1393/9/26 - 07 : 32
کد خبر: 1589
در آئين تجليل از قهرمانان ملي و بين المللي بسيجي عنوان شد:
شهدا قهرمانان واقعي/ مناسب سازي سالن هاي شهرداري براي جانبازان
احرارنيوز:مدير کل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي از شهدا به عنوان قهرمانان واقعي و از خانواده ها و بازماندگان آنها به عنوان اسطوره هاي شکيبايي و عشق به ميهن و ملت نام برد.

به گزارش احرارنيوز به نقل از مهر، سيد محمد شروين اسبقيان چهارشنبه در آئين تجليل از قهرمانان ملي و بين المللي بسيجي و خانواده شهداي ورزشکار آذربايجان شرقي در تبريز، شهداي انقلاب اسلامي و ? سال جنگ تحميلي، سردار مهدي باکري، محافظان حرم زينبي و سردار سليماني را قهرمانان واقعي ملت ايران دانست و افزود : در اين ميان بازماندگان شهدا نيز اسوه هاي صبر و شکيبايي و عشق به ميهن هستند و بايد بخاطر داشته باشيم که هرچه داريم بواسطه خون شهدا و سختي هاي بي مثال خانواده هاي آنها است .

وي با بيان اينکه تاريخ پرافتخار آذربايجان شرقي سراسر رشادت و دلاوري است، اظهار داشت: سپاه عاشورا و ورزشکاران شهيد اين لشگر نيز در ميادين ورزش و جنگ براي کشور افتخار آفريني کرده اند و برگزاري چنين گردهمايي ها موجب زنده نگه داشتن ياد شهدا و اهداف والاي آنها و آشنايي بيشتر نسل جوان با آرمان هاي شهدا مي شود چرا که احياي ارزش هاي انقلاب در برهه حساس کنوني و کمين دشمن براي فريب جوانان و دوري آنان از ارزش هاي اسلامي و الهي، ضروري است.

اسبقيان وضعيت فعلي ورزش استان را در حال بازگشت به دوران طلايي خود ارزيابي و تصريح کرد : کسب رتبه اول کشور در سال ?? و کسب هشت هزار و ?? امتياز در ?? شاخص و همچنين نشان هاي بازي هاي آسيايي و پارآسيايي اينچئون کره جنوبي نشان از تعالي و رشد ورزش استان دارد و برنامه ريزي راهبردي چهار ساله موجب شده تا آذربايجان شرقي  به حق خود در ورزش کشور دست يابد چون معتقديم ظرفيت ورزش استان بسيار بالا و قرار گرفتن در بين سه استان برتر کشور حق آن است.

سيد محمد شروين اسبقيان

مدير کل ورزش و جوانان استان مقام نخست ورزش کشور براي آذربايجان شرقي را نشان ازحرکت مدون و برنامه ريزي شده به همراه ورود علم ورزش با رويکرد فرهنگي دانست و گفت: تداوم اين موفقيت نيازمند همت و تلاش مضاعف، پيش بيني برنامه راهبردي و سياست اجرايي آن در برنامه پنج ساله توسعه راهبردي ورزش استان و جديت در تمامي حوزه ها بويژه استعداديابي است که با تمام توان اين مسير را ادامه خواهيم داد که در اين ميان يکي از سياست هاي اصلي اداره کل ورزش و جوانان استان، حضور قدرتمند در المپيک ???? است.

مناسب سازي سالن هاي شهرداري براي جانبازان

شهردار تبريز نيز در اين آئين تجليل با اشاره به شرايط نامناسب مكان هاي عمومي و سالن هاي شهر براي حضور جانبازان، از مناسب سازي همه سالن هاي شهرداري به اين منظور تا پايان سال ?? خبر داد و افزود: همه شهرداران مناطق شهرداري تبريز نيز موظف شده اند تا نسبت به مناسب سازي مكان هاي عمومي و خيابان هاي شهر براي حضور جانبازان اقدام كنند.

صادق نجفي در بخش ديگري از سخنان خود و با اشاره به ايثار شهدا، جانبازان و ايثارگران در راه دفاع از اسلام و انقلاب، داشته هاي امروز را مديون رشادت هاي شهداي كربلا و شهداي دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان كرد: همه شهروندان تبريزي، بسيجي هستند و ويژگي اصلي بسيجي داشتن اخلاق و رفتار پسنديده است كه مردم تبريز به آن شهره هستند و با توجه به سخن رهبر فرزانه انقلاب مردم اين شهر زمان شناس هستند و در تمام صحنه هاي انقلاب و پس از آن نشان داده اند كه با ولايتمداري خود از آرمان هاي امام راحل(ره) دفاع مي كنند.

تجليل از قهرمانان ورزشي بسيجي و شهيد آذربايجان شرقي

اين مقام مسوول با تاكيد بر لزوم توسعه فرهنگ بسيجي در جامعه از طريق حمايت از سازمان بسيج و بسيجيان خاطر نشان شد: بودجه ورزش تبريز در سال ?? با تاکيد و سرلوحه قرار دادن شعار "تبريز من، شهر سالم، شهروند سالم"، دو برابر شده است.

گفتني است آئين تجليل از قهرمانان ملي و بين المللي بسيجي و خانواده شهداي ورزشکار آذربايجان شرقي در تبريز توسط سازمان بسيج ورزشکاران سپاه عاشورا و با حضور رييس سازمان بسيج ورزشکاران کشور در فضاي معنوي خانواده شهداي ورزشکار استان و قهرمانان بسيجي عرصه هاي ملي و بين المللي و آسيايي برگزار و از خسرو سليمي نيا و علي کشفيا جانبازان ? سال دفاع مقدس و روسا ي هيات هاي ورزشي نابينايان و جانبازان و معلولين، علي صداقت جانباز جنگ تحميلي و عضو تيم بسکتبال باويلچر استان، مدير کل ورزش و جوانان آذربايجانشرقي، روساي هيات هاي ورزشي و قهرمانان تجليل شد.

 

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 4 + 8

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
سد نهند تبريز سرريز شد
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.