1392/2/9 - 13 : 49
کد خبر: 991
کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري:
کسي قصد ندارد تفکر اصلاح‌طلبي را با متر فتنه زير سئوال ببرد
کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري گفت:‌ هيچ کس قصد ندارد تفکر اصلاح‌طلبي را با متر فتنه و گروه‌هاي انحرافي زير سئوال ببرد.

يحيي آل‌اسحاق صبح امروز در نشست مطبوعاتي با اصحاب رسانه در اردبيل اظهار داشت: هر چهار سال يکبار و به صورتي سنتي هر هشت سال مردم به صحنه مي‌آيند تا با انتخاب شايسته‌ترين فرد مسئوليت کشور را به وي بسپارند به طوري که در سه دهه گذشته انتخابات متعددي در اين کشور انجام شده و همه سلايق نيز در آن شرکت داشته‌اند.

وي ادامه داد: اين بار نيز تمام سلايق در چارچوب نظام به صحنه مي‌آيند تا در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري حضور پيدا کنند و هيچ محدوديتي براي مشارکت تمام اهداف و گروه‌ها در چارچوب قانون و حدود اسلامي وجود ندارد.

وزير بازرگاني دولت هاشمي افزود: به غير از گروه‌هاي فتنه‌انگيز که سال 88 ساختار‌شکني کرده و اصالت انقلاب را زير سئوال بردند و ظلم بزرگي را در حق اين ملت روا داشتند بقيه احزاب و گروه‌ها از جمله اصلاح‌طلبان مي‌خواهند در انتخابات شرکت کنند.

آل‌اسحاق گفت: جداي محتواي فکري آنها در هر نظامي جرياني که قانون‌شکن و ساختار‌شکن باشد مورد قبول نيست چرا که با فتنه و جريان انحرافي به نظر مي‌رسد سنگ روي سنگ بند نشده و نمي‌توان به اهداف مورد نظر دست يافت.

وي با اشاره به حرمت‌شکني برخي از فتنه‌گران در سال 88 عنوان کرد: ما قطعاً بين فتنه‌گران و اصلاح‌طلبان فرق قائل هستيم و معتقديم آنهايي که حرمت‌شکني کرده‌اند و پا فراتر از خط قرمز نظام گذاشته‌اند نبايد در انتخابات حضور داشته باشند.

نماينده بخش خصوصي در اتاق بازرگاني بيان کرد: هيچ کس قصد ندارد تفکر اصلاح‌طلبي را با متر فتنه و گروه‌هاي انحرافي زير سئوال ببرد چرا که در انتخابات پيش‌رو بايد همه سلايق حاضر باشند تا يک رقابت سالم را شاهد باشيم.

رسانه‌ها عامليت حسابرسي و هدايتگري افکار عمومي در انتخابات را عهده‌دار هستند

آل‌اسحاق افزود: سرمايه‌گذاري که امروز رسانه‌ها در جلب اعتماد مردمي انجام مي‌دهند سرمايه‌گذاري عظيمي است به طوري که در موسم انتخابات رسانه‌ها فرصت پيدا مي‌کنند تا بيش از هر زمان ديگر ظرفيت‌ها و توانمندي کانديداها، گروه‌ها و احزاب مختلف را منعکس کنند.

وي تصريح کرد: صحنه انتخابات بهترين فرصت است تا خود مردم نيز تحولات کشوري را رصد کرده و چهار سال ديگر درست و صحيح براي خود تصميم‌گيري کنند.

اين فعال حوزه اقتصادي ادامه داد: در اين بين رسانه‌ها حساس‌ترين نقش را در امر آگاه‌سازي مردم، هدايت افکار عمومي و حسابرسي از کارهاي انجام شده را دارند که انتظار مي‌رود در اين زمينه رسانه‌ها در موسم انتخابات به وظيفه سنگين خود درست و دقيق عمل کنند.

اصولگرايان قبل از ثبت‌نام بايد به اجماع برسند

وي گفت:‌ ضرورت دارد اصولگرايان قبل از ثبت‌نام به اجماع برسند چرا که اين امر هم براي تعيين تکليف مردم و هم برنامه‌ريزي کانديداي مورد نظر بسيار مناسب است.

کانديداي حزب موتلفه براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم با بيان اينکه قطعاً اين اجماع در اردوگاه اصولگرايان انجام مي‌شود، تاکيد کرد: اگر قرار باشد تعدد و تکثري صورت گيرد قطعاً راي‌ها پورت شده و رئيس جمهور آينده با راي بالا نمي‌تواند سر کار بيايد.

آل‌اسحاق گفت: در تلاش هستيم تا مکانيزم شاخصي را براي اجماع در نظر بگيريم تا قبل از ثبت نام در 17 ارديبهشت اين اجماع صورت گيرد.

وي يادآور شد: البته عده‌اي معتقد هستند بعد از ثبت نام و در ايام تبليغات نيز مي‌توان به اجماع رسيد که اين به نظر مي‌رسد دير باشد.

 رئيس اتاق بازرگاني تهران در پايان سخنان خود گفت: بنده معتقدم در اولين فرصت و قبل از ثبت نام اين اجماع صورت گيرد تا هم مردم تکليف‌شان را براي راي دادن بدانند و هم فرد مورد نظر بتواند برنامه‌هاي خود را شفاف و روشن ارائه کند.

کلیدواژه ها:
احساس خود را نسب به این خبر در قالب یکی از شکلک ها بیان کنید:
Happy sad wonder fear Hate angri
ارسال نظر
نام:
پست الکترونیک:
نظر :
سوال امنیتی :
? 7 + 3

  آخرین اخبار
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زنوزي: سرمربي جديد تراکتور خارجي خواهد بود
بناهاي قديمي روايتگر هويت شهرها
آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور
  پربازدیدترین اخبار
گزينه سرمربيگري تراکتور مشخص شد/ چند بازيکن خواستار جدايي شدند!
زباله هاي شهري ساعت 9 شب از منازل جمع اوري مي شود
لايروبي 1200 کيلومتر از رودخانه‌هاي اولويت‌دار آذربايجان شرقي
نرخ بيکاري استان به 7.4 درصد کاهش يافت
تدوين برنامه جامع اصلاح و بهبود روشنايي معابر
مسير دسترسي به ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز اصلاح شود
اجراي 15 پروژه جديد بخش خصوصي با 1000 ميليارد تومان ارزش سرمايه گذاري در تبريز
اجراي 5آيتم عمراني و مطالعاتي براي تکميل پروژه تقاطع غير همسطح آذربايجان
رتبه سوم تبريز از لحاظ نوسازي بافت فرسوده در سطح کشور
گوارديولا هم به تراکتور بيايد،‌ مشکلات حل نمي‌شود/ گل‌محمدي منطقي‌ترين گزينه است
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب گاه محفوظ است.