1393/10/1 - 04 : 45
کد خبر: 1687
معاون وزير راه و شهرسازي:
1400 راهدار در کشور استخدام مي‌شوند
احرارنيوز: معاون توسعه منابع انساني وزير راه و شهرسازي گفت: به زودي مراحل استخدام يک‌هزار و 400 نفر راهدار در استان‌هاي مختلف کشور آغاز مي‌شود.

به گزارش احرارنيوز به نقل زا فارس، سيد سعيد سيدعلايي در حاشيه مراسم روز راهدار در گفت‌و‌گو يي در اردبيل اظهار کرد: ما از طريق معاونت توسعه راهبردي رئيس جمهور کار استخدام يک‌هزار و 400 راهدار را پيگير هستيم که به زودي بر اساس سهميه ابلاغي به استان‌ها استخدام آن‌ها آغاز خواهد شد.

وي افزود: اين استخدام منهاي مجوز استخدامي پنج هزار نيرو در وزارت راه و شهرسازي است که آن را نيز اعمال مي‌کنيم و اميدواريم با صدور مجوز مراحل اجرايي آن آغاز شود.

معاون توسعه منابع انساني وزير راه و شهرسازي از حاکميتي شدن کليه پست‌هاي راهداري در کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه معاونت توسعه منابع انساني و راهبردي رئيس جمهور تمامي پست‌هاي راهداري حاکميتي شده و مشکلاتي که پيش از اين در اين حوزه داشتيم برطرف مي‌شود.

سيدعلايي از آغاز آموزش راهداران در کشور خبر داد و تصريح کرد: براساس توافق‌نامه‌اي که بين مرکز تحقيقات راه و شهرسازي و مجموعه‌هاي علمي و آموزشي و دانشگاهي در کشور به انجام رسيده از امروز اول دي ماه آموزش راهداران آغاز شده و ما در تهران در 2 مرکز آموزشي اين برنامه‌ها را تعقيب مي‌کنيم.

اين مسئول ادامه داد: در ساير استان‌ها نيز به تدريج تا پايان امسال و سال آينده دوره‌هاي آموزشي آغاز خواهد شد تا راهداران بتوانند با آموزش‌هاي نوين در اين حوزه بيشتر آشنا شوند.

معاون توسعه منابع انساني وزير راه و شهرسازي از حذف نقاط حادثه‌خيز و همچنين تقويت ايمني جاده‌ها خبر داد و عنوان کرد: ما شرايط بسيار سختي را در زمستان در برخي از استان‌ها در حوزه راه شاهد هستيم به طوري که گذر هموطنان‌مان بدون حضور راهداران از اين جاده‌ها به دليل بارش سنگين برف امکان‌پذير نيست.

سيد علايي ايثارگري راهداران را در انجام وظيفه خود خطير عنوان کرد و گفت: استان اردبيل از استان‌هايي است که در نيمه 2 سال با بيشترين بارش و نزولات جوي روبرو است اما به رغم اين بارش‌هاي سنگين با تلاش راهداران در کمترين فرصت مسيرها و راه‌ها بازگشايي شده و امکان تردد در آن به وجود مي‌آيد.

شخص وزير پيگير تکميل راه‌آهن اردبيل ميانه است

وي در مورد پروژه راه‌آهن اردبيل نيز عنوان کرد: شخص وزير راه و شهرسازي به جد پيگير اجراي پروژه راه‌آهن اردبيل است و در کنار تلاشي که مجموعه نمايندگان و شخص استاندار اردبيل انجام مي‌دهد اميدواريم هر چه سريع‌تر از محل فاينانس شرکت چيني عمليات اجراي اين پروژه را آغاز کند.

معاون توسعه منابع انساني وزير راه و شهرسازي در پايان گفت‌و‌گوي خود با خبرنگار فارس در اردبيل گفت: هيچ مانعي در آغاز عمليات اجرايي اين پروژه و تکميل آن وجود ندارد و اميدواريم در موعد مقرر پيمانکار پروژه آن را تکميل و تحويل دهد.
 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 4

  آخرین اخبار
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
  پربازدیدترین اخبار
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
جديت ايران و آذربايجان براي ساخت پايانه کلاله - آغبند
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
انتقاد امام جمعه تبريز از عوارضي آزادراه سهند-تبريز
افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جديد سهند
رشد 153 درصدي امانت کتاب در استان
1200 ميليارد تومان اعتبار آسفالت‌ريزي شهرداري تبريز در سال جاري
شروع بهره‌برداري از پروژه‌هاي ورزشي شهر از هفته آينده ورزشي
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.