاطرنشان کرد: بايد دوباره روز جمعه تست کرونا بدهيم و ببينيم شرايط چه مي‌شود. فقط يک جلسه تمرين کرده‌ايم و امروز هم در سالن با دو ماسک تمرين خواهيم داشت! بايد ببينيم حال بازيکنان چطور است. آيا تمرين در اين شرايط، تاثير منفي روي بازيکنان ندارد؟ همه بازي‌هاي ليگ براي ما مهم است اما نظر شخصي ام اين است که برگزاري بازي در روز يکشنبه منطقي نيست. تصميم گيرنده سازمان ليگ فوتسال است و هر طور خودشان صلاح بدانند.

صميمي ادامه داد: بازي تيم فوتبال استقلال با هوادار و پيکان به خاطر ابتلاي اعضاي استقلال به کرونا لغو شد. آنها کرونا داشتند و ما هم کرونا داريم. بعضي‌ها فکر مي‌کنند عمداً نمي‌خواهيم با گيتي پسند بازي کنيم. من هميشه صادقانه صحبت مي‌کنم. ?? نفر از تيم مس مبتلا به کرونا هستند. حتي تست بازيکن تيم اميد مس که با ما تمرين نکرده بود و فقط با تيم به کرمان آمده بود، مثبت شد. واقعاً تيم ما دچار سونامي کرونا شده است.

وي با تاکيد بر اينکه تکليف سفر مس به اصفهان و بازي با گيتي پسند مشخص نيست، گفت: روز جمعه تست مي‌دهيم. نمي دانم اگر تست‌ها مثبت باشد، چطور به اصفهان برويم. با هواپيما که نمي‌شود؛ سفر بايد با اتوبوس باشد. در اين صورت بازيکنان گيتي پسند و يا هتل محل اقامت ما چه گناهي کرده‌اند؟ آنها هم پاسوز اين تصميم مي‌شوند. به نظرم مي‌شود اين بازي را بيشتر به تعويق انداخت. مسابقات ليگ به صورت حذفي برگزار نمي‌شود و مي‌توان تدابير بهتري داشت.

به گفته صميمي، کرونا حتي به اعضاي خانواده بعضي از بازيکنان مس هم سرايت کرده است. وي گفت: فرزندان حميد احمدي و قاسم عروجي تب کرده‌اند. اگر بازي با گيتي پسند برگزار شود، 10- 15 خانواده ديگر به کرونا مبتلا مي‌شوند. شخصاً حاضرم فوتسال را کنار بگذارم ولي تا آخر عمر سالم باشم. سلامت بايد در اولويت تصميمات باشد. شايد سازمان ليگ هم تحت فشار باشد ولي مي‌توان بهتر به اين قضيه نگاه کرد.

 

مهر

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 2

  آخرین اخبار
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
  پربازدیدترین اخبار
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.