1393/10/8 - 08 : 26
کد خبر: 1785
رئيس دانشگاه تحصيلات تکميلي استان زنجان خبر داد
فعاليت هزار دانشجو در دانشگاه تحصيلات تکميلي علوم پايه زنجان
احرارنيوز:رئيس دانشگاه تحصيلات تکميلي استان زنجان گفت: يک هزار دانشجو در حال حاضر در دانشگاه تحصيلات تکميلي اين استان در حال تحصيل هستند.

به گزارش احرارنيوز به نقل از فارس، حميد خالصي‌فرد ظهر امروز در جمع دانشجويان و پژوهشگران دانشگاه تحصيلات تکميلي اظهار کرد: دانشگاه تحصيلات تکميلي به دنبال ارتباطات وسيع بين‌المللي بر اساس تجربه دانشجويان و اساتيد است.

وي با بيان اينکه از سال 1372 اين ارتباط وجود داشته است، افزود: از سفر اساتيد به خارج از کشور حمايت شده است.

اين مسئول با اشاره به حضور اساتيد برتر خارجي در دانشگاه تحصيلات تکميلي ادامه داد: همکاري‌هاي علمي بين‎المللي با دانشگاه‎ها و مراکز علمي و تحقيقاتي با خارج از کشور وجود دارد.

رئيس دانشگاه تحصيلات تکميلي استان زنجان از عضويت 100 نفر به عنوان عضو هئيت علمي در اين دانشگاه خبر داد و افزود: يک هزار و 350 نفر فارغ‌التحصيل شده و يک هزار نفر نيز در حال تحصيل هستند.

خالصي‌فرد از چاپ يک هزار و 420 مقاله در مجلات بين‌المللي خبر داد و افزود: اين دانشگاه در سال 2007 دانشگاه جايزه بانک توسعه اسلامي را از آن خود کرد.

وي با بيان اينکه ارتباط با خيرين از برنامه‌هاي موفق دانشگاه است، افزود: کتابخانه نيز به همت خيرين در اين دانشگاه احداث شده است.

اين مسئول با اشاره به اينکه همه دانشجويان داراي خوابگاه هستند، افزود: اين خوابگاه‌ها در مجموعه دانشگاهي قرار دارد.

رئيس دانشگاه تحصيلات تکميلي استان زنجان با اشاره به احداث سالن غذاخوري توسط خيرين گفت: مسجد دانشگاه نيز تا چند ماه آينده به بهره‌برداري مي‎رسد.

خالصي‌فرد با بيان اينکه احداث سالن ورزشي از برنامه‌هاي دانشگاه است، ادامه داد: خانه رياضيات نيز به خانه علم با برنامه‎ريزي‎هاي لازم ارتقا مي‎يابد.

وي ادامه داد: مرکز رشد و پارک علم و فناوري از سال 1385 فعاليت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: اين پارک در چهار طبقه احداث شده است.

اين مسئول با اشاره به اينکه گردش مالي پارک علم و فناوري و مرکز رشد در سال 92 حدود 43 ميليارد دلار بوده است، افزود: پيش‌بيني براي سال جديد 110 ميليارد دلار است.

*ياد گرفتن و ياد دادن در دانشگاه تحصيلات تکميلي اصل است

استاد فيزيک دانشگاه تحصيلات تکميلي استان زنجان نيز در ادامه اين جلسه اظهار کرد: ياد گرفتن و ياد دادن در دانشگاه تحصيلات تکميلي اصل است.

پرفسور يوسف ثبوتي با بيان اينکه تشريفات در اين دانشگاه حذف شده است، افزود: در کل چارت سازماني اين دانشگاه تنها يک نفر به عنوان راننده فعاليت مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه در سال‌هاي اوليه تاسيس دانشگاه در سال 88 حدود 25 درصد بودجه به پژوهش اختصاص يافت، افزود: امسال 15 درصد بودجه به پژوهش اختصاص مي‌يابد.

اين استاد دانشگاه ادامه داد: دانشجو، استاد و کارمند 24 ساعته در اين دانشگاه فعاليت مي‌کنند، افزود: مشکلي براي حضور افراد وجود ندارد.

استاد فيزيک دانشگاه تحصيلات تکميلي در پايان با بيان اينکه از اساتيد خارجي در اين دانشگاه استفاده نمي شود، افزود: از اساتيد ميهمان خارجي استقبال مي‌کنيم.
 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 3 + 6

  آخرین اخبار
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
  پربازدیدترین اخبار
جشن روز کارگر با حضور پاکبانان شهرداري برگزلر مي شود
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
نشست شهرداران شهرهاي جاده ابريشم فردا برگزار مي‌شود
نخستين موزه برق و روشنايي تبريز راه‌اندازي مي‌شود
تساوي تراکتور و استقلال در ايستگاه بيست و پنجم
؛ بهره برداري از 80درصد پروژه هاي آموزشي کلانشهر تبريز تا پايان سال 1403
اولين کتابخانه تخصصي ارتباطات در تبريز راه‌اندازي مي‌شود/ تأکيد شهردار تبريز بر اميدآفريني و طرح مطالبات اساسي توسط روابط عمومي‌ها
آماده برگزاري انتخابات تمام الکترونيکي هستيم
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.