1393/10/17 - 09 : 12
کد خبر: 1927
ابزار اطلاع رساني در اختيار دولت نيست،
استاندار آذربايجان شرقي: تلاش هاي دولت به خوبي انعکاس نمي يابد
استاندار آذربايجان شرقي گفت: کارهاي دولت انعکاس نمي يابد و اين نشانه مظلوميت آن است که يک دليل آن، نبود ابزار اطلاع رساني و دليل ديگر آن شيوه اطلاع رساني رسانه هاست.

به گزارش احرارنيوزاسماعيل جبارزاده روز چهارشنبه در همايش فرمانداران استان، افزود: نبايد اجازه دهيم کارهاي مثبت دولت در مقابل برخي مشکلات نا ديده گرفته شود و لازم است اطلاع رساني رسانه ها به ويژه صدا و سيما از عملکرد دولت منصفانه باشد.

وي باتاکيد بر اين که فرمانداران بايد در انعکاس عملکرد دولت فعال تر باشند، گفت: دهه فجر فرصت خوبي براي اين کار است و فرمانداران بايد با تعامل بيشتر با رسانه ها و حضور در بين مردم عملکرد دولت را اطلاع رساني کنند و به طور قطع مردم از شنيدن کارها و موفقيت هاي دولت خوشحال مي شوند.

استاندار آذربايجان شرقي با بيان اين که حل مساله هسته اي اولويت دولت يازدهم است، اعلام کرد: با توجه به اين که اين موضوع در همه بخش هاي کشور تاثيرگذار است، لذا دولت عمده تمرکز و انرژي خود را براي مديريت اين موضوع قرار داده و با حل ان بخش عمده اي از مشکلات کشور قابل حل خواهد بود.

جبارزاده با بيان اين که وقتي تمرکز دولت بر روي مسايل خارجي است، نبايد دولت را درگير مسايل داخلي کنيم، افزود: عملکرد تک تک مسوولان بايد در جهت کمک به دولت باشد و مسايل داخلي به نحوي مديريت شود که مشکلي بر مشکلات دولت اضافه نشود.

وي لازمه اين امر را تدبير در تمام امور و وحدت و همدلي بين مسوولان دانست و گفت: امروز دولت در شرايط خاصي قرار دارد و بايد اين اطمينان را بدهيم که در مسايل داخلي مشکلي نخواهيم داشت.

وي با بيان اين که دولت با وجود مشکلات و تنگناها، توجه ويژه اي به دو مقوله سلامت و امنيت دارد، اظهار کرد: در حوزه امنيت، حفظ ثبات و اقتدار نظام وجهه همت دولت قرار گرفته و امروز دولت جمهوري اسلامي ايران، قوي ترين دولت در منطقه است و همه کشورها به اين نتيجه رسيده اند که بدون هماهنگي و نظر ايران هيچ اتفاقي در منطقه به نتيجه نمي رسد.

جبارزاده با بيان اين که امروز آذربايجان شرقي جزو امن ترين استان هاي کشور است، افزود: اين موفقيت ثمره وحدت و همدلي مسوولان استان به ويژه اعضاي شوراي تامين شهرستان هاست که توجه به اين امر بايد استمرار داشته باشد.

استاندار آذربايجان شرقي همچنين به اقدامات دولت در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: دولت آبروي خود را در بخش سلامت قرار داده و با وجود مشکلات، هزينه سنگيني را در اين بخش متقبل شده که نتيجه آن رضايت مندي مردم بوده است.

جبارزاده همچنين با تاکيد بر تعامل مثبت و محبت آميز دولت با مردم، فرمانداران را به توجه ويژه به اين اصل فراخواند و گفت: خوشبختانه امروز فضاي صميميت بين فرمانداران و مردم وجود دارد، اما باز هم بايد تقويت شود.

وي افزود: ارتباط مستمر و تعامل مثبت با مردم، خانواده هاي شهدا و گروه هاي سياسي جزو خواسته هاي دولت است و مردم نبايد در مراجعه به فرمانداري يا ساير ادارات درها را بسته ببينند.

وي بيان اينکه مشکلات ويژه به کار ويژه نياز دارد، گفت: حل مشکل اسناد املاک شهر ميانه که از سال هاي گذشته وجود داشت يک نمونه از کار ويژه است که با پيگيري فرماندار اين شهرستان حل شد و اين گونه اقدامات بايد بيشتر شود.

جبارزاده اضافه کرد: بخشي از مشکلات استان نيازمند پول و اعتبار ويژه اي نيستند و با اندکي اراده و پيگيري قابل حل هستند که بايد فرمانداران در اين خصوص اهتمام بيشتري داشته باشند.

جبارزاده همچنين با اشاره به بحث احياي درياچه اروميه، خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود اين که عمليات اجرايي اين کار بزرگ و علمي از سه ماه پيش آغاز شده اما هنوز هم برخي افراد غيرمرتبط به دلايل مختلف درباره آن اظهار نظر مي کنند که جايي براي اين حرف ها وجود ندارد.

وي مسکن مهر را از دغدغه هاي مسوولان دولت عنوان کرد و گفت: اين طرح مشکل ناخواسته اي بود که گريبان گير اين دولت شده، اما به هر حال بايد ساماندهي شود و از فرمانداران مي خواهم که شخصا مديريت اين موضوع را بر عهده بگيرند تا بتوانيم مردم را از بلاتکليفي نجات دهيم.

جبارزاده با تاکيد بر برخورد جدي با سودجويان در اين زمينه، گفت: فرمانداران بايد با قدرت از منافع مردم دفاع کنند و اجازه ندهند عده اي سودجو، با سرپيچي از تعهدات خود به منافع مردم آسيب بزنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 5 + 3

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.