1393/10/18 - 04 : 43
کد خبر: 1943
با حضور سردار احمدي‌مقدم انجام شد
بهره‌برداري از مجهزترين بيمارستان ناجا در شمال‌غرب کشور در تبريز
احرارنيوز:بهره‌برداري از مجهزترين بيمارستان ناجا در شمال‌غرب کشور در تبريز با حضور سردار احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي، معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا و استاندار آذربايجان‌شرقي آغاز شد.

به گزارش احرارنيوز به نقل از فارس، سيد محمدرضا سيداحمديان صبح امروز در مراسم افتتاح نخستين بيمارستان ناجا در منطقه شمال‌غرب کشور در تبريز اظهار داشت: بيمارستان الغدير در منطقه شمال غرب کشور در شرايطي انجام مي‌شود که مطابق با سياست‌هاي معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا در چندين استان کشور در شمال شرق، جنوب، جنوب غربي و مرکز کشور با برخورداري از بيمارستان‌ها ناجا به عنوان استان معين محسوب شده و خدمات درماني به خانواده بزرگ ناجا در استان‌هاي همجوار را به عهده دارند.

وي افزود: افتتاح بيمارستان الغدير در منطقه شمال‌غرب با توجه به کمبودي که در اين حوزه وجود داشت از ضرورت‌ها و اولويت‌هاي اين معاونت بود.

احمديان در خصوص مشخصات فيزيکي اين بيمارستان که در سال 88 کلنگ زني شد، اظهار داشت: بيمارستان الغدير ناجا با زيربناي 18 هزار و 200 متر مربع در 6 طبقه مشتمل بر بخش‌هاي بستري، جراحي، زايشگاه، اتاق‌هاي عمل، بستري مغز و اعصاب، بستري داخلي و بخش‌هاي آي سي يو، سي سي يو، اورژانس احداث شده است.

وي تصريح کرد: اين بيمارستان مجهز به درمانگاه‌هاي اعصاب و روان، فيزيوتراپي، قلب، ارتوپدي، دندانپزشکي، زنان و مردان، درمانگاه زنان و اطفال، گوش و حلق و بيني، پوست، چشم پزشکي، جراحي عمومي و درمانگاه‌هاي تخصصي است.

معاون بهداد ناجا افزود: بيمارستان الغدير ناجا به طور گسترده خدمات بهداشتي و درماني به پليس مرزي، کارکنان ناجا و خانواده‌هاي آنان ارائه مي‌دهد و به دليل مجاورت با مرز با اجراي طرح توريسم درماني و جذب عوايد حاصل از آن امکان تامين مخارج بيمارستان و تجهيز آن به امکانات پيشرفته روز و در نهايت ارائه هر چه کيفي‌تر خدمات بهداشتي و درماني به خانواده ناجا فراهم مي‌‌آيد.

وي در خصوص شيوه افتتاح بيمارستان الغدير تبريز خاطرنشان کرد: بيمارستان الغدير تبريز نخستين بيمارستاني است که بر اساس تدبير فرمانده کل ناجا افتتاح آن تنها فيريکي و سخت‌افزاري نبوده است و همزمان با افتتاح فيزيکي آن، افتتاح نرم‌افزاري آن امروز همزمان با هفته وحدت و ايام ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) انجام شد.

احمديان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نيروي انساني در بيمارستان مستقر و بيمارستان در حال خدمات‌رساني به مراجعان است.

وي افزود: بر خلاف بسياري از بيمارستان‌هاي کشور که مدتي پس از افتتاح آغاز به فعاليت مي‌کنند، بيمارستان الغدير ناجا به دليل فعال بودن بخش‌هاي بيمارستاني حتي در اتاق عمل امروز عمل جراحي انجام شد.

گزارش حاکي است، بيمارستان 64 تختخوابي الغدير ناجا تبريز در 6 طبقه و با هزينه بيش از 50 ميليارد تومان در مدت پنج سال احداث و تجهيز شده است.

اتاق‌هاي عمل بيمارستان الغدير ناجا با بالاترين استانداردهاي روز دنيا طراحي و ساخته شده و داراي هشت اتاق است.

اتاق عمل مرکزي که داراي سه اتاق عمل فعال، يک اتاق عمل رزرو و يک اتاق ريکاوري مجهز به 6 تخت است، داراي ست‌ استريل مخصوص براي انواع عمل‌هاي ارتوپدي، مغز و اعصاب، چشم و جراحي‌هاي عمومي است.

 

بهره‌برداري از مجهزترين بيمارستان ناجا در شمال‌غرب کشور در تبريز - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931018000282#sthash.mfJwqyDI.dpuf
کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 1 + 5

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.