1392/10/1 - 11 : 10
کد خبر: 1267
شهردار اردبيل:
تيم فوتبال شهرداري اردبيل توان حضور در ليگ برتر را دارد
شهردار اردبيل کفت: تيم فوتبال شهرداري اردبيل توان و بضاعت حضور در ليگ برتر فوتبال را دارد و بايد اين تيم مورد تقويت واقعي قرار بگيرد.

به گزارش احرار نيوز، صديف بدري در نشست با مديران و دست اندرکاران باشگاه فوتبال شهرداري اردبيل اظهار کرد: اردبيل در رشته فوتبال با وجود آنکه سرآمد در تربيت بازيکنان است در سطح باشگاه ها تاکنون نتوانسته به جايگاه واقعي خود دست پيدا کند و  ضروري است با حمايت همه جانبه با پشتباني همه جانبه شهرداري اردبيل اتفاق بيفتد

وي ضرورت حمايت همه جانبه از تيم فوتبال شهرداري اردبيل و فعاليت هاي فرهنگي، ورزشي را بيان کرد و گفت: با وجود اينکه فوتبال يک ورزش سربسته و غيرقابل پيش بيني است ولي هدف اصلي و حساس ما صعود اين تيم به ليگ بالاتر است و با اين جديت و غيرتي که ما امروز شاهد هستيم، اين هدف دور از دسترس نيست.

وي تصريح کرد: البته بايد تأکيد کنيم ما اين صعود را در حالي مي خواهيم انجام دهيم که در ليگ بالاتر هم شايستگي لازم را براي رقابت داشته باشيم و اينطور نباشد که بعد از صعود دوباره سقوط کنيم.

شهردار اردبيل با اشاره به نتايج تيم در 8 هفته گذشته، بيان کرد: انصافا نتايج به دست آمده قابل قبول و بعضا بالاتر از انتظارات بوده و بنده مطمئن هستم اين بازيکنان و کادر فني و اجرايي ظرفيت هدايت تيم به ليگ بالاتر را دارند و در پايان فصل ما به طور قطع شاهد اين موفقيت مي شويم.

وي افزود: البته اين هدف به هر قيمتي براي ما اهميت ندارد و به طور قطع بحث سلامتي بازيکنان و اخلاقيات براي ما بيشتر اهميت دارد.

بدري تغييرات صورت گرفته در مديريت سازمان فرهنگي، ورزشي شهرداري اردبيل را خاطرنشان کرد و گفت: بحث تغييرات مديريتي يک امر عادي و در راستاي ارتقاء جايگاه‌ها است و بر همين اساس و به علت نيازي که به استفاده از خدمات ميرعباسزاده در بخش ديگري از شهرداري احساس مي شد، صلاح براين شد که وي تغيير مسئوليت دهند هرچند وي انصافا زحمات شايان توجه و زيادي در ساليان گذشته و امسال براي اين سازمان و باشگاه متقبل شده اند که قابل تقدير و توجه است.

وي اظهار کرد: فتحي هم يکي از مديران و کارشناسان باتجربه و توانمند مجموعه شهرداري است و براساس اين شايستگي ها تشخيص داده شد که از خدمات ايشان در اين سازمان بهره ببريم و از ايشان هم خواسته ايم ضمن تداوم برنامه هاي قبلي سازمان، در براي افزايش توان حمايتي و پشتيباني از باشگاه حرکت نمايند که به طور قطع با توجه به شايستگي هاي وي، اين امر محقق مي شود.

شهردار اردبيل با تأکيد بر نقش همدلي و وحدت در نيل به اهداف عالي سازمان و باشگاه، افزود: در کنار هم و پشتيبان هم بودن اصلي است که بايد سرلوحه کار در اين مجموعه قرار گيرد و اين حرکت بايد بگونه باشد تا دست کساني که سال ها از قِبَل اين تيم به دنبال منافع زودگذر و شخصي بودند همچنان از اين باشگاه و تصميمات آن دور باشد تا ثبات و آرامش آن بيش از پيش تداوم داشته باشد.

وي با اشاره به نقش اطلاع رساني در مورد عملکرد سازمان و باشگاه و تأکيد بر تقويت عملکرد روابط عمومي آن بيان کرد: ارائه دقيق و مناسب موفقيت ها و شفاف کردن مسائل و مواردي که مانع موفقيت اين باشگاه مي شود مواردي هستند که بايد در رأس وظايف روابط عمومي سازمان فرهنگي، ورزشي قرار بگيرد و خواسته بنده هم اين است در اين مورد اهتمام شود تا از منافع تيم و باشگاه در مبادي ذي ربط به خوبي دفاع شود.

بدري مهمترين بحث زيرساختي فعلي ورزش شهرداري اردبيل را ساخت و اتمام زمين چمن طبيعي و اختصاصي اين باشگاه بيان کرد و افزود: ساخت زمين چمن اختصاصي و امکانات جانبي آن از اهم برنامه هاي شهرداري اردبيل محسوب مي شود که اميدواريم در سه ماهه اول سال 93 با اتمام آن در اختيار باشگاه قرار گيرد تا ديگر براي انجام تمرينات و مسابقات خود به ساير ارگان ها وابسته نباشيم.

شهردار اردبيل درباره ساير فعاليت هاي باشگاه شهرداري اردبيل اظهار کرد: داشتن 5 رده تيم در باشگاه که سه رده آن در ليگ هاي بالاي کشوري و دو رده هم در آستانه صعود به ليگهاي کشوري هستند مؤيد اين مطلب است که کار زيربنايي در اين باشگاه داراي اهميت و مورد توجه بوده و به طور قطع سال هاي آينده شاهد تبلور بيشتر آن مي شويم.

وي با تأکيد مجدد بر حمايت و پشتيباني خود از مديريت، کادر سرپرستي و فني سازمان و باشگاه و به ويژه تيم بزرگسالان، استفاده از تمامي ظرفيت هاي موجود را خواستار شد و از همه دست اندرکاران سازمان و باشگاه، به ويژه مديرعامل جديد خواست با مديريت و توجه ويژه، زمينه افزايش توان روحي رواني تيم هاي تحت مديريت باشگاه را مهيا کنند. وي درباره رفع مشکلات مالي و اجرايي باشگاه دستورات ويژه اي هم صادر کرد.

به نقل از تسنيم، در ابتداي اين نشست صميمي، هادي صباغي مدير باشگاه شهرداري اردبيل گزارشي از برنامه ها و عملکرد باشگاه در 6 ماه تصدي مسئوليت خود و مشکلات و مسائل پيرامون باشگاه را ارائه نمود و با تشکر از حمايت هاي شوراي اسلامي شهر و شهردار اردبيل، از زحمات و حمايت هاي ويژه ميرعباسزاده در طي دوران تصدي مسئوليت خود قدرداني و تشکر کرد و براي فتحي مديرعامل جديد سازمان فرهنگي، ورزشي شهرداري آرزوي موفقيت و سربلندي در مسئوليت جديد کرد.

محمد ربيعي سرمربي تيم بزرگسالان هم با ارائه گزارشات فني، به بيان مسائل مختلف حوزه مسئوليت خود پرداخت و با معرفي تک تک بازيکنان و کادر سرپرستي و فني تيم، از شهردار اردبيل خواست تا بيش از پيش به برطرف کردن مشکلات باشگاه و تيم عنايت کنند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام: 
پست الکترونیک:
نظر : 
سوال امنیتی : 
? 8 + 1

  آخرین اخبار
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
اجراي 31 رشته مسيرگشايي با 20 کيلومتر طول در تبريز
واژگوني مرگبار اتوبوس در گردنه حيران
  پربازدیدترین اخبار
جان بخشي دوباره به تعليم و تربيت در روستاي باغ يئري مراغه / دانش آموزان ديگر در مدرسه کانکسي نخواهند بود
دستگيري سارق زورگير در پوشش مامور
آمريکا در حال ميانجيگري بين ايران و اسرائيل
يادداشت مسئول بسيج رسانه استان در تجليل از عمليات غرور آفرين سپاه
مجوز احداث دو باب هتل در تبريز صادر شد
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
پيشرفت 55 درصدي سنگفرش محور تاريخي «حيدر تکيه سي»
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
ورود سامانه بارشي جديد به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.