1392/10/5 - 09 : 31
کد خبر: 1323
تا بيشتر از اينها آبروي شهرمان را نبرده ايد
لطفا درِ واليبال شهرداري را تخته نماييد
مي گويند انسان با دوستش شناخته مي شود و توانمندي مدير در انتصابهايش،شهردار اروميه با انتصابهاي واليباليش نشان داد هنري در واليبال و باشگاه داري ندارد.

به گزارش احرار نيوز،  بعد از انتصاب پيمان رضايي  بعنوان مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه  و هَجمه زياد انتقادها از شهردار اروميه بخاطر اين انتخابش،  وي زير بار انتقادها نرفته و همه انتقادها را نوعي دشمني دانست.

به نقل از اروم نيوز؛ حضرت پور همان موقع نشان داد اهل انتقاد نيست و گوشَش بدهکار انتقادها (هرچند سازنده هم باشند) نيست. اين ويژگي البته براي يک مدير موفق، ويژگي خوبي به شمار نمي رود، چرا که قبول اشتباه و شهامت اعتراف به اشتباه ، نه تنها مدير يا مسئولي را کوچک نمي کند بلکه باعث بازگشت از ميانه ضرر مي شود که عين منفعت است.

شهردار اروميه همين چند ماه پيش بود که جواني را مديرعامل  باشگاه  واليبال شهرمان کرد که سابق بر آن  يک عکس با توپ واليبال هم نداشت.

کسي که حتي يک روز هم سابقه مديريت در هيچ يک از رشته هاي ورزشي و غير ورزشي  را هم نداشت ، به لطف آقاي شهردار،  شد مدير عامل باشگاهي که تنها به شهرداري تعلق خاطر ندارد.

البته همينها بعد از کنار گذاشته شدن زودهنگام از مديريت اين باشگاه در محافل دوستانه،  خودشان را با امثال محمّد رويانيان مقايسه کرده و عنوان کرده اند که اگر مثل رويانيان به ما هم يکسال بيشتر فرصت ميدادند ، سال بعد قهرمان مي شديم،  البته احتمالا  دوستان اطلاع ندارند محمد رويانيان بيشتر از سي سال در سطح  اول مديريت کشور کلنگ شکسته و بعد از سي سال مديريت کلان يکسال فرصت خواست و الا اگر همچون دوستان مديرتشان را از بالا به پايين شروع مي کرد ، دهها  سال فرصت هم برايش کفايت نمي کرد.

واليبال شهرداري اروميه انحصار برخي آقايان نيست که بگويند باشگاه ، باشگاه خودمان است هر کس را دلمان خواست مدير ميکنيم هر کس را نخواست نميکنيم.  اين باشگاه چون به نام اروميه در ميادين ظاهر مي شود پس متعلق به تک تک اروميه اي ها و البته آذربايجانيهاست.

اگر طي روزهاي قبل که تيم روي نوار باخت افتاده بود گذر هر اروميه اي به شهرهاي ديگر مي افتاد و صحبت از واليبال مي شد اين جمله را مي شنيد که   " تيمتان هم  که باخت !"   و  نمي شنيد   " تيم حضرت پور هم که باخت!"    ،   پس جناب شهردار ، تيم ،  تيم اروميه ايهاست و آذربايجانيها و تيم انحصاري شهرداري نيست ؛ دل هزاران عاشق و سينه چاک با هر آبشار اين تيم به تندي مي زند و با هر باختش تا سر حد ايستادن در تکاپوست.

البته انتظارات از شما که ثابت کرده ايد شهردار موفقي هستيد  بالاست ، نميدانيم مشاوران ورزشي شما چه کساني هستند ، اما هر کس يا کساني باشند اطمينان  داشته باشيد که چيزي از واليبال و لا اقل در بعد مديريتش نمي دانند و واليبال شهرداري را تبديل به پس دادن جواب محبت هاي شخصي کرده اند.

جناب شهردار، بعد از استعفا يا همان عزل مودبانه مديرعامل ناموفق قبلي ، انتظار مي رفت در انتخاب مدير جديد وسواس بيشتري به خرج داده  و لا اقل کسي را مدير يکي از مهم ترين بخش هاي زيرمجموعه تان بکنيد که لا اقل يک روز سابقه مديريت ورزشي را داشته باشد.

وقتي مدير مالي شهرداري و مسئول رسيدگي به اسناد پيمانکاران را مدير عامل تيم ورزشي شهرمان  انتصاب مي کنيد،  نه تنها منتظر باختهاي سنگين تر،  بلکه انتقادهاي سهمناک تري نيز باشيد.

 هيچ گاه آرزوهاي بد براي تيم شهرمان نکرده و نخواهيم کرد و هميشه آرزويمان سربلندي تيم و موفقيت تيم شهرمان است ،اما وقتي در انتخاب مهره هايي که بايد آنقدر توانمند باشند که بتوانند در جذب اسپانسرهاي قدر و پشتيباني هاي قدرتمند و جذب مديران و بازيکنان ، تيزهوشانه عمل کنند ، ضعيف عمل مي شود نبايد انتظار روزهاي خوش را کشيد و براي قرار گفتن در ميان چهار تيم برتر کشور خيالبافي کرد.

از فتح اله زاده مدير عامل استقلال پرسيدند شما که پول نداريد به بازيکنانتان بدهيد شما چگونه دوباره مي خواهيد از برزيل بازيکن جذب کنيد، جمله جالبي را به زبان آورد ،فتح اله زاده گفت من با اين کارم زمان مي خرم، يعني بعد اينکه بازيکن از برزيل اوردم لا اقل سه چهار ماهي طول مي کشد تا اولين قسطش را بدهيم و تا آنموقع ما در يکي از جامها قهرمان مي شويم و پولش را از جايزه قهرماني يا پولهايي که جذب ميکنيم ميدهيم .اين تصميم ساده اما دهها نکته پشست سر دارد، از جيگر دار بودن مديرعامل بگيريد تا ترفند مديريتي ،يعني چيزي که يک مدير جوان و نا آشنا ده سال ديگر هم نخواهد توانست چنين تصميم هايي را بگيرد و حاصلش مي شود جدايي امثال سعيد معروف !

پيشنهاد مي شود شهردار اروميه با استفاده از تجربيات پيشکسوتان مديريت ورزشي استان و کساني که با پيچ و خم اين جاده هاي پرفراز و نشيب آشنا هستند بعد از استعفاي ماههاي آينده مديرعامل جديد ،  در انتخاب مدير عامل بعدي دقت نظر بيشتري به خرج داده و با آبروي افراد و شعور اروميه ها بازي نکنند ،  که اگر چنين باشد مردم مجبور خواهند بود  در کنار شعارهاي حيا کن حيا کن خود شعار گِل بگير گِل بگير را بار ديگر در ورزشگاهها فرياد بزنند.

کلیدواژه ها:
kupal63
1392/10/6 - 15 : 30
1
0

والیبال اورمیه طرفداران زیادی تو تبریز داره ولی متاسفانه عادت کردیم تو اذربایجان وضعیت بد و بدتر بشه بعد شروع کنیم به کمک

احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 9 + 2

  آخرین اخبار
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
سد نهند تبريز سرريز شد
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
فعاليت مدارس سه حوزه انتخابيه آذربايجان شرقي، فردا با 2 ساعت تاخير
  پربازدیدترین اخبار
نتايج قطعي انتخابات در حوزه تبريز، آذرشهر و اسکو مشخص شد
مناطق 6 و 7 تبريز به بافت ارزشمند شهر تبديل مي‌شود
تاسيس انجمن اسلامي دانشجوبان آرمانخواه تبريز
جشنواره 26 آذربايجان شرقي الگويي براي سال هاي آتي خواهد بود
حمل زباله بر روي اتومبيل باز هم حادثه آفريد/ شهروندان از باکس‌هاي زباله استفاده کنند
بيانيه هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي آذربايجان شرقي
تقويت روابط عمومي يک ضرورت است/ رونمايي از نسخه جديد سايت نظام مهندسي استان
سد نهند تبريز سرريز شد
برخورد صاعقه در جلفا جان مرد 50 ساله را گرفت
دوران تحصيل دانشجويان سابقه کار مي شود
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.