1393/10/23 - 13 : 38
کد خبر: 2088
بايد براي تيم ملي دعا کرد
کياني: بازوبند را به آندو مي دهم
احرارنيوز: مهدي کياني کاپيتان تراکتورسازي معتقد است در حال حاضر بايد از تيم ملي حمايت کرد تا در جام ملت هاي آسيا نتايج خوبي بگيرد.

مهاجراني از تراکتور تعريف کرد
در اردوي دوبي تمرينات خوبي داشتيم و هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرينات مان را انجام داديم و خداراشکردر اين اردو مصدوم نداديم و در نهايت آمادگي به تبريز برگشتيم. بايد تمرينات مان را همينطور ادامه دهيم تا در نيم فصل دوم دوباره به شرايط خوب برسيم.در اردوي دوبي آقاي مهاجراني خيلي براي تيم زحمت کشيدند و کنار ما بودند. صحبت هاي ايشان روي بچه ها تاثير مثبتي گذاشته بود. آقاي مهاجراني از شرايط تراکتور تعريف کرد و گفت: مي توانيد موفق شويد و دوندگي خوبي داريد.

بايد دوباره صدرنشين شويم
تمام تلاش مان همين است که در نيم فصل دوم دوباره صدرنشين شويم و بتوانيم با قدرت جلو برويم البته کارمان در نيم فصل دوم سخت تر است. چون تيم ها از همديگر شناخت خوبي دارند و امتياز گيري به همين راحتي نيست. بايد در زمين براي تراکتور همدل باشيم. در نيم فصل اول مدافعان ما هم خيلي زحمت کشيدند اما در ادامه بازي ها با صحبت هاي کادر فني مدافعان محکم تر از قبل بازي مي کنند.

لک بايد انگيزه اش را سه برابر کند
در اين مدت به عنوان کاپيتان تيم براي بازگشت حامد لک به تمرينات با کادر فني صحبت کردم و محمد ايرانپوريان هم که از قديمي هاي تيم است براي بازگشت او صحبت کرد. هر بازيکن ديگري هم بود اين کار را مي کردم. ما حامد را دوست داريم و اگر او قدر خودش را بداند يکي از بهترين دروازه بانان ايران است که مي تواند به تراکتورسازي کمک کند و در آينده هم به تيم ملي دعوت شود. او دروازه بان کوچکي نيست و اگر مي خواهد با قدرت برگردد بايد انگيزه اش را سه برابر کند.

باشگاه خوب پول داده
امسال باشگاه خوب پول داده و تا حالا بازيکنان حدود 50درصد از مبلغ قراردادشان را دريافت کرده اند و از اين لحاظ مشکلي نداريم. در حال حاضر باشگاه حرفه اي کار مي کند تا در ليگ و آسيا بتوانيم موفق کار کنيم.آقاي نظمي براي باشگاه زحمت کشيد و اقاي عباسي هم سخاوتمند است و در اين مدت براي باشگاه زحمت کشيدند.

بازوبند را به آندو مي دهم
اگر آندرانيک تيموريان بازوبند کاپيتاني را بخواهد بازوبند را به او مي دهم. او پيشکسوت من است و به او احترام مي گذارم. هميشه به بزرگتر از خودم احترام مي گذارم.

بايد براي تيم ملي دعا کنيم
تيم ملي مقابل بحرين خيلي خوب و با نظم بازي کرد. تيم ملي با دوندگي خيلي خوب توانست صاحب توپ و ميدان باشد و ما مي توانيم امسال در آسيا شگفتي ساز شويم. بايد با قدرت ادامه دهيم و بتوانيم جام را بگيريم. تمام بازيکنان تيم ملي عالي بودند. در حال حاضر وقت انتقاد از تيم ملي نيست و بايد براي موفقيت تيم ملي دعا کنيم.
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 5

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.